Αρχική / Αξιολογήσεις / New Balance FuelCell Rebel

Μοιραστείτε αυτό το Άρθρο

Αξιολογήσεις / Επιλεγμένα

New Balance FuelCell Rebel

New Balance FuelCell Rebel

Κατηγορία: Performance trainer – Ουδέτερο πάτημα – Βάρος: 208γρ. – 6mm drop (24/18mm)

Μπορεί οι αγώνες 1 μιλίου στον δρόμο να μην λένε κάτι στους περισσοτέρους από εμάς, στις ΗΠΑ όμως, η συγκεκριμένη απόσταση αποτελεί κάτι σαν  “ορόσημο” και τα αντιστοιχα events είναι ιδιαίτερα δημοφιλή. Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι όταν το 1954 ο Roger Bannister έσπασε τα 4′ στο μίλι, θεωρήθηκε ως άθλος και μία υπέρβαση των ανθρωπίνων ορίων. Περίπου κάτι σαν το σημερινό sub-2 στο μαραθώνιο.
Ο γνωστότερος αγώνας μιλίου είναι αυτός της 5ης Λεωφόρου στη Ν. Υόρκη (5th Avenue Mile), στον οποίο συμμετέχουν πολλοί elite δρομείς και συγκεντρώνει πλήθος θεατών. Μεγάλος χορηγός του αγώνα είναι η New Balance.

Η εταιρεία μπήκε στη νέα σεζόν, προσθέτοντας έναν καινούργιο αφρό στους ήδη υπάρχοντες, τον FuelCell. Κάποιες εφαρμογές του είχαμε δει και παλιότερα, μάλλον δοκιμαστικά θα λέγαμε, πλέον όμως υπάρχει μία πλήρης σειρά μοντέλων που χρησιμοποιείται εξ ολοκλήρου το υλικό στην σόλα τους.
Ενώ οι περισσότερες εταιρείες πρωτοπαρουσιάζουν τα νέα τους υλικά σε καθημερινά, προπονητικά μοντέλα, η ΝΒ ακολούθησε την ακριβώς αντίθετη οδό, κερδίζοντας ξεκάθαρα τις εντυπώσεις. O FuelCell συστήθηκε στο κοινό με το 5280, ένα καθαρόαιμο αγωνιστικό παπούτσι που προορίζεται για χρήση σε αγώνα 1 μιλίου! Εξ ου και η ονομασία του, αφού 5.280 πόδια (ft) ισούνται με 1 μίλι. Σχεδιάστηκε σε συνεργασία και μελετώντας την εμβιομηχανική της Αμερικανίδας αθλήτριας μεσαίων αποστάσεων, Jenny Simpson, η οποία κέρδισε χθες (8/9) για 8η φορά το 5th Avenue Mile (η Elinor Purrier, επίσης της ΝΒ, ήταν οριακά 2η). Ουσιαστικά πρόκειται για “spikes δρόμου”, με ένα αραχνούφαντο επάνω μέρος, ελαφρύτερο από 150γρ, σόλα από FuelCell και ενσωματωμένη πλάκα από ανθρακονήματα. Εν ολίγοις, ένας πύραυλος αλλά και με κάποια προστασία.

Αμέσως μετά ακολούθησαν τα πιο “γήινα” FuelCell Rebel και FuelCell Propel, η performance και η προπονητική πρόταση της ΝΒ αντίστοιχα, με σόλες αποτελούμενες από το νέο αφρό. Δοκιμάσαμε και τα δύο και ξεκινάμε την παρουσίαση με το Rebel.

Επάνω μέρος και εφαρμογή

Η σχεδίαση θυμίζει αρκετά το FuelCell Impulse, καθώς αποτελείται από δύο στρώσεις διαφορετικών υφασμάτων.
Η εσωτερική είναι μια full bootie κατασκευή, η οποία από τη μέση μέχρι πίσω εφαρμόζει σφιχτά γύρω από το πόδι. Συνηθίζουμε να χρησιμοποιούμε το όρο “σαν κάλτσα” σε κάποιες περιπτώσεις, εδώ όμως πρόκειται κυριολεκτικά για κάλτσα. Το υλικό είναι πολύ λεπτό κι ελαστικό, ιδίως στο toe box και τα πλαινά, ενώ ελάχιστα πιο παχύ στην ράχη του ποδιού και την φτέρνα. Εννοείται πως δεν υπάρχει γλώσσα αλλά ούτε και αφρώδες στο σημείο εκείνο.

Full bootie, με το λευκό και μαύρο ύφασμα να έχουν διαφορετική ελαστικότητα και υφή, ρυθμίζοντας έτσι την εφαρμογή. Η εξωτερική στρώση είναι ανεξάρτητη.

