Daniels Running Formula 3rd edition

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 1 έως 15 (από 68 συνολικά)
  • Συντάκτης
    Δημοσιεύσεις
  • #5211
    mashine
    Συμμετέχων

    Το έχει κάποιος;Ας δώσει ένα λινκ παρακαλώ!

    #5214
    Echetlos
    Συντονιστής

    Ο Skakinen είναι επ’ αυτών.

    #5219
    Skakinen
    Συμμετέχων

    Ορίστε νεαρέ!
    http://www.filedropper.com/drf3rded

    #5221
    mashine
    Συμμετέχων

    @skakinen Muchas gracias!

    #5224
    big-blue
    Συμμετέχων

    Να το συζητήσουμε αν θέλετε:)

    #5226
    chamav
    Συντονιστής

    Πολύ σύντομα θα μπει σελίδα στο goRUN με υπολογιστή απόδοσης, ώστε να μη χρειάζεται να ψάχνουμε αλλού. Θα είναι βασισμένη στο VDOT. Θα σας ενημερώσω…

    #5229
    Kalogeridis
    Συμμετέχων

    Μιας και δε το πολυεχω με αυτούς τους όρους, έψαξα προ ολίγου και βρήκα έναν υπολογιστή vdot του jack.
    Έχω δύο απορίες.
    Α)Στην τελευταία προετοιμασία είχα σε προπόνηση 10αρι που βάση πίνακα μου δίνει μαραθώνιο 3.36 ενώ με το 3.49 που έκανα τελικά παίρνω τελείως διαφορετικά αποτελέσματα στις προτάσεις που βρίσκονται στον πίνακα με τους προτεινομενους προπονητικους ρυθμούς.
    Β) ποιες από τις δύο ενδείξεις να λάβω υπ όψιν αν και πρωταρχικα θα σεβαστω το ποσοστό του επί της hrmax που δίνει.
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

    #5230
    el Cid
    Συμμετέχων

    Κι οτι σκεφτόμουν να ανοίξω σχετικό νήμα!Εσείς που το χρησιμοποιείτε, ποιο πρόγραμμα προτιμάτε για την προπόνηση Μαραθωνίου; Διάβασα το βιβλίο και νομίζω πως μου ταιριάζει το 4-week cycle (σε βάζει σε προπονητική ρουτίνα για μεγάλο χρονικό διάστημα και έχει περιοδικά 1 βδομάδα come back χωρίς εντάσεις).Κάποιες προσωπικές συγκρίσεις έχετε κάνει για τις ιδαιτερότητες των προγραμμάτων αυτών; (δεν αναφέρομαι στο ).
    Πολύ καλή ιδέα και ο υπολογιστής απόδοσης με βάση τη VDOT.Χρησιμοποιώ το excel των Πινάκων με αρκετή αξιοπιστία.

    #5231
    Kalogeridis
    Συμμετέχων

    Το είδα και μου έκανε κλικ αλλά δε μπορούσα να περιηγηθω να τα ψάξω. Ξέρεις ότι και γω για λόγους προπονητικες ρουτίνας ψάχνω πολυμηνα προγράμματα. Αν δεις τίποτα ενδιαφέρον (εννοείται έκτος διαλλειματικες) δώσε βοήθεια στο αλλο θέμα. το πολύ θετικά πέραν της προπονητικής ρουτίνας είναι οτιδήποτε σε ένα πρόγραμμα 20+ εβδομαδων εχεις το δικαίωμα να αρρωστησεις και να μη χάσεις τον μπουσουλα από το άγχος της κάλυψης της χαμενης προπονησης. Από όλες τις προτάσεις τους jack είναι η πιο κοντινή στην ιδιοσυγκρασια μου.

