Αρχική / Αξιολογήσεις / NIKE Zoom Fly Flyknit

Μοιραστείτε αυτό το Άρθρο

Αξιολογήσεις / Επιλεγμένα

NIKE Zoom Fly Flyknit

NIKE Zoom Fly Flyknit

Κατηγορία: Performance trainer – Ουδέτερο πάτημα – Βάρος: 238γρ. – 10mm drop (33/23mm)

Πολλά έχουμε γράψει κι έχουν γραφτεί για τα μοντέλα που μας έστειλε η Monza.
Η Nike ταρακούνησε για τα καλά την αγορά με την έλευση του Vaporfly 4%, μιας κατασκευής που δεν θυμίζει σε τίποτα οτιδήποτε είχουμε δει έως τώρα. Λίγο πριν, είχε προηγηθεί το Zoom Fly, ένα ίδιας φιλοσοφίας μοντέλο αλλά με πιο συμβατικά υλικά, όπως και τιμή. Το concept ήταν κοινό, με μία άκαμπτη πλάκα να ενσωματώνεται μέσα στην παχιά σόλα των δύο μοντέλων, δίνοντας ταυτόχρονα προστασία και ταχύτητα. Εν τούτοις, στο δρόμο το πάτημα αποδεικνυόταν αρκετά διαφορετικό, κάτι που οφείλετο στα υλικά που χρησιμοποιούντο. ZoomX αφρός και carbon πλάκα για το VF, Lunarlon αφρός και nylon πλάκα για το ZF.

Κατά την γνώμη μου, το Zoom Fly ήταν ένα εξαιρετικό παπούτσι και παρότι οι συγκρίσεις με το Vaporfly το αδικούσαν (δικαιολογημένα, αφού το VF ήταν μια κατηγορία από μόνο του), έκανε σχεδόν όλα όσα υποσχόταν. Και λέμε “σχεδόν”, διότι έβαζε κάποιες προυποθέσεις στον δρομέα, οι οποίες αν δεν τηρούντο, το παπούτσι γινόταν λίγο δύστροπο. Κατ’ αρχάς, για να δουλέψει σωστά ήθελε γρήγορους ρυθμούς, στα αργά δεν προσέφερε κάτι ιδιαίτερο. Αντιθέτως, μπορούσε να γίνει έως και κουραστικό, λόγω της πλήρους ακαμψίας του και της σχετικά σφιχτής ρύθμισης του αφρού. Επίσης, ήταν τέτοια η γεωμετρία της σόλας (rocker) που απαιτούσε πιο “δρομικό” form για να εκμεταλλευτείς την “προώθηση” προς τα εμπρός που σου έδινε, όπως και τις ελαστικές ιδιότητες της πλάκας. Αν ταίριαζες όμως μαζί του, σου έδινε ένα πραγματικά ξεχωριστό πάτημα.
Το Zoom Fly Flyknit ή Zoom Fly 2, είναι ένα αρκετά διαφορετικό παπούτσι, τόσο στα υλικά της σόλας όσο και του upper.

Επάνω μέρος

Το πρώτο Zoom Fly είχε ένα παραδοσιακό αλλά πολύ λεπτό και μαλακό διχτυωτό, χωρίς καθόλου δομικά στοιχεία. Το Flywire βοηθούσε στην ρύθμιση της εφαρμογής, η γλώσσα ήταν από σκέτο ύφασμα, ενώ το κολάρο είχε αρκετά σκληρό αφρώδες. Γενικώς αγκάλιαζε σωστά και πολύ σταθερά το πόδι, ενώ δεν είχε και κανένα πρόβλημα μέσα σε στίβο. Μοναδικό μειονέκτημα υπό συνθήκες, το άκαμπτο κολάρο όπου στην περιοχή του αχιλλείου σε κάποιους (όχι λίγους) δημιουργούσε φουσκάλες.

Το νέο μοντέλο είναι εντελώς διαφορετικό στο επάνω μέρος του, καθώς πλέον αποτελείται από πλεχτό, μονοκόματο Flyknit υλικό. Η ύφανσή του είναι πολύ πυκνή, ενώ ελαστικότητα υπάρχει μόνο στην “γλώσσα”, εσωτερικά πάνω από την καμάρα και σε μια μικρή επιφάνεια του toe box. Η κατασκευή του είναι διαφορετική από άλλα Flyknit της Nike, π.χ. του πρόσφατου Epic React, το οποίο είναι λεπτό και πολύ stretchy.