Η δεύτερη στρώση φτάνει μέχρι την αρχή της φτέρνας και είναι ανεξάρτητη από την εσωτερική επένδυση. Αποτελείται από ένα jacquard engineered mesh, το οποίο είναι πολύ λεπτό και εύκαμπτο, πυκνό και χωρίς ελαστικότητα. Από μόνη της, καμμία από τις δύο στρώσεις δεν θα επαρκούσε για την συγκράτηση του ποδιού, η σχεδίαση όμως είναι για να δουλεύουν μαζί.

Το ύφασμα μοιάζει με knit αλλά δεν είναι. Η πυκνότητα κι η μικρή του ελαστικότητά του εξισορροπούν αυτήν της εσωτερικής επένδυσης.

Παραδοσιακά overlays δεν υπάρχουν στο Rebel. Ο προφυλακτήρας είναι σχεδόν ανύπαρκτος, αφήνοντας μάλιστα αρκετά ρηχό το toe box. Όλο το μεσαίο τμήμα ενισχύεται από μια σειρά άκαμπτων “κλωστών”, σε κυματιστή διάταξη (Trace Fiber Stitching), η οποία δίνει μια ελαφριά δομή.

Στο πίσω μέρος υπάρχει ένα μικρό κολάρο, το οποίο έχει ένα πολύ ελαφρύ αφρώδες εσωτερικά. Στο τελείωμα του υφάσματος έχουμε ένα ελαστικό χείλος που σφίγγει γύρω από τον αστράγαλο και κρατάει το σχήμα της όλης κατασκευής. Το δε τελείωμα του κολάρου, παρόλο που σηκώνεται αρκετά ψηλά, είναι πολύ μαλακό και εύκαμπτο και δεν ενοχλεί καθόλου την περιοχή του αχιλλείου.

Το κολάρο έχει μικρές διαστάσεις κι είναι και πολύ εύκαμπτο. Συνεισφέρει στο κράτημα της φτέρνας και δίνει σχήμα στην περιοχή.

Πάντα ήμουν οπαδός της σχεδίασης του upper των ΝΒ. Ιδανική ισορροπία μεταξύ κρατήματος και άνεσης, καινοτομίες ουσιαστικές και όχι απλά για εντυπωσιασμό, διαθέσιμα φάρδη στα περισσότερα μοντέλα. Μετά την δοκιμή και του Rebel όμως, τολμώ να πω ότι η εταιρεία βρίσκεται στο Νο 1 στον συγκεκριμένο τομέα. Κατ’ εμέ, τουλάχιστον.

Η εφαρμογή του παπουτσιού μοιάζει πραγματικά ιδανική. Σε επίπεδο άνεσης, δίνει την αίσθηση που έχουν τα πλεχτά υφάσματα, τα οποία αγκαλιάζουν σε κάθε σημείο το πέλμα και κινούνται μαζί του. Η διαφορά όμως εδώ είναι ότι το upper προσφέρει και το απαραίτητο κράτημα. Δεν ξέρω αν απλά ταίριαξε τόσο πολύ με το δικό μου πόδι, θεωρώ όμως ότι οι σχεδιαστές δούλεψαν πάρα πολύ επάνω στην ελαστικότητα και το structure των υλικών ανά σημείο.

Το κολάρο γίνεται ένα κομμάτι με την φτέρνα σου, καμμία αστάθεια δεν υπάρχει, ενώ συγχρόνως είναι και πολύ άνετο. Βασικά, μοιάζει σα να μην είναι καν εκεί. Ανάλογη είναι και η αίσθηση στο midfoot. Μπορεί εκ πρώτης το Fiber Stitching να μοιάζει διακοσμητικό, αποδεικνύεται όμως ότι κάνει δουλειά. Δίνει στην εφαρμογή αυτό το κάτι παραπάνω που χρειάζεται. Οι δύο στρώσεις υφάσματος κολλούν επάνω στο πόδι, χωρίς να υπάρχει πουθενά κενό, ενώ η σχετικά φαρδιά πλατφόρμα, για την κατηγορία του, δεν αφήνει την καμάρα να ξεχειλίσει. Επιπλέον, βοηθούν και τα ανασηκωμένα πλαινά της σόλας στο σημείο εκείνο.

Το ελαστικό χείλος προσαρμόζει την εφαρμογή γύρω από τον αστράγαλο. Είναι πολύ άνετο αλλά και συγκρατεί το πόδι. Το τελείωμα του κολάρου μπορεί να είναι ψηλό, το υλικό του όμως είναι τέτοιο ώστε να μην ενοχλεί καθόλου.