    #5232
    big-blue
    Συμμετέχων

    @kalogeridis οι πίνακες αλλά κ όλη η running formula του Daniels βασίζεται σε άριστες συνθήκες διαδρομής (φλατ) κ καιρικών συνθηκών. Επίσης κ βέλτιστης προπόνησης για τον αγώνα στόχο (LR ας πούμε για τον μαραθώνιο-εδώ ίσως την πάτησα εγώ…)
    Η Θεσσαλονίκη πρόσφατα δεν ηταν ετσι, ο χρόνος σου στο ροντερνταμ ας πούμε κ σε βέλτιστες καιρικές συνθήκες θα ηταν για πιο κάτω, ε; Ας πούμε 3:38. Αυτο θα πάρεις για μπούσουλα για τον πίνακα με τους προπονητικους ρυθμούς. Αν πάρεις το 3:49 που έκανες, σίγουρα οι προπονήσεις θα σου φαίνονται εύκολες.
    Το δεκάρι είναι η λιγότερο ασφαλής ένδειξη για να βρεις που βρίσκεσαι στους πίνακες. Καλυτερα ημί (εννοείται φλατ ημί κ όλα μεσα) κ μαραθώνιο.
    Έπειτα μπορείς να παίζεις αν σου φαίνονται εύκολα (ανεβοκατεβαινεις ρυθμούς). Βέβαια παντα δουλεύεις σε παραπάνω Vdot σε σχεση με το στόχο σου, για καβάτζα ή/και λόγω ιδιαιτερότητας της διαδρομής. Εγώ στον ΑΜΑ 2015 δούλευα για χρονο 3:36 κ έκανα 3:45.
    @el Cid στο πρόγραμμα που κανω εγώ (2Q-18 εβδομάδες) ο παππούς προτείνει ανέβασμα Vdot καθε 4 εβδομάδες. Δεν εχω κάνει ποτέ πανω από 12 εβδομάδες, κ δεν το εχω ακολουθήσει ακριβώς. Βολεύει γιατί εχει τα λιγότερα ΠΡΕΠΕΙ σε σχεση με τα υπόλοιπα. Το βασικό είναι να μη χάνεις την Q1, την κυριακάτικη ας πούμε. Τις υπόλοιπες ημέρες βάζεις εσύ ότι θες, εγώ εχω easy runs.

    #5233
    Kalogeridis
    Συμμετέχων

    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Δεν ήμουν για τόσο κάτω. Ίσως 3.42 στην καλύτερη. Μη κρίνεις από το δεκαρι γιατί ήταν όλα μέσα σε γρήγορη προπόνηση και με χρεωσε. ✌ μήνες ήμουν στα κόκκινα. Με την απάντησή σου στον Γιώργο με βοηθήσει να κατάλαβω πως εξελίσσεται στην πορεία ένα τετοιο προγράμματα. Το q2 ανά 4 εβδομαδες +1 vdot. Το 4cyrcle
    και αυτό ανά 4 εβδομάδες;

    #5235
    el Cid
    Συμμετέχων

    Παναγιώτη,
    For the first 8 weeks of this program, use the lesser of the VDOT values that is equal to a recent race and 3 VDOT units lower than your anticipated marathon VDOT. During each additional 8 weeks of this program, increase the VDOT value by 1 unit. If you run a race or two that suggest your VDOT is greater than what you would get by adding 1 to the previous value, feel free to use the race VDOT, particularly if you believe the course was legitimate.
    Θεωρητικά λοιπόν ξεκινάς με τη VDOT του Μεγαλέξανδρου (π.χ. 40) και προσθέτεις 1 μονάδα κάθε 8 βδομάδες).Αν ενδιαμεσα κάποιος αγώνας σου δείξει μεγαλύτερη τιμή, αναπροσαρμόζεις. Αλλά έτσι φτάνεις στο τέλος του πριγράμματος σε τιμή >42, δηλ. να τρέξεις flat μαραθώνιο σε 3:40.Προσωπικά θα ξεκινήσω με μια μονάδα παρακάτω, δηλ. 39.
    All 4-week cycles are 2Q plans, designed to include two Q training sessions each week, for 3 consecutive weeks, followed by a 4th week of no Q sessions. The non-Q week contains just E running and also maximum (peak) weekly mileage.
    Τα δυο προγράμματα μοιάζουν πολύ.

    #5244
    Kalogeridis
    Συμμετέχων

    Πολύ ωραίος… Θα το προβαρω και θα μπει ως χρονική παράμετρος στο δικό μου.

    #5246
    stratus
    Συμμετέχων

    @Skakinen
    Που τα βρισκεις βρε Διονυση τα βιβλια;Δε μας δινει το λινκ να μην σε πρηζουμε καθε τοσο -:)

    #5248
    stratus
    Συμμετέχων

    Εδω http://www.runworks.com/calculator.html υπαρχει ενα calculator που θεωρητικα υπολογιζει ανηφορες,κατηφορες ,ανεμους κλπ.Λεω θεωρητικα διοτι απο οτι εχω δει στον εαυτο μου ειναι λιγο αισιοδοξο

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 1 έως 15 (από 68 συνολικά)
  • Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.