Αρχική / Αξιολογήσεις / New Balance FuelCell Rebel v4

Μοιραστείτε αυτό το Άρθρο

Αξιολογήσεις / Επιλεγμένα

New Balance FuelCell Rebel v4

New Balance FuelCell Rebel v4

Κατηγορία: Performance Trainer
Υψη σόλας: 30/24mm
Βάρος: 209 γρ.

 

Το Rebel ήταν ένα πολύ ωραίο παπούτσι και από τα αγαπημένα μου. Τόσο το πρώτο μοντέλο, όσο και τα δύο άλλα που ακολούθησαν, παρότι έδωσαν εντελώς νέα κατεύθυνση στην σειρά. Με ελάχιστες διαφορές μεταξύ τους και ουσιαστικά ίδιο πάτημα, τα v2 και v3 έφερναν νέο αέρα στην κατηγορία των up – tempo προπονητικών. Πανάλαφρα, bouncy και κυρίως, fun to run.

Με τα σημερινά δεδομένα, σίγουρα θα τα χαρακτηρίζαμε ως λεπτόσολα. Παρ’ ολα αυτά, ο FuelCell έδινε την απαραίτητη προστασία και τα Rebel μπορούσαν να δουλέψουν σε διάφορα είδη προπονήσεων. Παράλληλα αποτελούσαν και μία επιλογή για όσους δεν ήθελαν τις ψηλές σόλες, συνδυάζοντας την πιο κλασική σχεδίαση με τα νέα υλικά.

Για το 2024 η New Balance μάς φέρνει εντελώς νέα πράγματα, τόσο στις συνθέσεις όσο και τις γεωμετρίες των μοντέλων της. Και το Rebel ακολουθεί τις εξελίξεις.

Επάνω μέρος και εφαρμογή

Το χαμηλό βάρος του μοντέλου και στις τρεις πρώτες εκδόσεις, οφείλετο σε μεγάλο βαθμό και στο ελαφρύ υφασμά του. Το ίδιο συνεχίζει κι εδώ η ΝΒ με την FantomFit σχεδίαση, την οποία χρησιμοποιεί φέτος σε όλα τα FuelCell μοντέλα της.

Πάρα πολύ λεπτό engineered mesh και εντελώς ανελαστικό, το οποίο όμως δομείται παντού από στοιχεία πυκνής ύφανσης. Το toe box δείχνει σαν να μην έχει σχήμα, ο άκαμπτος όμως προφυλακτήρας το κρατάει ψηλά.

Αραχνοΰφαντο ύφασμα αλλά με εναλλαγές κλειστής πλέξης για ενίσχυση.

Το midfoot είναι ιδιαίτερα ενισχυμένο, εξωτερικά και εσωτερικά. Το τεράστιο logo είναι από χοντρό συνθετικό, όπως και το μικρό πάνω από την καμάρα. Πέραν αυτού όμως, η περιοχή δένεται και εσωτερικά από δύο μεγάλα underlays.

Το μεγάλο “Ν” και η επένδυση κρατούν το πέλμα στο μεσαίο τμήμα.

Η γλώσσα έχει κάποιο πάχος και παρόλο που δεν έχει καθόλου αφρώδες, φιλτράρει σωστά την πίεση από τα λεπτά και μαλακά κορδόνια. Η σχεδίασή της είναι semi bootie, καθώς συγκρατείται από δύο φαρδιές ελαστικές ταινίες.

Σε αντίθεση με το μεσαίο τμήμα, πίσω έχουμε μία αρκετά ελεύθερη κατασκευή. Το κολάρο είναι αρκετά εύκαμπτο και επενδύεται από μία μικρή ποσότητα μαλακού αφρώδους.

Η επένδυση γύρω από τον αστράγαλο είναι μαλακή αλλά περιορισμένη.