Ο χώρος στα δάχτυλα, χωρίς να είναι φαρδύς, αφήνει αρκετή ελευθερία κίνησης. Οι δύο στρώσεις υφασμάτων είναι ιδιαίτερα μαλακές και χωρίς καμμία δομή, με το σχήμα του toe box να είναι ελαφρώς ασύμμετρο και να ακολουθεί αυτό του πέλματος. Ναι μεν είναι σχετικά ρηχό, παρ’ όλα αυτά δεν θα ενοχλήσει ποτέ. Πιστεύω ότι πρόβλημα θα έχει μόνο κάποιος με πολύ φαρδύ πόδι αλλά και πάλι, μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για performance μοντέλο.

Σε οποιαδήποτε προπόνηση κι αν φορεθεί, το Rebel είναι απροβλημάτιστο. Σε πιο αργούς ρυθμούς είναι κυριολεκτικά σα να μην φοράς παπούτσι ή σωστότερα, σα να φοράς μια κάλτσα. Ιδιαίτερα άνετο κι ευχάριστο. Στα γρήγορα και σε στροφές, δουλεύει μαζί με το πόδι και εμπνέει 100% σιγουριά, χωρίς όμως την ασφυκτική γραμμή αντιστοίχων μοντέλων. Χαρακτηριστικό είναι ότι ακόμη και τα πολύ ελαστικά (και αδικαιολόγητα μακριά) κορδόνια, αντί όπως συνήθως να “μπερδεύουν” την εφαρμογή, είναι σχεδιασμένα για να κινούνται μαζί της. Γι’ αυτό και δεν χρειάζεται να τα σφίξετε ιδιαίτερα, αφήστε τα να ακολουθούν την υπόλοιπη κατασκευή. Προφανώς αυτός είναι κι ο λόγος που δεν υπάρχουν έξτρα τρύπες. Σε χαμηλές ταχύτητες, θα μπορούσες να μην τα δέσεις καν. Όλη η δουλειά γίνεται από την ελαστικότητα του upper και το καλοσχεδιασμένο καλούπι.
Σχετικά με το νούμερο, επιλέγετε το κανονικό σας.


Σόλα και πάτημα

Η New Balance αναφέρει ότι ο FuelCell έχει τουλάχιστον 39% περισσότερο rebound από τον Revlite αφρό, το υλικό δηλαδή που χρησιμοποιεί η εταιρεία στα performance μοντέλα της. Νέα σύνθεση, η οποία ακολουθεί τις σύγχρονες επιταγές περί επιστροφής ενέργειας από τις σόλες των παπουτσιών και προστίθεται στους ήδη γνωστούς Fresh Foam και Revlite.

Σχεδιαστικά, η σόλα του Rebel είναι ασυνήθιστη από όποια πλευρά κι αν την κοιτάξεις, ακόμη κι από κάτω. Πιέζοντάς την με το χέρι, είναι εμφανές ότι πρόκειται για έναν μαλακό αφρό, του οποίου την συμπεριφορά μπορείς να ρυθμίσεις παίζοντας με το ύψος, την γεωμετρία ή την εξώσολα.

Φυσικά, το χαρακτηριστικό της που ξεχωρίζει αμέσως είναι το “πτερύγιο” στο μεσαίο τμήμα της εξωτερικής πλευράς, κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί αλλού μέχρι τώρα. Στο σημείο εκείνο η σόλα ανοίγει κατά ~1cm προς τα έξω, φαρδαίνοντας αρκετά την βάση του παπουτσιού.
Ποιο είναι όμως ο λόγος για ένα τέτοιο σχεδιαστικό τόλμημα; Το Rebel είναι το πιο κοντινό μοντέλο στο 5280, το οποίο έχει αντίστοιχη γεωμετρία στο εξωτερικό της σόλας του. Μελετώντας η ΝΒ τον τρόπο που προσγειώνεται το πόδι της Simpson, όπως και των περισσοτέρων elite δρομέων, διεπίστωσε ότι η πρώτη επαφή με το έδαφος είναι στο μέσο και προς τα έξω. Γι’ αυτό και ενίσχυσε το σημείο, προεκτείνοντας την σόλα, ώστε να δώσει επιπλέον προστασία και σταθερότητα. Την ίδια ιδέα λοιπόν, εφάρμοσε και στο Rebel.

Όπως συνηθίζει η New Balance στα γρήγορα μοντέλα της, έτσι κι εδώ η rocker σχεδίαση είναι έντονη. Το μεγαλύτερο μέρος της σόλας είναι στον αέρα, με την επιλογή αυτή να μεταφέρει το πάτημα προς τα εμπρός και να δίνει μία αίσθηση προώθησης καθώς περνάς στην φάση της απογείωσης.