To πολύ πυκνό Flyknit δεν είναι ελαστικό όπως σε άλλα μοντέλα, παρα μόνο σε συγκεκριμένα σημεία. Προφυλακτήρας δεν υπάρχει.

Overlays δεν υπάρχουν πουθενά, ούτε και Flywire (μάλλον καλό είναι αυτό), το δε τεράστιο logo είναι σκέτη μπογιά.
Όπως και στο Epic, ουσιαστικά το upper είναι απλά μία κάλτσα που χώνεις το πόδι σου μέσα. Γλώσσα, προφυλακτήρας και κολάρο, δεν  υφίστανται. Στην θέση της παραδοσιακής γλώσσας, το ύφασμα είναι πολύ ελαστικό, με τα κορδόνια να περνούν μέσα από τέσσερις θηλειές, μέρος του πλεχτού κι αυτές.
Στο πίσω μέρος, γύρω από τον αστράγαλο δεν υπάρχει η παραμικρή ενίσχυση, παρά μόνο μία λεπτή λωρίδα υποτυπώδους αφρώδους εσωτερικά, ώστε να βοηθάει την εφαρμογή αλλά και να κρατάει όρθιο το κολάρο.

Καμμία απολύτως δομή στο πίσω μέρος, παρά μόνο ένα πολύ ελαφρύ αφρώδες από σουέντ στο επάνω μέρος.

Στο Zoom Fly το πόδι μπαίνει άνετα, καμμία σχέση με την ταλαιπωρία του Epic (τις πρώτες φορές τουλάχιστον). Η πρώτη εντύπωση είναι πως το παπούτσι έχει πολύ στενή γραμμή σε όλο το μήκος του και αναρωτιέσαι αν έχεις πάρει το σωστό νούμερο. Το πλεχτό είναι κολλητά στο πόδι και παίρνει εντελώς το σχήμα του, χωρίς να αφήνει πουθενά κενά.
Με το που αρχίσεις να τρέχεις, οι οποιεσδήποτε αμφιβολίες για την εφαρμογή του εξαφανίζονται. Το upper είναι σχεδιασμένο να δουλεύει μαζί με το πόδι και παρόλο που το ύφασμα είναι σχετικά χοντρό και η ελαστικότητά του μικρή, δε νοιώθεις τον παραμικρό περιορισμό.
Τα δάχτυλα έχουν πολύ λίγο αέρα και το ύψος είναι οριακό, γρήγορα όμως διαπιστώνεις ότι τελικά δεν σου χρειάζεται. Είπαμε εξ αρχής ότι δουλεύει σαν κάλτσα. Στην περιοχή του midfoot, το καλούπι είναι κλασικό performance Nike, δηλαδή στενό. Αυτό οφείλεται στο μεσαίο τμήμα της σόλας, όπου παραδοσιακά είναι αρκετά “σκαμμένο” προς τα μέσα και νοιώθεις ότι το πόδι είναι στον αέρα. Και πάλι όμως, με το που τρέξεις αμέσως αισθάνεσαι ότι, όχι απλώς δεν έχεις πρόβλημα αλλά κρατάει και την καμάρα πολύ καλά και σίγουρα.
Πίσω στην φτέρνα, παρά την απουσία κολάρου και ελαστικότητας του πλεχτού, το πόδι κουμπώνει και κάθεται τέλεια. Ουσιαστικά, αυτό οφείλεται στην περιοχή της “γλώσσας”, όπου το ύφασμα είναι πολύ ελαστικό και επιτρέπει στο παπούτσι να προσαρμοστεί στο οποιοδήποτε σχήμα ποδιού. Εντάξει, για πολύ φαρδιά πέλματα, δεν παίρνω και όρκο.
Εν εντιθέσει με το Epic, στο Zoom Fly τα κορδόνια συνεισφέρουν μέχρι ενός βαθμού στην ρύθμιση της εφαρμογής. Δεν είναι σε καμμία περίπτωση όπως με την κλασική σχεδίαση “πλαινά – γλώσσα”, επιτρέπουν όμως λίγο περισσότερο σφίξιμο αν το χρειάζεσαι. Καθώς οι θηλειές από τις οποίες περνούν, αποτελούν μέρος του πλεχτού, μπορούν να το “τραβήξουν” και να τεντώσουν τα πλαινά.