Το Rebel v4 είναι ένα παπούτσι πολλαπλών χρήσεων και αντίστοιχα σχεδιασμένο είναι και το upper του. Σαν κλασικό New Balance, ο χώρος μπροστά είναι αρκετά στρογγυλεμένος και φαρδύς, αφήνοντας χώρο στα δάχτυλα να απλώσουν. Όσοι έχουν φαρδύτερο πέλμα θα το εκτιμήσουν ιδιαίτερα. Σε εμένα απ’ την άλλη, έχοντας σχετικά στενό, ο επιπλέον αέρας δεν ήταν καν αισθητός, αφού το δεμένο ύφασμα και ο προφυλακτήρας δεν άφηναν το πόδι να πλέει.

Πηγαίνοντας προς τα πίσω, τα πράγματα αλλάζουν. Το μεσαίο τμήμα είναι ιδιαίτερα στιβαρό, με τα πολλά δομικά στοιχεία να μην επιτρέπουν καμμία περιττή κίνηση. Το καλό είναι πως τα υλικά έχουν μία ευκαμψία και αγκαλιάζουν παντού το πόδι. Πάρα πολύ καλό κράτημα, χωρίς κανένα σημείο πίεσης πουθενά, με την γλώσσα είναι τελικά πιο άνετη απ’ όσο δείχνει. Οι στενές τρύπες των κορδονιών κρατούν παντού την τάση που θα δώσεις.

Η γλώσσα δεν είναι τόσο λεπτή, παρά την έλειψη αφρώδους.

Η εφαρμογή στο midfoot επηρεάζει και αυτήν στο πίσω μέρος. Η φτέρνα παραμένει στην θέση της, παρά την ελαφριά κατασκευή στην περιοχή. Τόσο σε γρήγορους ρυθμούς, όσο και στροφές. Μοναδική επισήμανση, ένας μικρός ερεθισμός στην περιοχή του αχιλλείου, εκεί που τελειώνει το κολάρο. Ίσως λίγο παχύτερο υλικό να βοηθούσε.

Πολύ εύκαμπτο κολάρο.

Όπως και στα δύο προηγούμενα μοντέλα, το επάνω μέρος του νέου Rebel είναι πολύ καλό. Ελαφρύ διχτυωτό κι εδώ αλλά πιο ενισχυμένο στο μεσαίο τμήμα. Άνετο σε προπονητικούς ρυθμούς, πολύ σταθερό στους πιο γρήγορους. Το ευρύχωρο toe box θα χωρέσει εύκολα τα φαρδιά πόδια, χωρίς όμως να αποκλείει τα πιο στενά. Και κορυφαία διαπνοή.

Όσον αφορά το νούμερο, δοκιμάζοντάς το ίσως σας ξενίσει το πλάτος μπροστά. Είναι όμως κανονικό στο μήκος, οπότε επιλέγετε ό,τι συνήθως.

Σόλα και πάτημα

Οι σόλες των v2 και v3 είχαν κάποιες μικρές διαφορές χιλιοστών σε ύψος και πλάτος, σαν αίσθηση όμως ήταν ίδιες. Στο ν4 η εταιρεία αλλάζει αρκετά τα πράγματα, τόσο στον αφρό όσο και την σχεδίαση.

Μέχρι σήμερα ο FuelCell αποτελείτο από ένα supercritical μείγμα TPU και EVA. Πλέον η New Balance χρησιμοποιεί μία νέα σύνθεση, συνδυάζοντας τον EVA με Peba σε ποσοστό 80/20%. Ως γνωστόν, ο δεύτερος είναι ό,τι καλύτερο διαθέτει σήμερα η βιομηχανία σε επίπεδο βάρους, ελαστικότητας και αντοχής.

Πέραν του υλικού, διαφορετική είναι και η γεωμετρία της σόλας. Το καμπυλόγραμμο σχήμα του παρελθόντος δίνει την θέση του σε μία σχεδίαση με έντονες γωνίες, εσοχές και προεξοχές στα τοιχώματα. Τα ύψη σηκώνονται κατά 2.5mm από πριν, ενώ αυξάνεται αρκετά και το πλάτος όλης της βάσης.

Εντελώς νέα η αρχιτεκτονική των πλαϊνών.