Η full contact εξώσολα είναι εξίσου εντυπωσιακή, αν μη τι άλλο. Τόσο το διάφανο λάστιχο όσο και το σχήμα του μπροστά από την φτέρνα, με ένα μικρό πέταλο κάλυψης στο πίσω μέρος. Το μοτίβο του ακολουθεί εκείνο του τρόπου πατήματος που ταιριάζει στο παπούτσι, δηλαδή προσγείωση στο μεσαίο τμήμα. Αποτελείται από πολλά μικρά τμήματα, οβάλ σχήματος, κάτι που ενισχύει την πρόσφυση. Επίσης, παρόλο που το λάστιχο είναι μέτριας σκληρότητας, μετά από 60 χιλιόμετρα χρήσης η φθορά του είναι ανύπαρκτη.

Το ίδιο ξεχωριστή σχεδίαση έχει και από κάτω η σόλα του Rebel.

Η ευκαμψία του είναι σχετικά περιορισμένη, όπως ταιριάζει άλλωστε στην κατηγορία του. Έχει ουσιαστικά ένα μεγάλο flex point, το οποίο σε συνδυασμό με το ανασηκωμένο forefoot, δίνουν σβελτάδα στο transition.

Σχετικά άκαμπτη η σόλα, με την rocker σχεδίαση να βοηθάει στην μετάβαση προς τα εμπρός.

Η σόλα του Rebel είναι δύο πυκνοτήτων. Το μεγάλο κόκκινο κομμάτι FuelCell κάτω από τα μετατάρσια έχει πιο πυκνή ρύθμιση από τον υπόλοιπο, μαλακό λευκό αφρό. Είναι πιο σφιχτός, έτσι ώστε να δίνει μεγαλύτερη σταθερότητα, responsiveness και πληροφορία κατά το toe off.

Πώς συμπεριφέρεται λοιπόν το Rebel στον δρόμο; Ακριβώς όπως ταιριάζει σε ένα performance ή racer μεγάλων αποστάσεων, είναι η απάντηση.
Κατ’ αρχάς, ο FuelCell έχει αρκετό cushioning και παρέχει μεγαλύτερη προστασία απ’ όση θα περίμενε κανείς. Και έχει και σχετικά μαλακή αίσθηση, λαμβάνοντας υπ’ όψιν τα ύψη της σόλας. Σε αντίθεση με το Impulse, στο οποίο το heel striking ήταν απαγορευτικό λόγω του πολύ σκληρού Revlite, εδώ η προσγείωση στο πίσω μέρος είναι πολύ ομαλή και δεν σε τιμωρεί. Βέβαια, η σχετικά στενή φτέρνα το κάνει κάπως ασταθές.

Εν τούτοις, το Rebel είναι σχεδιασμένο για midfoot πάτημα ή και ακόμη πιο μπροστά. Κι όταν το πας έτσι, σε ανταμοίβει. Ο νέος αφρός είναι μεν μαλακός αλλά δεν είναι μόνος του. Το κύριο σημείο επαφής του με το έδαφος περιλαμβάνει τον σφιχτότερο, κόκκινο FuelCell αλλά και την εξώσολα. Αυτός ο συνδυασμός δίνει μια ισορροπία στην συμπίεση της σόλας, παρέχοντας ταυτόχρονα cushioning και αμεσότητα. Πέφτεις γλυκά επάνω στα μετατάρσια, με μια πολύ μικρή βύθιση του ποδιού μέσα στον αφρό και αμέσως έχεις βρεθεί στις μύτες για την απογείωση. Αν μάλιστα βρεις και το “sweet spot” του παπουτσιού, όπως σε όλες τις σόλες με αντίστοιχη γεωμετρία, τότε πραγματικά νοιώθεις πως ρολάρεις πάνω του. Όλα γίνονται άμεσα και στρωτά.

Ο FuelCell έχει όντως rebound. Και όσο γρηγορότερα πας τόσο πιο αισθητό γίνεται. Βοηθούν και τα 18mm αφρού μπροστά, όπου επιτρέπουν στο υλικό να δείξει την ελαστικότητά του. Η αλήθεια είναι πως στο πίσω μέρος η αίσθηση είναι πιο αφιλτράριστη (λιγότερο λάστιχο και απουσία του σφιχτότερου FuelCell) και μπορείς να καταλάβεις καλύτερα την συμπεριφορά του αφρού σαν σύνθεση. Παρ’ όλα αυτά, καθώς πρόκειται για ένα “γρήγορο” μοντέλο, πέρα από το cushioning και το όποιο softness, οφείλεται να δοθεί έμφαση και στο responsiveness αλλά και την αίσθηση του εδάφους. Το Rebel ισορροπεί πολύ καλά μεταξύ όλων αυτών.

