Αρχική / Αξιολογήσεις / Reebok Floatride Energy 3.0

Μοιραστείτε αυτό το Άρθρο

Αξιολογήσεις / Επιλεγμένα

Reebok Floatride Energy 3.0

Reebok Floatride Energy 3.0

Κατηγορία: Lightweight Trainer  –  Πάτημα: Ουδέτερο  –  Βάρος: 241γρ.  –  Drop: 9mm (26/17mm)

 

H Reebok έκανε το 2018 δυναμική επανεμφάνιση στον χώρο του δρομικού παπουτσιού με τον Floatride αφρό. Η σύνθεση από Pebax φορέθηκε στο προπονητικό Run, το performance Run Fast και το αγωνιστικό Run Fast Pro των μόλις 99 γραμμαρίων!

Το μοντέλο όμως που πραγματικά την έβαλε στο καλάθι των επιλογών του δρομικού κοινού, ήταν το Forever Floatride Energy. Μπορεί ο Floatride Energy να μην είχε τις προδιαγραφές του ακριβού Floatride, ήταν όμως από πολυουρεθάνη και με σύγχρονα χαρακτηριστικά. Ανώτερο ποιοτικά υλικό από όλα τα EVA. Το Energy ήταν ένα παπούτσι με μεγάλο εύρος χρήσης, που μπορούσε να φορεθεί σε long run ή να το βάλεις ακόμη και στον στίβο. Λίγο αναχρονιστικό ήταν το upper του, χωρίς όμως να ενοχλεί στην πράξη. Κι αν αυτά από μόνα τους δεν λένε κάτι, μιας και πλέον δεν είναι λίγα τα all arounders, το Forever έκανε την διαφορά με την τιμή του. Μπορεί η αρχική να ήταν στα 100€, έτσι κι αλλιώς πολύ χαμηλή γι’ αυτά που προσέφερε, γρήγορα όμως το παπούτσι έπεσε κάτω από τα 70€, με πολλούς να το αγοράζουν στα ~50€ ή και ακόμη πιο κάτω. Το παπούτσι φορέθηκε αρκετά και εκτιμήθηκε ακόμη περισσότερο.

Ακολούθησε η δεύτερη έκδοση, η οποία διατήρησε την ίδια σόλα αλλά με αλλαγές στο επάνω μέρος. Δεν το δοκίμασα και δεν έχω άποψη.
Την σεζόν αυτή κυκλοφόρησε το Floatride Energy 3. Όπως και οι περισσότερες εταιρείες, οι οποίες κάνουν ό,τι μπορούν για να μας μπερδεύουν με τις ονομασίες των μοντέλων τους, έτσι και η Reebok αφαίρεσε το “Forever” από τον τον τίτλο, διατηρώντας μόνο το όνομα του αφρού.


Επάνω μέρος και εφαρμογή

Δεν μπορώ να μιλήσω για το upper του v2, αυτό όμως της πρώτης έκδοσης ήταν ίσως κι ο λόγος που το παπούτσι έβγαινε σε τόσο χαμηλή τιμή. Σίγουρα ήταν κι η πολιτική της εταιρείας για να μπει μαζικά στην αγορά (τα μοντέλα με Pebax ήταν από ακριβά έως πανάκριβα), σε κάθε περίπτωση όμως, το διχτυωτό του v1 έμοιαζε λίγο φτωχό, ώστε να πέσει το κόστος. Μια χαρά δούλευε πάντως.

Στο νέο μοντέλο έχουμε μία εντελώς διαφορετική προσέγγιση αλλά και αποτέλεσμα. Πολύ ανοιχτό και λεπτό mesh εξωτερικά, με μία απαλή εσωτερική επένδυση που ενώνεται με την γλώσσα. Το ύφασμα είναι λίγο “άγριο” σαν υφή, ποτέ όμως δεν έρχεται σε επαφή με το δέρμα. Ο προφυλακτήρας κρατάει το ύψος στα δάχτυλα, με το toe box να μην έχει την σφηνοειδή γραμμή του v1.

Ένα κόκκινο αντικείμενο έχει τοποθετηθεί ανάμεσα στις δύο στρώσεις του upper, για να φανεί η ανοιχτή ύφανσή του.

Το midfoot ενισχύεται από το μεγάλο logo της Reebok, το οποίο είναι από ένα πιο άκαμπτο φιλμ, ενώ από σκληρό υλικό είναι και το πλαίσιο γύρω από τις τρύπες των κορδονιών.

Η γλώσσα, χωρίς να έχει πολύ αφρώδες, είναι από μαλακά υλικά και μοιάζει παχύτερη απ’ όσο πραγματικά είναι. Σε συνδυασμό με το inner sleeve, φιλτράρει την οποιαδήποτε πίεση μπορεί να υπάρξει.

Το κολάρο είναι μέτριας σκληρότητας, με το τελείωμά του να γυρίζει ελαφρώς προς τα έξω. Σαν σχεδίαση μοιάζει με αυτό του v2, για το οποίο υπήρξαν κάποια παράπονα για ερεθισμό στον αχίλλειο λόγω ύψους. Δεν μπορώ να συγκρίνω, αλλά μέχρι στιγμής δεν με έχει ενοχλήσει ποτέ. Το δε αφρώδες στην περιοχή είναι αρκετό, χωρίς να επηρεάζει την εφαρμογή όμως.