Η εξώσολα αποκτάει πιο παχύ και σκληρό λάστιχο, με την εγκάρσια αυλάκωση του v3 να αντικαθίσταται από δύο διαμήκεις για μεγαλύτερη ακαμψία. Η πρόσφυση είναι αρκετά καλή γενικά, ακόμη και σε βρεγμένο λείο τσιμέντο όπου το δοκίμασα. Η δε ακάλυπτη επιφάνεια, παρότι έρχεται όλη σε επαφή με το έδαφος, δεν έχει καμμία φθορά προς το παρόν.

Ο FuelCell στα Rebel v2/3 ήταν εξαιρετικά μαλακός αλλά επειδή η σόλα ήταν πολύ λεπτή, τερμάτιζε εύκολα. Σε μεγαλύτερα τρεξίματα η προστασία μπροστά έμοιαζε να μην επαρκεί και ήταν εμφανές πως της έλειπαν μερικά χιλιοστά.

Αντιθέτως, η νέα σύνθεση είναι αντικειμενικά μαλακή αλλά σε καμμία περίπτωση αυτό που λέμε squishy. Είναι αρκετά πιο “πυκνή” και μαζί με τα μεγαλύτερα ύψη, δίνει περισσότερο και πολύ πιο βαθύ cushioning. Η πρόσκρουση σβήνει μέσα στην σόλα σταδιακά, αντί επάνω στο έδαφος όπως πριν. Και αν δεν γνώριζα τα νούμερα, θα έλεγα ότι είναι 2-3 χιλιοστά ψηλότερο. Η αίσθηση είναι ενιαία καθ’ όλο το μήκος, με το forefoot πλέον να είναι “γεμάτο” και απόλυτα επαρκές. Επιπλέον, η συμπίεση του αφρού είναι πιο κάθετη και σε περνάει ευκολότερα προς τα εμπρός, σε αντίθεση με πριν που η σόλα έμοιαζε λίγο να απλώνει.

Η προστασία στα μετατάρσια είναι πλέον μεγάλη.

Για να έχετε μία εικόνα, μιας και πρώτη φορά λανσάρεται ο νεός FuelCell, θα έλεγα ότι η συμπεριφορά του θυμίζει τον Lighrstrike Pro. Μεγάλη απορροφητικότητα αλλά ελεγχόμενη και πιο συμπαγής συμπίεση.

Βέβαια, ο τρόπος που δουλεύει η σόλα είναι αποτέλεσμα και της σταθερότητας που έχει πλέον αποκτήσει. Ο συγκεκριμένος τομέας δεν χαρακτήριζε τα προηγούμενα Rebel και η αλήθεια είναι πως για κάποιους ήταν κουραστικά μετά από ένα σημείο. Αυτό οφείλετο κυρίως στην μεγάλη στρεπτική ευκαμψία τους, τόσο λόγω της γεωμετρίας, όσο και του softness.

Τέτοιο ζήτημα δεν υφίσταται στο v4 κι οι λόγοι είναι αρκετοί. Εκτός του πιο στιβαρού αφρού, το αυξημένο πλάτος της βάσης και το λάστιχο από κάτω, δίνουν ένα ουδέτερο πάτημα σε όλη την φάση του transition. Πολύ πιο άκαμπτο στρεπτικά και ευθύβολο, όπως δηλαδή απαιτεί η κατηγορία του. Η σχεδίαση των πλαϊνών βοηθάει στο κεντράρισμα της φτέρνας, ενώ το άνοιγμα της σόλας μετά το midfoot δίνει μία δυναμική και σίγουρη απογείωση.

Η σόλα φαρδαίνει απότομα μετά την μέση και προσφέρει σταθερότητα κατά το toe off.