Ήμουν περίεργος να δω τι γίνεται με το “πτερύγιο”, καθώς τρέχεις ή όταν στρίβεις. Η αλήθεια είναι πως περνάει εντελώς απαρατήρητο και αν δεν κοιτάξεις το περίεργο σχήμα της σόλας, δεν καταλαβαίνεις ότι κάτι προεξέχει. Αν όμως επικεντρωθείς στο σημείο και προσπαθήσεις να αντιληφθείς το πώς δουλεύει, θα δεις ότι η σχεδίαση είναι πράγματι λειτουργική. Η αύξηση του πλάτους της βάσης την κάνει πολύ πιο σταθερή και άνετη, σε μία περιοχή μάλιστα, όπου τα περισσότερα performance μοντέλα είναι αρκετά στενά. Συν το ότι βοηθάει και το πιο γρήγορο “κεντράρισμα” του ποδιού, ώστε να κινηθεί προς τα εμπρός. Το ξαναλέω όμως, όλα αυτά συμβαίνουν χωρίς να τα καταλάβεις.

Το Rebel είναι φτιαγμένο για να πηγαίνει γρήγορα, είτε σε ρυθμούς tempo είτε και σε διαλειμματική προπόνηση στον στίβο. Τα καταφέρνει και στα δύο πολύ καλά. Βοηθάει σε αυτό και το πολύ χαμηλό του βάρος, όπως και το σωστό κράτημα του επάνω μέρους. Επιταχύνει και στρίβει με μεγάλη ευκολία. Η μοναδική περίπτωση που μπορεί να το βγάλεις εκτός ορίων του, είναι αν θελήσεις να κινηθείς σε πολύ γρήγορες ταχύτητες, όπου απαιτείται μικρότερο ύψος και σκληρότερος αφρός μπροστά. Εκεί, τα 18mm και το μαλακότερο forefoot έχουν μια κάποια ασάφεια. Και πάλι όμως, θεωρώ ότι η πλειονότητα των δρομέων (ερασιτεχνών κυρίως) απέχει πολύ από το σημείο αυτό.

Αυτό που δεν περίμενα από το παπούτσι και τελικά με εξέπληξε, είναι το ότι δεν νοιώθει καθόλου άβολα και σε χρήση ως trainer. Στην πραγματικότητα, αν κάποιος δεν είναι συνηθισμένος σε μεγάλες και πολύ μαλακές σόλες, μπορεί πολύ άνετα να το φορέσει και για προπονητικό και να εκμεταλλευτεί το χαμηλό του βάρος και την κορυφαία εφαρμογή. Βέβαια, αν πηγαίνεις πολύ χαλαρός και πατάς προς τα πίσω, η στενή φτέρνα είναι λίγο ασταθής και το πάτημα γίνεται κάπως “αδέξιο”. Συνολικά όμως, παρέχει την απαιτούμενη προστασία, ακόμη και για μεγαλύτερες αποστάσεις. Θέλει λίγη προσοχή μόνο, γιατί όσες  φορές το φόρεσα σε ελεύθερο τρέξιμο, το γρήγορο ρολάρισμά του με παρέσυρε και πήγαινα πιο γρήγορα.

Συμπέρασμα

Ο FuelCell αποδίδει πολύ καλά. Μετά από αρκετά χιλιόμετρα, τόσο με το Rebel όσο και το Propel, μπορώ να πω ότι η New Balance έφτιαξε τον δικό της super foam. Έχει cushioning, έχει bounce κι είναι και ελαφρύς. Και ο τρόπος που λειτουργεί στα δύο αυτά, διαφορετικά μεταξύ τους, μοντέλα, δείχνει ότι μπορεί να ρυθμιστεί για διάφορες χρήσεις. Όταν μάλιστα συνδυάζεται με ένα τόσο καλοσχεδιασμένο επάνω μέρος, όπως στην συγκεκριμένη περίπτωση, η επιτυχία είναι δεδομένη.

Μπορεί το Rebel να είναι ένα performance παπούτσι στα χαρτιά, στην πραγματικότητα όμως ο χαρακτηρισμός αυτός το περιορίζει. Ναι μεν μοιάζει φτιαγμένο για 10Κ ή ημιμαραθώνιο, θεωρώ όμως ότι πολλοί δρομείς θα μπορούσαν να το φορέσουν και σε μαραθώνιο. Για παράδειγμα, συγκρίνοντας το με το Adidas Boston, ένα ιδιαίτερα δημοφιλές “πολυεργαλείο” και marathon-shoe, το νέο New Balance έχει περισσότερο cushioning (ιδίως μπροστά), πιο άνετο upper και είναι και κατά πολύ ελαφρύτερο.

Πιστεύω ότι οι περισσότεροι θα βρουν έστω και μία χρήση στο Rebel. Προσωπικά, το βρήκα απολαυστικό σε όσα είδη προπονήσεων έκανα μαζί του, από μικρά και γρήγορα κομμάτια στον στίβο μέχρι και medium long runs. Πουθενά δεν υστερούσε, ενώ ήταν και αρκετά “fun to run”. Δοκιμάστε το οπωσδήποτε!