Γλώσσα δεν υπάρχει, ούτε και αφρώδες στην περιοχή. Το σημείο εκεί είναι ιδιαίτερα ελαστικό και πρακτικά ρυθμίζει την εφαρμογή του midfoot και πίσω. Τα κορδόνια είναι πολύ λεπτά και ανελαστικά, παρ’ όλα αυτά δεν ενοχλούν.

Κι εδώ έρχεται ο πρώτος αστερίσκος για το νέο Zoom Fly. Μπορεί πίσω το πλεχτό να δένει καλά με την φτέρνα ως πρώτη εφαρμογή, αν όμως αυτή είναι στενή, είναι πολύ πιθανό να μην καταφέρετε να την κλειδώσετε 100%. Καθώς δεν υπάρχει ένα σταθερό σημείο (σκληρό κολάρο), όλα εξαρτώνται από το πόσο αέρα θα επιτρέψει το Flyknit. Μπορεί να μην έχει ελαστικότητα, δεν παύει όμως να είναι απλά ένα λεπτό ύφασμα και αναγκαστικά παίρνει κάποια “μπόσικα”. Στην περίπτωσή μου, είτε με λεπτές, είτε με χοντρές κάλτσες, είτε με χαλαρό ή σφιχτό δέσιμο, ποτέ δεν κατάφερα να το νοιώσω απόλυτα σταθερό πίσω. Κι όσο ανέβαινε η ταχύτητα ή έπρεπε να στρίψω, τόσο αυτό χειροτέρευε. Ξαναλέω όμως, έχει να κάνει με τον όγκο της φτέρνας, δεν θα συμβεί σε όλους. Επίσης, το ότι πρηνίζω αρκετά, προφανώς επιδείνωνε την κατάσταση.

Το εντελώς unstructured πίσω μέρος.

Σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, το νέο upper σού δίνει πολύ πιο άνετη και απροβλημάτιστη αίσθηση. Γίνεται “ένα” με το πόδι σου, σημεία πίεσης δεν υπάρχουν πουθενά (βλέπε κολάρο ή και Flywire, αν το έσφιγγες πολύ) και γενικότερα, ξεχνάς από τα πρώτα μέτρα ότι υπάρχει. Ακόμη και η ανυπαρξία αφρώδους στην ράχη του ποδιού, δεν αφήνει τα λεπτά κορδόνια να ενοχλήσουν το δέρμα.
Παρ’ όλα αυτά, το επάνω μέρος του ZF1 κρατούσε καλύτερα (δεύτερος αστερίσκος). Πολύ καλύτερα, για να ακριβολογούμε. Έχω κάνει κομμάτια σε στίβο σε ρυθμούς κάτω από 3’/χλμ και ακόμη και στο βιράζ ήταν πολύ σταθερό. Με τη καινούργιο σχεδίαση, κάτι τέτοιο ξεχάστε το. Όσο μελετημένη κι αν είναι η εφαρμογή του Flyknit, δεν παύει να είναι… Flyknit. Πολλή ή λίγη, η ελαστικότητα του υλικού είναι δεδομένη. Κι όσο πιο γρήγορα πας ή η στροφή κλείνει, τόσο η αδυναμία του να κρατήσει το πόδι αυξάνεται.
Σίγουρα αυτό δεν θα το βιώσουν όλοι στον ίδιο βαθμό, έχει να κάνει με το πάτημα, τον όγκο του ποδιού και φυσικά, τον ρυθμό. Γεγονός όμως είναι πως το mesh του περσινού μοντέλου προσέφερε μεγαλύτερη σταθερότητα, παρόλο που δεν είναι συνολικά καλύτερο. Κι επειδή το εύρος χρήσης του ZF2 έχει μεγαλώσει (θα το δούμε αυτό παρακάτω), ίσως τελικά η άνεση αντισταθμίζει το μειωμένο κράτημα.