Για όλα αυτά, το νέο Rebel έχει διευρύνει το εύρος χρήσης του και από τις δύο πλευρές. Σαν daily trainer έχει γίνει πολύ πιο εύκολο και ξεκούραστο. Μαλακό αλλά όχι υπερβολικά και συγχρόνως σταθερό. Διατηρεί την ευκαμψία του κατά μήκος, “τσακίζοντας” όπου εσύ του ζητήσεις. Το cushioning δεν λείπει ποτέ, ακόμη και σε μεγάλα τρεξίματα. Το φόρεσα σε δύο long runs και πραγματικά δεν ένοιωσα ότι θα ήθελα μία πιο ψηλή σόλα, ακόμη και στα τελευταία χιλιόμετρα. Κάτι τέτοιο δεν ίσχυε με τα προηγούμενα Rebel. Επίσης, δεν απαιτεί να προσέχεις πώς πατάς και να μην τεμπελιάζεις, όπως γινόταν πριν. Άνετα μπορεί να δουλέψει ακόμη και σε recovery runs.

To εμπρόσθιο μέρος κάμπτεται όπου του ζητήσει το πέλμα, προσφέροντας άνεση στους αργούς ρυθμούς.

Ανοίγοντας ρυθμό, το παπούτσι έχει γίνει ακόμη πιο ικανό. Πρώτα απ’ όλα, αρχίζει να φαίνεται η ποιότητα του Peba. Τόσο σαν δυναμικότητα, όσο και ανθεκτικότητα καθώς προχωράει η προπόνηση. Στα v2/3 το πάτημα ήταν πιο bouncy, ενώ εδώ πιο springy και responsive. Καθυστερείς λιγότερο μέσα στον αφρό και σου δίνει μία αρκετά ελαστική απογείωση. Σίγουρα δεν έχει την προώθηση των μοντέλων με πλάκα, ούτε και το ανασηκωμένο forefoot για να σε ρίξει προς τα εμπρός, αφού η ευκαμψία μπροστά καταργεί το rocker. Δεν είναι όμως και αυτός ο στόχος του, καθώς έτσι θα έχανε την ευκολία και το versatility που προσφέρει συνολικά. Λειτουργεί με πιο παραδοσιακό τρόπο, ενισχυμένο όμως από τον σύγχρονο FuelCell. Πας το παπούτσι με την ικανότητα των ποδιών σου, δουλεύουν οι μύες τους αλλά παράλληλα σου δίνει το κάτι παραπάνω. Και βέβαια μην ξεχνάμε και το πολύ χαμηλό βάρος του.

Ενώ οπτικά έχει μία γωνία μπροστά, η ευκαμψία δεν του επιτρέπει να την κρατήσει και να ρολάρει επάνω της.

Η σημαντική όμως διαφορά στα γρήγορα, είναι η στρεπτική ακαμψία στο μέσο και μπροστά. Ο πολύ μαλακός αφρός και το χαμηλό ύψος, έκαναν την σόλα να στρεβλώνεται όταν πατούσες δυνατά ή έστριβες. Γι’ αυτό και το παπούτσι γινόταν ασαφές στους γρήγορους ρυθμούς και δεν περνούσε την ισχύ κάτω όπως θα ήθελες. Πλέον η στιβαρότητα της σόλας δίνει την απαιτουμένη ακαμψία και κάνει μακράν αποδοτικότερο και πιο άμεσο το transition. Το φόρεσα σε 500άρια σε στίβο και πήγαινε εξαιρετικά. Γρήγορο, ευθύβολο, σταθερό και ξεκούραστο.

Το μόνο που θα μπορούσα να πιστώσω στα v2/3, πάντα σε σχέση με το νέο, είναι πως είχαν λίγο πιο διασκεδαστικό πάτημα σαν αίσθηση. Το χαρακτηριστικό softness και η επιστροφή του αφρού ίσως λείψουν τώρα σε κάποιους. Ωστόσο, αυτά δεν μεταφράζονται απαραίτητα και σε απόδοση και το Rebel v4, αν και πιο “σοβαρό”, υπερέχει σε όλους τους ρυθμούς.

Συμπέρασμα

Προσωπικά θα χαρακτήριζα τα δύο προηγούμενα μοντέλα ως lightweight trainers. Η “άδεια” σόλα και η στρεπτική ευκαμψία μετρίαζαν την ικανότητά τους όταν ανέβαζες ταχύτητα. Αντιθέτως, εδώ έχουμε ξεκάθαρα ένα performance trainer. Και το εντυπωσιακό είναι πως παρότι έχει βελτιωθεί σε σβελτάδα, είναι συγχρόνως καλύτερο και ως προπονητικό.