 

Μοιραστείτε αυτό το Άρθρο

Ο Νίκος Πήλικας είναι ερασιτέχνης δρομέας. Επειδή όμως δεν είναι καλός στο τρέξιμο, ασχολείται και με τα παρελκόμενα αυτού (π.χ. παπούτσια). Απ' ό,τι λένε, είναι καλύτερος σε αυτά...

40 Σχόλια

  1. Διακόπτω την ανάγνωση γιατί θα σκάσω αν δε σχολιάσω… Ζακαρ engineered mesh… Τι λέει ο ποιητής!!! Επιστρέφω στην ανάγνωση!!!

  2. @kalogeridis Έτσι ονομάζεται από την εταιρεία, teammate μου.
    Συνέχισε το διάβασμα…

  3. Επειδή το έχω τρέξει και εγω το παπούτσι έχω να πω ότι συμφωνώ 100% …
    Εγώ πήγα πήρα ένα performance μοντέλο και αυτό μου βγήκε μια χαρά προπονητικό για ολα τα τρεξίματα.
    Μαλακό στα αργά και ΠΟΛΎ άνετο και σκληρό και απόλυτο στα γρήγορα.
    Αυτό που παρατήρησα με το που το φόρεσα είναι ότι ηταν σαν μην φοράω καθόλου παπούτσι,τόσο άνετο και ελαφρύ είναι

  4. Να περιμένω review του propel? Είδα ότι είναι η προπονητική πρόταση της εταιρείας. Το Toe box? Είδα μεγαλύτερο προφυλακτήρα. Άλλη σχεδίαση εξωσολας.

  5. Και το φλέγον ερώτημα, τα πόδια μου θα υποστηρίξουν τέτοιο οπλο για 42195 μέτρα?

  6. @panosgr Ωραία, συμφωνούμε φίλε!
    Για σένα είναι φτιαγμένα τέτοια παπούτσια.

    @kalogeridis Propel, next week λογικά. Και είναι και ό,τι πρέπει για σένα που είσαι χοντροπόδαρος. Απόλυτη άνεση!
    Όσο για το άλλο ερώτημα… με 8:90 pace που κινείσαι, το Rebel σε μάρανε…

  7. Τι διαφορά έχει με το beacon με δυο λόγια;

  8. Πιο μαλακό το Beacon αλλά και πιο “φλατ” αίσθηση ο Fresh Foam. Η σόλα του Rebel έχει αρκετά περισσότερο pop στα γρήγορα.
    Επίσης, παρόλο που εχουν και τα δύο 6άρι drop, το Beacon πατιέται εξίσου καλά και πίσω, ενώ το Rebel όχι και τόσο.
    Δεν έχουν μεγάλη διαφορά στο βάρος αλλά το Rebel το νοιώθεις πολύ πιο μαζεμένο. Και λόγω κατασκευής αλλά και επειδή είναι ένα με το πόδι.

  9. Κάτι 1000άρια σήμερα που με δυσκόλεψαν, συν το τρελό σούρωμα από την υγρασία.
    Το Rebel άψογο παρ’ όλα αυτά, τα πόδια δεν γκρίνιαξαν ποτέ. Σταθερό, ελαφρύ, υπάκουο και πολύ άνετο ακόμη και στα WU/CD.

  10. Νίκο σκέφτομαι την μαύρη Παρασκευή να πάρω 2 ζευγάρια. Τώρα που δουλεύω συστηματικά και στην ταχύτητα, μήπως θα ήταν φρόνιμο να πάρω ένα propel καθένα Rebel , ή να πάω safe σε δύο propel?

  11. @kalogeridis Καλά, το να πάρεις δύο Propel είναι υπερβολή, δεν το συζητάμε. Υπάρχουν τόσα καλά παπούτσια εκεί έξω να δοκιμάσεις.

  12. Πρώτη του επαφή με βρεγμένο εχθές και σημείωσε 2 φάουλ.
    Το πρώτο είναι ότι η σκληρή επιφάνεια από κάτω δεν κρατάει και δεν εμπνέει εμπιστοσύνη στο βρεγμένο και ότι μετά από 1 ώρα τρέξιμο ή εσωτερική σόλα στην περιοχή της φτέρνας μετακινήθηκε προς τα πλάγια αρκετά. Δεν με ενόχλησε κάπου αλλά έγινε.
    Το καλό είναι ότι στέγνωσε σε χρόνο ρεκόρ αν λάβουμε υπόψη και την υγρασία της περιοχής εδώ.
    Κατά τα άλλα το παπούτσι αν το μάθεις και σε μάθει είναι κορυφαίο.
    Γρήγορο,έμμεσο,ελαφρύ,φοβερή αίσθηση και εφαρμογή

  13. @panosgr Έτσι ακριβώς όπως το λες, Πάνο. Αν βρεις το sweet spot του, λες και ρολάρει μόνο του.
    Τελευταία το φόρεσα σε δύο ελεύθερα και πήγαινε το ίδιο καλά όπως και στα γρήγορα.