Αρκετά παραπάνω padding γύρω από τον αστράγαλο. Άνεση αλλά και σταθερότητα.

Πριν συνεχίσω, να σημειώσω το εξής: το original μοντέλο ήταν ξεκάθαρα μισό εκατοστό μακρύτερο, οπότε έπρεπε οπωσδήποτε να κατέβεις νούμερο. Για το v3 δεν μπορώ να πω το ίδιο με απόλυτη βεβαιότητα, μην έχοντας κιόλας δοκιμάσει και το κανονικό μου μέγεθος. Το πήρα κι αυτό μισό εκατοστό κάτω και μου κάθεται πολύ καλά. Παρ’ όλα αυτά, δεν αποκλείεται κάποιος που προτιμάει περισσότερο χώρο μπροστά, αν μάλιστα το φορέσει και με πιο χοντρή κάλτσα, να είναι εντάξει και στο συνηθισμένο του sizing.

Η πρώτη αίσθηση φορώντας το νέο Reebok, είναι σχεδόν αυτή ενός παπουτσιού της premium cushioning κατηγορίας. Μου θύμισε το Glycerin της Brooks, με το βελούδινο εσωτερικό, την άνεση και την πολυτέλεια που δίνει η εσωτερική επένδυση και τα μαλακά υλικά. Καμμία απολύτως σχέση με το “ακατέργαστο” upper του πρώτου Forever. Είναι τόσο cosy που θα μπορούσες να το φοράς όλη μέρα.

Το εσωτερικό αποτελείται από πολύ μαλακά υλικά, θυμίζοντας ακριβότερο μοντέλο.

Ο χώρος μπροστά είναι επαρκής και θα χωρέσει τους περισσοτέρους. Στην πρώτη επαφή δείχνει ίσως πιο στριμωγμένο απ’ όσο είναι, λόγω της επένδυσης που αγκαλιάζει το πόδι. Δουλεύει όμως μαζί του και αφήνει ελευθερία στα δάχτυλα. Μόνο σε πολύ γρήγορους ρυθμούς ή κλειστές στροφές μπορεί να δυσκολευτεί λίγο, καθώς του λείπει η σχετική ακαμψία.

Στο μεσαίο τμήμα το κράτημα είναι πολύ σωστό και το κυριότερο, ρυθμίζεται εύκολα και όπως θες. Τα κορδόνια είναι εντελώς ανελαστικά και φαρδιά, ενώ οι τρύπες στρογγυλές και στενές. Οπότε, εκεί που τα αφήνεις, εκεί παραμένουν και διατηρούν ακριβώς την αρχική τάση που έδωσες. Δίνω αρκετή έμφαση στο θέμα των κορδονιών, καθώς, αν και μοιάζουν λεπτομέρεια, παίζουν σημαντικό ρόλο στην εφαρμογή του παπουτσιού. Το αφρώδες της γλώσσας κι η επένδυση, δεν επιτρέπουν καμμία πίεση, όσο κι αν τα σφίξεις.

Τα ίδια ισχύουν και στο πίσω μέρος. Το κολάρο είναι πιο στιβαρό στο κάτω μέρος του και πιο εύκαμπτο ψηλά. Η φτέρνα κλειδώνει απόλυτα, με την αίσθηση να ισορροπεί ιδανικά μεταξύ άνεσης και σιγουριάς.

Το επάνω μέρος του Energy 3 είναι πραγματικά αψεγάδιαστο για προπονητικό μοντέλο, ενώ δεν έχει κανένα πρόβλημα κι αν το πιέσεις. Όποιος έχει φαρδύ πόδι, ακόμη κι αν το καργάρει, τα απαλά υλικά δεν θα ζορίσουν το πόδι. Αν κάποιος έχει πιο στενό, μπορεί να παίξει άφοβα με τα κορδόνια και να το φέρει στα μέτρα του. Μοναδική περίπτωση που μπορεί να το στρεσάρεις, είναι αν στρίψεις πραγματικά γρήγορα, αφού εκεί η μαλακή επένδυση δείχνει να μην ακολουθεί τις κινήσεις του ποδιού.

Παρόλο που ακόμη η θερμοκρασία δεν έχει ανέβει πολύ και δεν αντιπετώπισα θέμα, πιστεύω ότι το επάνω μέρος θα υστερεί σε διαπνοή τους καλοκαιρινούς μήνες. Η σχετικά χοντρή επένδυση και το αφρώδες περιορίζουν τον αερισμό του εσωτερικού, με αποτέλεσμα το πόδι να ζεσταίνεται και να ιδρώνει.

Και κάτι τελευταίο, άνευ ιδιαίτερης ουσίας βέβαια. Ο συγκεκριμένος, λευκός χρωματισμός, όσο αδιάφορος δείχνει την ημέρα, τόσο παιχνιδιάρικος γίνεται όταν πέσει φως επάνω του τη νύχτα.