Έχει όλους τους ρυθμούς, από τους πιο αργούς μέχρι μικρά κομμάτια στον στίβο, και υστερεί μόνο σε σχέση με κατασκευές που φέρουν carbon plate. Κι αυτό στις γρήγορες προπονήσεις, αφού στις αργές είναι πολύ πιο λειτουργικό. Για εκείνους μάλιστα που προτιμούν να μην προπονούνται με plated μοντέλα, το Rebel v4 είναι ιδανικό κατ’ εμέ.

Η New Balance ανανεώνει πλήρως την γκάμα της το 2024, με νέους αφρούς και σχεδίαση. Έχοντας ως πρώτο δείγμα το νέο Rebel, ανυπομονούμε να δούμε και τα υπόλοιπα μοντέλα της.

 

 

 

Μοιραστείτε αυτό το Άρθρο

Ο Νίκος Πήλικας είναι ερασιτέχνης δρομέας. Επειδή όμως δεν είναι καλός στο τρέξιμο, ασχολείται και με τα παρελκόμενα αυτού (π.χ. παπούτσια). Απ' ό,τι λένε, είναι καλύτερος σε αυτά...

28 Σχόλια

  1. Πολύ ωραίο κείμενο Νίκο!
    Το φόρεσα και εγώ και δυστυχώς δεν μου άρεσε καθόλου.Ειχα μεγάλη
    προσδοκία για τις καινούργιες συνθέσεις της New balance και μάλιστα έγραψα πρόσφατα ότι πιστεύω ότι είναι η χρονιά της αλλά το (μίγμα)eva peba μοιάζει να είναι περισσότερο….eva.
    Τουλάχιστον στην δική μου αίσθηση.Φαινεται ότι ο παλιός FuelCell με την μοναδική βελούδινη και απίστευτα μαλακή βόλτα χάνεται ανεπιστρεπτί…Ήταν ο αγαπημένος μου αφρός για κάθε μέρα,σε αντίθεση με τον Lighrstrike Pro που τον προτιμώ μόνο σε αγώνες.
    Το (80%)eva που διάβασα ότι θα έχει και το επερχόμενο SC trainer με κάνει να ψάχνω στο eBay για τρίτο ζευγάρι V1…

  2. @alkis73 Γεια σου, Άλκη. Σε νοιώθω αλλά…
    Το Rebel έπρεπε να βάλει περισσότερο performance μέσα του. Με τον παλιό FuelCell αυτό δεν ήταν εφικτό, εκτός αν φόραγε πλαστική πλάκα. Στα 30/24mm όμως, δεν είμαι σίγουρος πώς θα δούλευε. Θεωρώ μονόδρομο το να κοντρολαριστεί λίγο ο αφρός.
    Το δοκίμασες τρέχοντας ή απλά σαν αίσθηση πατώντας το; Ξέχασα να γράψω ότι θέλει 1-2 για να μαλακώσει λίγο ακόμη.

    Το ότι έχει EVA ο FuelCell σημαίνει ότι μπορεί να ρυθμιστεί η πυκνότητά του. Δεν αποκλείεται το blend του Trainer v3 να είναι πιο μαλακό.
    Πάρε για παράδειγμα τον FC στα Trainer v1 και ν2, που είχαν διαφορετικό tuning.

  3. Το επάνω μέρος θεωρείς οτι είναι λιγότερο διαπνέον σε σχέση με το v2; Στις φωτογραφίες βλέπω οτι είναι 2 στρωμάτων, το λευκό διαφανές εξωτερικό και εσωτερικά το πορτοκαλί είναι πιο πυκνό. Στο v2 είχε ένα στρώμα που ήταν εξαιρετικά διαπνέον.