    Κατά τα άλλα το παπούτσι αν το μάθεις και σε μάθει είναι κορυφαίο.

  14. σημερα ειπα να βαλω τα flyknit στο 12αρι που ειχα γιατι ειχα να τα βαλω πανω απο 40 μερες .
    Δεν πιστευα οτι θα το πω ποτε αυτο αλλα μου αφησαν μια πολυ βαριά αίσθηση και αρκετη αστάθεια στο πατημα του σε σχέση με το rebel παντα …
    @echetlos το rebel θα με βολεψει σε ημι που εχω τον Απριλιο η δεν παρέχει τόση προστασία για τα 75 κιλα μου ?

  15. τα NB rebel η saucony kinvara 10 για διαλλειματικες-κ για 5αρια-10αρια αγωνων τριαθλου @echetlos?

  16. @george_kar Προσωπικά προτιμάω το ΝΒ, Γιώργο.
    Αλλά και το Kinvara είναι σούπερ.

  17. Μια γρήγορη σύγκριση αν σου ζήταγα @Εchetlos ανάμεσα σε Fuelcell Rebel και Τurbo 2 pegasus (?) ….και ποιο θα προτιμούσες για να τρέξεις από ημίμαραθώνιο και άνω…

  18. @periklis1987 Έχω απαντήσει ήδη σε σχετική ερώτηση του Αριστείδη, στα σχόλια του Turbo, Περικλή.

  19. Ένα αργό 14αρι εχθές στο 5.45 και το Rebel ανταποκρίθηκε άψογα.
    Καμία ενόχληση τα πόδια ούτε εχθές, ούτε σήμερα.
    Εντυπωσιακό αν αναλογιστεί κανείς ότι το ίδιο παπούτσι μπορεί να σε οδηγήσει σε 1000 στο 3.20

  20. @alexvalkanos Σχετικά είναι όλα , Αλέξανδρε. Έχει να κάνει με το τι έχεις συνηθίσει ή σ’ αρέσει να τρέχεις.
    Προσωπικά, θα το φορούσα άνετα σε ημιμαραθώνιο, βρίσκω το cushioning επαρκές.
    Από την άλλη, αν μιλάμε για ρυθμούς πάνω από 4:40 – 4:50, κατά την γνώμη μου ίσως βολέψει καλύτερα ένα ελαφρύ προπονητικό.
    Επίσης, το Rebel είναι προσανατολισμένο περισσότερο σε midfoot πάτημα, “μπερδεύεται” αν πατάς πολύ πίσω. Οπότε λάβε κι αυτό υπ’ όψιν σου.

    Γεια σας θα ήθελα να ρωτήσω αν το New Balance rebel είναι κατάλληλο και για αποστάσεις ημιμαραθωνιου;
    Ή το 1080 v9 είναι πολύ καλύτερο καλύτερο γι’αυτές τις αποστάσεις;

  21. Ένα αργό urban run σήμερα 17χλμ
    Και το παπούτσι ανταποκρίθηκε άψογα.
    Προστασία και αμεσότητα καθ’όλη τη διάρκεια.
    Μετά από 5 μήνες χρήσης παραμένει σε εξαιρετική κατάσταση χωρίς τίποτα να δείχνει τα χλμ του

  22. Πρωτο τρεξιμο χτες, ξεκινησα για ενα 8αρι σε ρυθμο ελευθερου, το παπουτσι δε κρατιοτανε, στα πρωτα πεντακοσα μετρα βρηκα και ενα πιτσιρικα που ετρεχε ωραια και ειπα να ακολουθησω, υπολογιζα οτι πηγαιναμε κοντα στο 415/420, το ρολοι χτυπησε 4, το ιδιο και στο επομενο χλμ, μετα ο μικρος εφυγε και παρεμεινα μονος με το παπουτσι, αλλα 3 στο 4, δε τον ειχα ανετα το ρυθμο αλλα το παπουτσι εκει με πηγαινε. Εκλεισα με αλλα δυο στο 415 και γυρισα σπιτι ενθουσιασμενος. Πραγματικα εξαφανιζεται στο ποδι, σιγουρα για μαραθωνιο. Το επομενο ΣΚ παω για δευτερο ζευγαρι, μηπως και τριτο….., νομιζω βρηκα τον αντικαταστατη του boston. Τα 1400 τα εχω σε 8.5, τα beacon σε 8 και αυτα τα πηρα σε 7.5 που τελικα φανηκε και η σωστη επιλογη. Θελει λιγο να συνηθισεις την αισθηση οτι δε φορας τιποτα, απο τις ελαχιστες φορες που με εχει ενθουσιασει ενα παπουτσι τοσο πολυ.