Σχετικά με το νούμερο, τα είπαμε παραπάνω. Κατέβηκα μισό εκατοστό από το κανονικό μου και δεν το έχω μετανοιώσει έως τώρα. Πέραν αυτού, υπενθυμίζω ότι το sizing της Reebok, ενώ είναι κανονικό σε US/UK/cm, στο EU αντιστοιχεί σε μισό κάτω. Δηλαδή, εκεί που είστε για παράδειγμα EU43/US9.5/UK8.5/27.5cm στις περισσότερες εταιρείες, στην Reebok είστε EU42.5/US9.5/UK8.5/27.5cm. Συμβουλευτείτε και τον σχετικό πίνακα.


Σόλα και πάτημα

Παρότι η Reebok λάνσαρε το Forever ως ένα οικονομικό μοντέλο, κάθε άλλο παρά “φθηνό” ήταν στον αφρό της σόλας. Ενώ θα περίμενε κανείς μία απλή EVA σύνθεση σε αυτό το επίπεδο τιμής, στο παπούτσι χρησιμοποιήθηκε ένα θερμοπλαστικό ελαστομερές (TPE), υλικό αντίστοιχο της πολυουρεθάνης που συναντάμε π.χ. στο Boost. Κι ενώ βρίσκουμε κι εδώ ιδιότητες όπως το cushioning, η επιστροφή ενέργειας, η ανθεκτικότητα κι η σταθερότητα στις αλλαγές θερμοκρασίας, το βάρος διατηρείται χαμηλότερο σε σχέση με του γνωστού TPU.

Οι δύο πρώτες εκδόσεις έφεραν ακριβώς την ίδια σόλα. Στο v3 όμως υπάρχουν κάποιες διαφορές, οι οποίες, παρόλο που δεν είναι μεγάλες, αλλάζουν το πάτημα του νέου Energy. Όπως και πριν, τα ύψη είναι κατά προσέγγιση, αφού η εταιρεία δεν τα δίνει επίσημα. Κι αν στα χαρτιά η σόλα φαίνεται να έχει κοντύνει, στον δρόμο μοιάζει το ανάποδο. Ελαφρώς διαφορετική είναι και η γεωμετρία των τοιχωμάτων, με την πομπέ σχεδίαση να έχει αλλάξει. Επίσης, έχει ανασηκωθεί αρκετά η φτέρνα (heel bevel), μία λεπτομέρεια που επιδρά σημαντικά στο πάτημα.

Η εξώσολα φέρει αρκετές αλλαγές, με κυριότερη ότι το λάστιχο είναι αισθητά μαλακότερο από πριν. Επιπλέον, υπάρχει ένα βαθύ κενό κάτω από την φτέρνα, χαρακτηριστικό που της επιτρέπει λίγη περισσότερη βύθιση. Τέλος, το μοτίβο θυμίζει αυτό του Run Fast, με τα μικρά lugs σε όλη την επιφάνεια να δίνουν πάρα πολύ καλή πρόσφυση.

Το Energy αλλάζει από κάτω και μαζί αλλάζει και η συμπεριφορά του.

Το μοντέλο δεν έχει πια τον λεπτό, μη αφαιρούμενο εσωτερικό πάτο αλλά έναν της Ortholite. Είναι παχύτερος και πιο πορώδης, ενώ στο σημείο της καμάρας ανεβαίνει ψηλά για επιπλέον στήριξη. Το κακό είναι ότι επειδή μοιάζει με αυτούς που χρησιμοποιεί η Nike, πιθανώς να κρατάει ιδρώτα τις ζεστές ημέρες.

Οι δύο προηγούμενες εκδόσεις είχαν ένα semi-soft πάτημα, με τον αφρό να συμπιέζεται μεν, αλλά να τερματίζει σχετικά γρήγορα λόγω του χαμηλού ύψους. Μπροστά ήταν πιο σφιχτό, πράγμα που έκανε το παπούτσι ικανό και για πιο γρήγορους ρυθμούς, κάποιους όμως τους κούραζε στα πιο μεγάλα τρεξίματα. Γενικότερα, είχαμε μία πολύ ισορροπημένη σόλα, που έδινε το κάθε χαρακτηριστικό της στην σωστή δοσολογία.

Το Floatride Energy 3 είναι αρκετά πιο ραφιναρισμένο και ευγενικό, χωρίς όμως να χάνει κάτι από τον χαρακτήρα που είχε. Το πάτημα είναι ξεκάθαρα πιο μαλακό κι αυτό είναι αποτέλεσμα συνδυασμού πραγμάτων. Δεν ξέρω αν ο αφρός έχει διαφορετική ρύθμιση, κάτι που είναι πιθανό, αλλά το επιπλέον softness προέρχεται κι από αλλού.

Η συμπίεση του Floatride είναι μεγαλύτερη από πριν.

Κατ’ αρχάς, μεγάλο ρόλο παίζει η νέα εξώσολα με το μαλακό της λάστιχο. Η προηγουμένη ήταν από σκληρό carbon rubber και “φρενάριζε” την πολυουρεθάνη. Αυτό άλλωστε φαινόταν, ή καλύτερα ακουγόταν, και από τον θόρυβο που έκανε το παπούτσι στο έδαφος. Το νέο Reebok πατάει πολύ πιο γλυκά κι αθόρυβα, ενώ το λάστιχο μοιάζει περισσότερο σαν συνέχεια του αφρού παρά σαν ξεχωριστό κομμάτι. Συν τοις άλλοις, το κενό στο πίσω μέρος επιτρέπει στον αφρό να υποχωρήσει πιο εύκολα, ανάμεσα στα καλυμμένα μέρη. Ο δε αφρώδης εσωτερικός πάτος, συμβάλλει κι αυτός στην μαλακότερη αίσθηση, ιδίως στην πρώτη επαφή με το έδαφος.