  4. Νίκο πάντως το fuelCell SuperComp Pacer που έχει πλάκα μου αρέσει πάρα πολύ. Δεν ξέρω την σύνθεση του fuelCell. Αναμένω το 2 που έρχεται

  5. @spyros76 Μίας στρώσης είναι το mesh, Σπύρο. Το πορτοκαλί που βλέπεις είναι ένα underlay μόνο στο μεσαίο τμήμα.
    Νομίζω ότι είναι ακόμη καλύτερο σε διαπνοή από πριν, αν και δεν το δοκίμασα σε ζεστές συνθήκες.

    @apostolakis To Pacer είναι εντελώς racer και η πλάκα από ανθρακονήματα. Οπότε εκεί δεν σε ενδιαφέρει το versatility, Κων/νε. Άλλου σκοπού παπούτσι. Το Rebel είναι στην κατηγορία π.χ. του Mach ή των παλιών Turbo.
    To Pacer 2 αλλάζει εντελώς. 100% Peba και ψηλώνει κατά 8mm.

  6. Πολύ βοηθητικό το review Νίκο, ευχαριστούμε. Η αλήθεια είναι ότι το rebel v2 μου άρεσε πολύ ως καθημερινό, αλλά στις ταχύτητες λίγο υστερούσε ενώ για τα long run μου φαινόταν “λίγο”. Τώρα έχω στην περιστροφή το nike streakfly το οποίο απολαμβάνω σε όλους τους ρυθμούς και θα ήταν ευπρόσδεκτη μια σύγκρισή του με το νέο rebel v4, μιας και τουλάχιστον στα χαρακτηριστικά φαίνονται κοντά.

  7. @tonykyr Rebel v4 Vs Streakfly είναι ουσιαστικά σαν να συγκρίνεις Rebel ν4 και ν2, Αντώνη. Απλά το Nike είναι πιο bouncy από το ν2. Κατά τ’ άλλα ισχύουν τα ίδια, αφού θεωρώ SF και R2 πολύ κοντινά σε πάτημα.

  8. Ευχαριστούμε για το review Νίκο. Πολύ επεξηγηματικό όπως πάντα.
    Το συγκεκριμένο το περίμενα γιατί βλέποντας τα χαρακτηριστικά της 4ης έκδοσης πιθανώς θα είναι η επόμενη προσθήκη στο rotation.
    Ελαφρύ, καλύπτει μεγάλο εύρος προπονήσεων , όχι υπερβολικά ψηλό και χωρίς πλάκα κι άλλα πολλά.
    Δυο ερωτήσεις μόνο: επειδή κι εγώ έχω λεπτό πόδι θεωρείς ότι είναι πολύς ο χώρος μπροστά?
    Δεύτερον επειδή κάποια reviews από εξωτερικό αναφέρουν ότι σαν να κάθεται ο αφρός σχετικά σύντομα, έχεις παρατηρήσει κάτι τέτοιο? Δεν ξέρω βέβαια και ποσα χλμ έχει γράψει αλλά κάποιοι αναφέρουν ότι ήδη πριν τα 100 χλμ εμφανίζεται αυτό το κάθισμα του αφρού.

  9. @mikeb Είναι αρκετός ο χώρος μπροστά αλλά τρέχοντας δεν κολυμπάει το πόδι. Συν ότι κρατάει πάρα πολύ καλά στην μέση και πίσω. Δεν θα έχεις πρόβλημα.
    Έχω κάνει ~60 χλμ και η μόνη διαφορά που έχω δει είναι πως έχει μαλακώσει ελάχιστα.

  10. Nikos Pilikas.
    Νίκο κατανοώ ότι γράφεις,και πολύ σωστές οι παρατηρήσεις σου!
    Δεν είχα πρόβλημα με την πυκνότητα του αφρού ειδικά σε ένα μοντέλο που όντως είναι
    performance και χρειάζεται λίγο σφίξιμο… Συνήθως η επαφή μου με καινούργια παπούτσια είναι πολύ σύντομη, στην προκειμένη περίπτωση ένα και μοναδικό τρέξιμο που απλά δεν με ενθουσίασε … κυρίως δεν ένιωσα επιστροφή ενέργειας καθόλου.καπου το peba χάθηκε στην μετάφραση… Μακάρι το sc trainer 3 να έχει διαφορετική ρύθμιση αλλά η παλιά συνταγή του fuelCell νομίζω ότι ήταν μοναδική.
    Δεν το έχω πια στην κατοχή μου και δεν μπορώ να ξέρω την αντοχή του αλλά διάβασα και εγώ ότι (κάθεται) πολύ γρήγορα .
    Με ενδιαφέρει πολύ πως θα είναι η εμπειρία σου στο μέλλον γιατί δεν σου κρύβω ότι είναι η αγαπημένη σειρά παπουτσιών (fuelCell)και θα ήθελα να παραμείνω εκεί…