  23. Έχοντας κάνει γύρω στα 60+ χιλιόμετρα με το παπούτσι το θεωρώ τίμιο.
    Το έχω βάλει σε 15ρια επιταχυνόμενα τρεξίματα και έβλεπα όλο το εύρος ταχυτήτων από προθέρμανση/αποθεραπεία μέχρι ρυθμό 5ριού (5:10-3:50/km).
    Ισχύουν επακριβώς αυτά που γράφει ο Νίκος στο άρθρο. Και η φθορά όντως ελάχιστη.
    Εντελώς υποκειμενικά το θεωρώ κατώτερο των Turbo 1 και Turbo 2 (προπονητικά), και από το ZF2 (αγωνιστικά) σε όλο το εύρος ταχυτήτων που δοκίμασα. Με βόλεψε όμως στην εναλλαγή παπουτσιών δεδομένου του χαμηλού drop και μεγαλύτερης σκληρότητας από τα Turbo, γυμνάζει αχίλλειο και γάμπα. Είναι και η καταπόνηση όμως μεγαλύτερη

  24. @aristidi To κοιτούσα προχθές στη ντουλάπα, που έχω καιρό να το βάλω, αλλά η αλήθεια είναι πως δεν βγάζω από τα πόδια μου το E-Pro εδώ και καιρό. Θα φορεθεί στο επόμενο πρόγραμμα όμως.

  25. Niko θα υπαρξει νεο rebel ,εχεις ακουσει κατι ?

  26. @panosgr Ναι, Πάνο. Θα φέρνει όμως προς TC/RC η ρύθμιση του FuelCell.

  27. @echetlos θα γινει πιο μαλακος δηλαδή ?
    θα αλλαξει χαρακτήρα?

  28. @echetlos θα γινει πιο μαλακος δηλαδή ,θα αλλαξει χαρακτήρα?

  29. Ναι, έτσι υποθέτω. Κάπου το είδα κιόλας νομίζω και έδειχνε και πιο ψηλό.

  30. Όχι ρε φίλε, σε ένα παπούτσι βολευτήκαμε και εκεις και το αλλάζουν .
    Ελπίζω να μην αλλοιώσουν πολύ τον χαρακτήρα του

  31. @echetlos στα ποσα χιλιομετρα θεωρεις οτι ‘καθεται’ ο αφρος;
    εχω κανει περιπου 500 ολα σε tempo και διαλλειματικες και αρχιζει το παπουτσι και χανει αρκετα

  32. @noobas04 Δεν ξέρω, συντρέχτη…. Μόνο 200 τους έχω κάνει

    @panosgr Πάνο..;

  33. Κάπου εκεί αρχίζουν και σφίγγουν λίγο…
    Εγω με τα πρώτα έβγαλα πανω 700, καθόλου άσχημα για race day παπούτσι .

  34. Καλησπερα
    Σε παρακολουθω χρονια και βρισκω πολυ ενδιαφερουσα τη σελιδα- ευγε!
    Μια συντομη ερωτηση:
    Μεταξυ αυτουνου και του impulse οπου εχω διαβασει το αρθρο σου –
    Ποιο θα προτεινες για ρυθμο 4:40/50 για 10-15χλμ;

  35. @nikos_kriaras Καλωσήρθες, Νικόλα!
    Μεταξύ Impulse και Rebel 1, για τις αποστάσεις και τον ρυθμό που αναφέρεις, θα πρότεινα… Rebel 2. 😛

  36. Κατευθειαν με εψησες- το εχουν γλυφαδα και μετρο μαλ-
    Αγορασα ομως τα impulse απο factory-
    Θα τους παρω τηλ Να δω αν θα κανουν αλλαγη σε αλλο καταστημα.

  37. @nikos_kriaras Το Impulse δεν θα σε βολέψει σε τέτοιες αποστάσεις, Νίκο.
    Συν το ότι δεν του αρέσει το heel striking. Στον στίβο είναι πύραυλος όμως.

  38. Se ευχαριστω πολυ!
    Δεν τα φορεσα ευτυχως- θα τα παω ευθυς αμεσως αυριο πισω

  39. @echetlos καλημερα , επειδη δεν κανανε επιστροφη χρηματων- το αλλαξα κ
    Πηρα το rebel 1
    Ελπιζω να εκανα καλα
    Που το αλλαξα

    Δυστυχβς στο φακτορι μιας κ ειναι αουτλετ, δεν ειχε το rebel 2

  40. Δεν είμαι βέβαιος ότι έχουν δικαίωμα να σου αρνηθούν επιστροφή χρημάτων.
    Σίγουρα πολύ πιο φιλικό το Rebel από το Impulse αλλά και πάλι δεν ξέρω αν είναι αυτό που ψάχνεις για τέτοια τρεξίματα.

Αφήστε μια απάντηση