Εκεί που φαίνεται περισσότερο η διαφορά του Energy 3, είναι στο forefoot. Έχει πλέον το λίγο παραπάνω cushioning που χρειάζεσαι στα πιο μεγάλα τρεξίματα ή στο τέλος πιο απαιτητικών προπονήσεων. Μοιάζει σα να υπάρχουν ~2mm επιπλέον αφρού, παρότι μάλλον δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Όπως και να ‘χει, είναι ξεκάθαρα φιλικότερο στα μετατάρσια.

Μαλακότερο πάτημα σημαίνει και μεγαλύτερη συμπίεση της σόλας, οπότε αυξάνει και η αίσθηση του rebound, αφού η πολυουρεθάνη διαθέτει αυτή την ιδιότητα. Το παπούτσι έχει εμφανώς περισσότερο pop από πριν και μάλιστα, το καταλαβαίνεις ακόμη και στα αργά. Σίγουρα δεν είναι σε επίπεδο ZoomX αλλά για τα χαμηλά ύψη του, δίνει το πεταγματάκι που θες.

Στην πρώτη έκδοση, ένοιωθα ότι η σχεδίαση της σόλας με “υποχρέωνε” να πατήσω πρώτα την φτέρνα, φορτίζοντας περισσότερο το σημείο εκείνο. Ήταν λες και είχε μεγαλύτερο drop το παπούτσι και μου άλλαζε το πάτημα. Στο v3 η σόλα έχει ανασηκωθεί αρκετά στο πίσω μέρος, μεταφέροντας έτσι την προσγείωση πιο μπροστά, με το transition να είναι ιδιαίτερα πιο απαλό και στρωτό. Προφανώς αυτό έχει να κάνει και με το δρομικό στυλ του καθενός, στην περίπτωσή μου όμως είναι ίσως η πιο καλοδεχούμενη αλλαγή στο νέο μοντέλο. Ακόμη και όταν κουραζόμουν, ένοιωθα ότι δεν κάθομαι επάνω στην φτέρνα, όπως συχνά συμβαίνει στο τέλος μιας προπόνησης.

Η κατηγοριοποίηση του Energy 3 δεν είναι και τόσο ξεκάθαρη. Άνετα θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί ως ελαφρύ προπονητικό, ιδίως αν κάποιος δεν θέλει οπωσδήποτε μαλακά ψηλόσολα για τα easy runs του. Απ’ την άλλη, τα χαρακτηριστικά του είναι τέτοια που αγγίζει και την “performance trainer” κατηγορία και μάλιστα, χωρίς πολλούς συμβιβασμούς. Αν θέλαμε, θα μπορούσαμε να το συγκρίνουμε με μοντέλα όπως τα Pegasus, Ride, Ghost, 880 κτλ, εξίσου εύκολα όμως θα έμπαινε και δίπλα στα Boston, Kinvara, Beacon, Rincon και τα συναφή. Αναλόγως βέβαια και τις προτιμήσεις του δρομέα, όπως συμβαίνει πάντα άλλωστε.

Πάει εύκολα σε αργούς ρυθμούς, καθώς έχει την προστασία αλλά και το softness που ίσως έλειπε σε κάποιους. Νοιώθεις αρχικά την βύθιση μέσα στον αφρό και παίρνεις μία αίθηση απορροφητικότητας, παρότι της λείπει το βάθος, λόγω του χαμηλότερου ύψους της σόλας. Για να είμαι ειλικρινής, δεν ξέρω αν χρειάζεται και περισσότερη. Μόλις λίγο καιρό πριν άλλωστε, προτού εμφανιστούν οι σόλες με τα 30+ mm, το Energy 3 θα το χαρακτηρίζαμε ξεκάθαρα μαλακό. Το φόρεσα και σε μεγάλα τρεξίματα και ήταν άνετο και απροβλημάτιστο. Ποτέ δεν σκέφτηκα ότι θα προτιμούσα να είχα επιλέξει κάτι άλλο.
Επίσης, στην ευκολία του παπουτσιού στα easy runs, βοηθάει πολύ και η μεγάλη ευκαμψία της σόλας, κάτι που ανέκαθεν ήταν χαρακτηριστικό της σειράς. Το παπούτσι τσακίζει οπουδήποτε του ζητήσεις, ακολουθώντας απόλυτα την κίνηση του ποδιού. Κι είναι και πολύ ελαφρύ για προπονητικό.

Το Energy το απόλαυσα ακόμη περισσότερο όταν το πήγα σε πιο γρήγορους ρυθμούς. Το πάτημα είναι κάτι ανάμεσα σε responsive και bouncy, δίνοντας σου πληροφορία από το έδαφος αλλά και την ελαστικότητα της πολυουρεθάνης. Παίρνεις το γρήγορο σήκωμα από το forefoot, νοιώθεις το πόδι να δουλεύει, έχεις όμως και μια μικρή βοήθεια από τον αφρό. Η δε πρόσφυση της εξώσολας, με τα πολλά lugs να γραπώνουν στο έδαφος, κάνουν ακόμη πιο εύκολη την δουλειά.