Σχετικά με το νούμερο, η γνώμη μου είναι πως το Flyknit εφαρμόζει καλύτερα με λεπτές κάλτσες. Από εκεί και πέρα, πιστεύω ότι μερικοί ίσως το βρουν οριακά κοντό και χρειαστεί να ανέβουν μισό νούμερο.

Παρατηρήστε την ελαφριά εσωτερική κλίση που έχει πάρει το επάνω μέρος, αποτέλεσμα της απουσίας κολάρου.


Σόλα και πάτημα

Το πρώτο Zoom Fly φορούσε Lunarlon αφρό, ο οποίος πλέον συνταξιοδοτήθηκε. Την θέση του πήρε ο React, ένα rubberized υλικό κατασκευασμένο από την ίδια τη Nike, 11% πιο μαλακό, 5% ελαφρύτερο και με 13% περισσότερη επιστροφή ενέργειας (πάντα κατά την εταιρεία) . Επίσης, πολύ πιο ανθεκτικό.
Ανάμεσα στον αφρό είχε ενσωματωθεί μία κουρμπαρισμένη πλάκα από nylon, εντελώς άκαμπτη, η οποία ξεκινούσε από την φτέρνα και έφτανε μέχρι μπροστά. Στο Zoom Fly Flyknit η πλάκα είναι πλέον από ανθρακόνημα, όπως και στο Vaporfly. Αυτό σημαίνει αυξημένες ελαστικές ιδιότητες. Ενώ στο 4% κατεβαίνει πολύ χαμηλά στο εμπρόσθιο μέρος, ακριβώς πάνω από την εξώσολα, στο ZF βρίσκεται περίπου στο μέσο του forefoot. React και carbon plate λοιπόν, αλλάζουν σε μεγάλο βαθμό το πάτημα του νέου μοντέλου.

Η πορτοκαλί γραμμή κατά μήκος της σόλας, δείχνει την θέση και το σχήμα της ενσωματωμένης πλάκας.

Η εξώσολα παραμένει ίδια, έχοντας όλο το εμπρόσθιο τμήμα καλυμμένο με λάστιχο και κάποια κομμάτια γύρω από την φτέρνα. Το δε midfoot αποτελείται από εκτεθειμένο αφρό.
Η έντονα ανασηκωμένη σόλα μπροστά παραμένει, μια σχεδίαση επιβεβλημένη λόγω της πλήρους ακαμψίας της. Όπως έχουμε ξαναδεί σε αντίστοιχες περιπτώσεις, καθώς το forefoot δεν μπορεί να “λυγίσει”, το transition γίνεται ρολάροντας επάνω στο μέσο του παπουτσιού.

To ZFF παραμένει ίδιο από κάτω.

Το ZF1 είχε ένα γρήγορο πάτημα, το οποίο συνοδευόταν και από άφθονο cushioning. Δεν είχε μαλακή αίσθηση, παρόλο που ο Lunarlon ήταν μαλακός αφρός, καθώς η πλάκα περιόριζε την συμπίεσή του. Τα μεγάλα όμως ύψη της σόλας (33/23mm) εξασφάλιζαν μεγάλη προστασία.
Ο React εξελίσσει τον χαρακτήρα του παπουτσιού σε μεγάλο βαθμό και το σημαντικότερο, διευρύνει το εύρος του ρυθμού που μπορεί να αποδώσει το παπούτσι. Πολλοί έβρισκαν σκληρή την σόλα του ZF1 (κατ’ εμέ δεν ήταν) και κουραστική λόγω της ακαμψίας της, ιδίως στα πιο αργά. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι σε ρυθμούς πάνω από το 4:50, άντε 5:00, καλύτερα να επέλεγες κάτι άλλο για την προπόνησή σου.
Με το νέο αφρό, το ZF γίνεται αρκετά πιο μαλακό και φιλικό. Το πάτημα είναι εμφανώς πιο γλυκό και “εύκολο” ενώ κι η αίσθηση της ακαμψίας δεν είναι τόσο έντονη. Το τελευταίο οφείλεται στο γεγονός ότι το πέλμα μπορεί να “βυθιστεί” περισσότερο μέσα στον μαλακό React και να δουλέψει ελαφρώς η μεταταρσοφαλαγγική άρθρωση. Η διαφορά δεν είναι μεγάλη, δείχνει όμως να λειτουργεί σωστότερα στο σύνολο. Αυτό μπορεί να το καταλάβει καλύτερα όποιος έχει τρέξει και με το Vaporfly. Εκεί, μπορεί η ακαμψία από την πλάκα να είναι ανάλογη, επειδή όμως ο ZoomX είναι πάρα πολύ μαλακός (συν το ότι η πλάκα βρίσκεται χαμηλότερα, βέβαια), επιτρέπει πολύ μεγαλύτερη κάμψη στο πόδι. Όπως και να ‘χει, το νέο μοντέλο μπορεί να πάει πιο άνετα σε αργούς ρυθμούς, παρόλο που αυτοί εξακολουθούν να το “πνίγουν”.