  11. @echetlos ευχαριστώ για τις απαντήσεις Νίκο.

  12. @echetlos συγκριτικα με Mach 5?ειναι πιο versatile?

  13. @noobas04 Είναι πιο springy στα γρήγορα και πιο ξεκούραστο στα αργά.
    Εγώ θα έλεγα ότι αν έβαζες στο μίξερ το Mach 5 και το Novablast 3, θα έβγαινε το Rebel.

  14. @echetlos Πιο το the point απαντηση δεν θα μπορουσες να μου δωσεις , αφου τα δυο τελευταια ζευγαρια μου ειναι αυτα τα 2 !!!!

  15. Saucony Endorphin Speed 3 ή New Balance FuelCell Rebel v4
    για χρήση ενός παπουτσιού για όλους τους ρυθμούς

  16. @nikolaospapachristos Για εμένα μάλλον Speed 3, λόγω του ότι βγάζει πολλά χλμ νο αφρός, ενώ για το Rebel δεν έχω εικόνα.
    Απ’ την άλλη, και τα δύο Speed 3 που έχω μετά τα 300 χλμ μαλάκωσε αρκετά η πλάκα και σχεδόν δεν καταλαβαίνω ότι υπάρχει.

  17. Πιστεύεις ότι μπορεί να ανταποκριθεί σε 42 χλμ?

  18. @kalogeridis Θεωρώ πως ναι, ιδίως σε κάποιον σαν και εσένα που έτρεξες με το Boston 11.
    Βέβαια στην αγορά υπάρχουν καταλληλότερα μοντέλα για μαραθώνιο.

  19. @echetlos έχει βρει το REBEL με 74 euro και τρέχει να προλάβει ο @kalogeridis! Δώστου το κατάλληλο πουσάρισμα και τον βλέπω να παίρνει 2 ζευγάρια για να βγάλει και την προετοιμασία!

  20. @chriskapsio Πού έχει 74€ το ν4;;;

  21. Είχε στο cosmossport.gr

  22. Αυτό είναι Propel v4.

  23. Έχεις δίκιο. Mea culpa!

  24. Με περιμένουν μέχρι την Τρίτη, το v3 και το v4 ,για δοκιμή και τελική επιλογή. Μιας και το under armour velocity elite 2 , ανταποκριθηκε άνετα σε ένα 2ωρο, βλέπω το συμπλήρωμα να έρθει από την NB… για αρχή είμαι καλυμμένος με αυτά τα 2!

  25. @kalogeridis Πολύ καλύτερο συνολικά το ν4, Παναγιώτη.

  26. Εκτός απροόπτου εκεί θα καταλήξω! Δε σου κρύβω όμως, ότι το ua χθες έκατσε εξαιρετικά σε επιταφιέ ημι , προοδευτικου χαρακτήρα. Τόσο στα πολύ αργά πρώτα χλμ, όσο και στα ζωηρά του φινις. Όσο ανέβαζα ήταν πιο μέσα στα νερά του… μάλλον θα βγει καλός συνδυασμός των 2!!!

  27. Μετά από 8 μέρες αναμονής να έρθει το v4, όταν το φόρεσα, δεν με ενθουσίασε. Πήρα ένα δεύτερο under armour, ίδιο χρώμα με την ελπίδα να συνεχίσει να με επιβεβαιώνει για την επιλογή του. Εύχομαι να μην απογοητευτώ στην πορεία…

Αφήστε μια απάντηση