Το pattern της εξώσολας δίνει κορυφαίο κράτημα.

Το έβαλα σε tempo προπόνηση και ρόλαρε όμορφα, στρωτά και ξεκούραστα. Το έβαλα σε 1000άρια στον στίβο και δεν είχε επίσης πρόβλημα, πήγαινε όπως ένα “γρήγορο” μοντέλο. Το έβαλα και σε 400άρια και παρόλο που τον είχε τον ρυθμό, φάνηκε το μοναδικό του μειονέκτημα: η ευκαμψία. Όπως προείπαμε, το Energy είναι ιδιαίτερα εύκαμπτο, τόσο κατά μήκος όσο και εγκάρσια. Αυτό λοιπόν κλέβει από την σβελτάδα του, αφού υπό πίεση η σόλα στρεβλώνεται παραπάνω απ’ όσο πρέπει και δεν φεύγεις όσο ευθύβολα θα ήθελες. Φυσικά, αυτό είναι ακόμη πιο έντονο στα βιράζ. Εκεί είναι που καταλαβαίνεις την λειτουργία μιας πλαστικής γέφυρας στο midfoot, όπως π.χ. το Torsion System. Παρ’ όλα αυτά, είναι κάτι που θα το αντιληφθείς μόνο όταν το φτάσεις στα όριά του, σε πολύ γρήγορους ρυθμούς.

Η σόλα είναι πάρα πολύ εύκαμπτη σε όλο το μήκος της.

Επίσης, λόγω της στρεπτικής ευκαμψίας στο μεσαίο τμήμα, είναι πιθανό κάποιος που πρηνίζει ή έχει αδύναμη ποδοκνημική, να βρει το παπούτσι κάπως ασταθές. Οπότε θα έλεγα ότι το Energy 3 είναι ένα εντελώς ουδέτερο μοντέλο, σε περίπτωση που κάποιος επιλέγει βάσει και αυτού του χαρακτηριστικού.


Συμπέρασμα

Μέχρι πρότινος, όλες οι αναφορές που γινόντουσαν στο Reebok ήταν πάντα σε συνάρτηση με την χαμηλή του τιμή. Αυτό ήταν μάλλον άδικο για την σειρά, τόσο για τις προηγούμενες εκδόσεις της αλλά ακόμη περισσότερο για την συγκεκριμένη. Δεν πρόκειται για ένα φθηνό παπούτσι που τυχαίνει να είναι και καλό. Αντιθέτως, πρόκειται για ένα εξαιρετικό παπούτσι που τυχαίνει να είναι και φθηνό. Ιδίως τώρα με το νέο upper και την πιο “ώριμη” σόλα, δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τις αντίστοιχες, παραδοσιακές προτάσεις των υπολοίπων εταιρειών. Και κατά την γνώμη μου, είναι καλύτερο από τις περισσότερες.

Προσωπικά, το Floatride Energy 3 με ενθουσίασε και κάθε τρέξιμο μαζί του είναι διασκεδαστικό. Πολύ καλά παπούτσια τα δύο πρώτα, εδώ όμως το μοντέλο γίνεται ξεκάθαρα πιο ολοκληρωμένο και αλλάζει επίπεδο. Βρισκόμαστε στην εποχή των super foams και των carbon plates κι η αλήθεια είναι πως τα μοντέλα της “παλιάς σχολής” μένουν στο περιθώριο. Το Energy 3 αποδεικνύει πως τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι.

 

Μοιραστείτε αυτό το Άρθρο

Ο Νίκος Πήλικας είναι ερασιτέχνης δρομέας. Επειδή όμως δεν είναι καλός στο τρέξιμο, ασχολείται και με τα παρελκόμενα αυτού (π.χ. παπούτσια). Απ' ό,τι λένε, είναι καλύτερος σε αυτά...

32 Σχόλια

  1. Μπράβο Νίκο. Σε ευχαριστούμε θα την πολύ αναλυτική παρουσίαση. Μπραβο και στην Reebok που ανανεώσανε στα σημεία το προηγούμενο και πολυ αξιόλογο μοντέλο. Το v3 με το symmetros ειδα ότι έχουν το ίδιο περιπου βαρος και drop….Γνωρίζουμε διαφορές π.χ ύψος ή την χρήση. Σε ευχαριστω.

  2. @apostolakis Ευχαριστώ, συντρέχτη.
    Κανείς δεν ξέρει ύψη, δεν ακακοινώνει η Reebok. Απ’ τις εικόνες φαίνεται σίγουρα ψηλότερη η σόλα του Symmetros, οπότε φαντάζομμαι πως είναι καθαρά προπονητικό.

  3. Πολύ ωραία ανάλυση Νίκο! Γενικά είναι μια έκπληξη η Reebok με τα δρομικά παπούτσια που έχει πλέον.
    Την πρώτη έκδοση του συγκεκριμένου παπουτσιού την φοράω αυτό το διάστημα μιας και αποφάσισα να αφήσω τα αγαπημένα μου Launch(Brooks) ! Ένα φθηνό, καλό και τίμιο παπούτσι το Forever Floatride Energy που από αυτά που μας λες για την 3η έκδοση έγινε πιο ολοκληρωμένο! Το φοράω και σε στίβο και σε τσιμένο!

  4. Πολυ καλο το review Νικο! Ευχαριστούμε! Τα 1 και 2 τα εχω λιωσει αρκετα ζευγαρια απο το καθενα μιας και δεν τα κραταω πανω απο 900χλμ… Μοκις διάβασα το review κατεβηκα μια βολτα στο κεντρο και πηγα interport και το δοκιμασα. Ομορφο και εμφανισιακα (σε γκρι χρωμα) αλλα τα νουμερα καπως δεν με βολεψαν 46 κ 46. Ευτυχως ειδα πως παιζει και 45,5 οπότε αυτο θα παρω… Δεν υπηρχε περιπτωση να το επαιρνα στα 100 ευρω που το ειχε το intersport κι ετσι χτυπησα το adidas Sl20. 2 που το βρηκα στην adidas με 30% έκπτωση! Η πρωτη εντυπωση πολυ καλη . πολύ μαλακό βεβαια καμια σχεση με το πρωτο…αλλο παπουτσι! Ισως ειναι καλο και για long run αν και πιστευω ο lighstrike αφρος θα πατηθει γρηγορα

  5. πολυ ωραιο το review αλλο ενα πολυ καλο value for money παπουτσι. @echetlos χωρις να ξερω τι χρονο εχεις ή γενικα τι γνωσεις εχεις πανω σε video editing δεν σου εχει περασει απο το μυαλο να κανεις και video reviews;;; Η δουλεια παντως που κανεις στα γραπτα ειναι ιδιαιτερα προσεκτικη (κειμενο φωτο) αν και φανταζομαι δεν ειμαι ο πρωτος που στο λεει εδω μεσα.

  6. @hadabis Σ’ ευχαριστώ, συντρέχτη!
    Το έχω σκεφτεί, θέλοντας και μη, αφού προς τα εκεί πάει η τάση. Αλλά…
    Γνώση δεν υπάρχει, αν και πες ότι αυτή αποκτάται. Φαντάζομαι κι όλοι οι άλλοι δεν γεννήθηκαν σκηνοθέτες.
    Το θέμα είναι αλλού. Όσο κι αν δεν φαίνεται, ακόμη και το άρθρο απαιτεί αρκετή δουλειά. Υποθέτω ότι το video θα θέλει πολύ πολύ περισσότερη και δε πιάνω και την περίπτωση που θα βάλεις και εξωτερικά πλάνα.
    Το κυριότερο όμως είναι ότι αυτού του είδους η “έκθεση”, δεν μου αρέσει.

  7. @echetlos Αυτό το χρωματάκι θα πάρω και θα το μετατρέψω σε απροσδιόριστο…Πλάκα πλάκα χρειάζομαι ένα trainer γιατί τα VF FK φτάνουν τα 1000χλμ…

  8. @mashine Ναι Πάνο, παρ’ το. Και easy, και long, και τεμπάκι… όλα τα κάνει.

  9. Νίκο πάρα πολύ αναλυτική η ανάλυση, ευχαριστούμε πολύ!! Βοηθάει σε μεγάλο βαθμό το κομμάτι που τα συγκρίνεις με τα υπόλοιπα μοντέλα άλλων εταιρειών, και φαίνεται μια πολύ καλή εναλλακτική για προπονητικό ελαφρύ! Ένα epic react των φτωχών δηλαδή, καθώς το infinity για μένα ήταν πισωγύρισμα στη nike, και το pegasus λιγο πιο βαρύ. Αν συγκρίνεται κιόλας όπως λες με το αγαπημένο πολλών boston, ε έκλεισε η παραγγελία!

  10. @thanasisbez Υπήρξα φαν του Boston από το ν5 και μετά, έχοντας κάνει χιλιάδες χλμ με τις διάφορες εκδόσεις του.
    Κατ’ εμέ το Energy 3 υπερτερεί σε όλα, πλην των πολύ γρήγορων κομματιών. Εκεί το Adidas είναι σαφώς πιο “ξυράφι”.

  11. Είμαι στη φάση που ξεκαθάρισε βάση φθοράς σόλας ότι πατάω καθαρά μπροστά. Και αυτό το ξεκαθάρισμα με έκανε να σκεφτώ να πάω σε μηδενικό. Βέβαια δεν είμαι σε φάση να στερηθω χλμ όγκο που θα πρέπει μέχρι να συνηθίσει το σώμα μιας και δεν έχω γράψει χλμ σε ενδιάμεσα drops. Με εξαίρεση κάτι brooks που δε θυμάμαι καν ποια είναι, που πραγματικά κουμπωσα ιδανικά αλλά ήταν μόνο για ταχύτητα. με το energy 1 που το πήρα σε δύο ζευγάρια, βρήκα την υγειά μου. Θα διαφωνήσω στο θέμα διαπνοής αφού εδώ στα Χανιά , στα μέχρι 26 που τα δοκίμασα , δε μούσκεψα ποτέ. Με τα Pegasus 35 βουρκωνα παρά το παράθυρο που τους έχω ανοίξει στο μεγάλο δάχτυλο. Μόλις μπεί σε έκπτωση σίγουρα η safe επιλογή. Υγ. Στο θέμα διαπνοής ίσως με την αλλαγή που έκαναν στο σχήμα μπροστά , να έπρεπε να πας στο κανονικό σου. Με τον έξτρα χώρο, ίσως να ήταν πιο ευχάριστο το περιβάλλον …

  12. Εξαιρετικό!
    Το έβαλα τόσο στον στίβο όσο και στην άσφαλτο. Πολύ καλύτερο στην άσφαλτο.
    Εντωμεταξύ είναι πολύ όμορφο το μαύρο. Ίσως έχει ένα θέμα με τη διαπνοή, όπου υπάρχει αυτό το μαλακό υλικό (φόδρα;), σε πάτο και σε γλώσσα. Μάλλον θα αλλάξω τον πάτο, να βάλω κανέναν πιο σκληρό.
    Το νούμερο, όπως στα άλλα Reebok, 42,5 είναι το normal μου, 41 στα reebok.
    Στο δρόμο έχει πάρα πολύ ωραίο bounce, το χαίρεσαι. Πραγματικά μου φαίνεται για παπούτσι των 120€
    Ευχαριστώ Νίκο!

  13. Καλησπέρα με πρόλαβες που θα ρωταγα για νούμερο. κ εγώ 42.5 κανονικό σε saucony k Skechers οπότε 41 με λεπτή κάλτσα?ζαχαρωνω το λευκό. Αν το βρω στα 50 με 60 τα τσίμπησα..για πείτε αν έχετε κανα link? Θα ξεκινησω από το site

  14. Καλησπέρα
    Ερώτηση.πριν τα πάρω σε άσπρο
    https://www.reebok.com/gr/cart
    Μιλάμε πάντα σε 41με λεπτή -κανονικη κάλτσα έτσι ?
    Όλο.μπερδεμα με τα νούμερα κάθε εταιρεία τα δικα της .σε uk 8 μου βγάζει eur 42
    Μου φαίνεται θα κάνω το άλλο θα πάω σε intersport να δοκιμασω το 42.5 που έχουν και θα καταλάβω.
    Υγ τέλειο το άσπρο

  15. 41 φοράω με κανονική κάλτσα. Με αυτή που φοράω 42,5 στα nike

  16. Παροπλιστηκε το πρώτο ζευγάρι από το v1 , μετά από 970+ χλμ. Εμφανισιακά είναι απείραχτα αλλά τα έθεσα εκτός αφού άρχισαν να δίνουν ενοχλήσεις μετά από κάθε προπόνηση! Η πιο τίμια αγορά !!! Εννοείται θα παραμείνω ακόλουθος με άμεση αγορά του v3. Είδα μια χρωματιστή επιλογή με θηλιά στη φτέρνα το οποίο όμως. Πωλείται στα 100€. Έχουν κάποια άλλη αλλαγή ?

  17. Είναι water resistant, το adventure δεν σε υποψίασε;

  18. Ναι το adventure… Σίγουρα δε μας κάνει τότε… Απλά μου άρεσε πολύ ο χρωματισμός και σκέφτηκα να περιμένω να πέσει από τα 100. Ούτε το γκρί ,ούτε το άσπρο μου αρέσουν. Αν πάρω ένα ζευγάρι μαλλον στο γκρί θα καταλήξω και δε θα κοιτάω χαμηλά! Το πιθανότερο όμως είναι να πάρω δύο , και ένα μπουκάλι κρασί για να ξεχάσω την εμφάνιση τους… Στο v1 είχαμε πολλές χρωματικές επιλογές. Το μετράω ως μικρό αυτογκόλ της εταιρείας.

  19. @vicky σε ευχαριστώ!!! Τα αγόρασα από εκεί την περασμένη εβδομάδα!!! Δυστυχώς είχε μόνο ένα ζευγάρι στο νούμερο μου. Αν ήθελα δεύτερο έπρεπε να πάρω το v2 στα 69€ και δε το έκανα. Θα περιμένω!!! Καλά τρεξίματα!!!

  20. Καλημέρα.
    @kalogeridis Να είσαι καλά Παναγιώτη.
    Καλά τρεξίματα.

  21. Το V2 στα 500χλμ περίπου, μου σκίστηκε σε δυο σημεία, στο upper.
    Ειδικά εκεί που ακουμπά ο -σκληρός- προφυλακτήρας με το upper, στην εξωτερική πλευρά

  22. kαλημερα παιδια!επειδη εχω ενα θεμα με τα νουμερα .το πελμα μου ειναι 25,5-26cm.τι νουμερο με συμβουλευεται να παρω?41η 42?

  23. Εγώ με πέλμα 26,3 είμαι στο 41, πάντως. Μισό κάτω από το US νούμερό μου. Λογικά θα πας 40,5.

  24. Καλημέρα.
    Αγόρασα το παπούτσι αυτό τον Ιούλιο.
    Είχα πάρει και το 1πριν μερικούς μήνες.
    Το Floatride energy 1 ήταν για μένα στενόμακρο και λίγο παραπάνω σκληρό στο πάτημά του. Είχα κατέβει μισό νούμερο από το κανονικό παρόλαυτα μου ήταν μακρύ. Επίσης το toebox μπροστά ήταν λίγο στενό για το φαρδύ μου πέλμα.
    Το χρησιμοποιούσα για ελεύθερα τρεξίματα έως 90 λεπτών περίπου.
    Όσες φορές το έβαλα στα μεγαλύτερα ένοιωθα ένα ενοχλητικό σφίξιμο κυρίως μπροστά.
    Διαβάζοντας την περιγραφή του Νίκου @echetlos και τις αλλαγές που έγιναν στην τρίτη έκδοση είπα να το αγοράσω.
    Με το Floatride energy 3 έχω κάνει περίπου 130 km χρησιμοποιώντας το σε όλα τα είδη των τρεξιμάτων.
    Το παπούτσι αυτό με βόλεψε πάρα πολύ.
    Το πάτημά του είναι πιο μαλακό κάτι που μου αφήνει ιδιαίτερα ευχάριστη αίσθηση.
    Το toebox έχει λίγη περισσότερη ευρυχωρία κάτι που βόλεψε ιδιαίτερα το φαρδύ μου πέλμα.
    Επίσης κατέβηκα και εδώ μισό νούμερο και μου ήρθε ακριβώς όπως πρέπει.
    Κάτι τελευταίο, μπροστά το υλικό που σκεπάζει το upper είναι μαλακό και δεν ενοχλεί καθόλου τα προβληματικά μου μετατάρσια…
    Με λίγα λόγια μετά από καιρό βρήκα ένα πολύ καλό παπούτσι.
    Το παπούτσι το αγόρασα σε άσπρο χρώμα όπως αυτό του review.
    Επειδή όπως περιέγραψα με βόλεψε πολύ αγόρασα ακόμα ένα για να το χρησιμοποιώ στον διάδρομο του σπιτιού μου.
    Αυτή τη φορά σε μπλέ χρώμα γιατί το άσπρο είχε εξαντληθεί.
    Το μπλε έχει κάποιες διαφορές!!!!!
    Ευτυχώς η σόλα είναι ίδια.
    Το upper όμως μπροστά δεν είναι τόσο μαλακό και έχει αίσθηση nylon. Το ίδιο είναι και τα κορδόνια, είναι nylon και λύνονται εύκολα.
    Επίσης το toebox είναι λίγο πιο στενό.
    Μου έχει ξανατύχει ίδιο μοντέλο να έχει διαφορές… συζητώντας αυτό το θέμα με τον @echetlos καταλήξαμε ότι κάποιες φορές λόγω του ότι κατασκευάζονται σε διαφορετικά εργοστάσια τα παπούτσια έχουν κάποιες διαφορές….
    Καταλήγοντας θα ήθελα για μια ακόμα φορά να ευχαριστήσω τον @echetlos Νίκο τοσο για όλα τα review που ανεβάζει οπότε κάνει την επιλογή των παπουτσιών μας πιο ασφαλή, όσο και για τις προσωπικές συμβουλές που πάντα άμεσα δίνει.
    Να είσαι καλά Νίκο.

  25. Καλησπέρα Βικάκι!
    Χαίρομαι που σε βόλεψαν, αρκετά έχεις ταλαιπωρηθεί με τις δοκιμές. 🙂

  26. Ναι Νίκο επιτέλους.
    Ευχαριστώ και πάλι.

  27. Βίκη είναι πολύ σημαντικό ένα παπούτσι να “δέσει” με τον δρομέα ! Δεν είναι εύκολο δεν είναι πάντα ο κανόνας!
    Στην πορεία και εγώ αγάπησα, ερωτεύθηκα, μίσησα και αγνόησα παπούτσια που αγόρασα.
    Το συγκεκριμένο παπούτσι με έχει βάλει λίγο στη πρίζα. Ίσως αντικαταστήσει το Turbo που σε λίγο καιρό θα πρέπει να αποσυρθεί. Την πρώτη έκδοση που reebok που χρησιμοποιώ με αφήνει ολίγον αδιάφορο, αλλά το φοράω και πορεύομαι μαζί του.

  28. Μανώλη @roberto4carlos το Floatride energy 1 και εγώ το φορούσα και μου ήταν αδιάφορο.
    Εδώ τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά.
    Η Reebok βγάζει συχνά εκπτωτικούς κωδικούς οπότε από αρχική τιμή 100 ευρώ βγαίνουν 70 ευρώ. Σου προτείνω μόλις το βρεις να το πάρεις. Πιστεύω ότι θα μείνεις ευχαριστημένος.

  29. @echetlos ρίσκαρα το διαζύγιο, και τα τσίμπησα και εγώ στα 60€.( χάρισμα ήταν τι να λέμε).
    Δυο συμπεράσματα πριν καν τα δοκιμάσω σε προπόνηση.
    -Αν έγραφε Nike η adidas πάνω θα είχαμε αρχική 180€.
    – Έχει την ίδια τρομερή εφαρμογή με το Boston αλλά ειναι λίγο πιο φιλικό στο δέσιμο.(στα Boston νομίζω ότι το δεξί και το αριστερό είναι φτιαγμένα από άλλον εργοστάσιο)
    Νομίζω ότι με τα review σου βοηθάς παρά πολυ στην επιλογή παπουτσιών, πράγμα που για τον δρομέα είναι εξαιρετικά χρήσιμο.

  30. @allex Να ‘σαι καλά, συντρέχτη.
    Κάνει αρκετές δουλειές το Energy, θα το ευχαριστηθείς.

Αφήστε μια απάντηση