Ο React είναι εμφανώς πιο μαλακός από τον Lunarlon.

Κατά τ’ άλλα, το transition γίνεται με τον ίδιο τρόπο όπως και στο ZF1. Προσγειώνεσαι, νοιώθεις ένα αρχικό βούλιαγμα μέσα στον αφρό, γρήγορα όμως πέφτεις επάνω στην πλάκα, η οποία σε σταθεροποιεί, “φορτίζεται” και σε στέλνει προς τα εμπρός γρήγορα και ανέξοδα.
Όλο αυτό μάλιστα, γίνεται ακόμα πιο γρήγορα από πριν, κάτι που προφανώς οφείλεται στο carbon υλικό της πλάκας αλλά και στο μεγαλύτερο rebound που έχει ο React σε σχέση με τον Lunarlon. Η αίσθηση “ελατηρίου” είναι πιο αντιληπτή από πριν και ο νέος αφρός δείχνει να ταιριάζει πολύ καλύτερα στην σχεδίαση της σόλας. Προφανώς διότι ήρθε λίγο πιο κοντά στο Vaporfly.
Εν ολίγοις, ένα γρήγορο και αποδοτικό παπούτσι, έγινε ακόμη γρηγορότερο και αποδοτικότερο. Και μην ξεχνάμε πως όλα αυτά, εκτός από άμεσα, γίνονται και πιο ξεκούραστα σε σχέση με ένα παραδοσιακό performance μοντέλο, λόγω της μεγάλης προστασίας από την σόλα.
Κατά την γνώμη μου βέβαια, σε πολύ γρήγορους ρυθμούς, η νέα σόλα θα συνεργαζόταν καλύτερα με το παλιό επάνω μέρος. Η μειωμένη σταθερότητα του Flyknit, φρενάρει κάπως την ταχύτητα του νέου μοντέλου, ιδίως αν το φορέσεις σε διαδρομές με στροφές.

Στην παρουσίαση του πρώτου Zoom Fly, είχαμε πει ότι για να δουλέψει όπως πρέπει, χρειάζεται ένα πιο “δρομικό” στυλ. Η προσγείωση πολύ πίσω στην φτέρνα χαλάει κάπως την “εύρυθμη λειτουργία” του, ενώ ένα πάτημα πιο μπροστά και με πιο σηκωμένο πόδι, το κάνει να ρολάρει πολύ πιο αβίαστα και ομαλά. Το ίδιο ισχύει και στη νέα έκδοση, παρόλο που η μαλακότερη σόλα το κάνει λίγο πιο “δημοκρατικό” και ξεκούραστο στο πάτημα που συνήθως έχουμε οι περισσότεροι ερασιτέχνες δρομείς. Άλλωστε, μην ξεχνάμε ότι η όλη σχεδίαση και γεωμετρία του, προέκυψε από το αγωνιστικό μοντέλο που κατασκευάστηκε για τους επαγγελματίες αθλητές. Αυτό κάτι λέει…

Το ιδιαίτερα ανασηκωμένο forefoot προωθεί το πάτημα προς τα εμπρός.

Εδώ να σημειώσουμε πως η ακαμψία του παπουτσιού μπροστά, είναι πιθανό κάποιους να τους κουράσει. Η βιομηχανική κάποιων σωμάτων απαιτεί κάμψη του πέλματος και όταν το παπούτσι δεν το επιτρέπει αυτό, προκαλείται επιπλέον στρες στους γαστροκνημίους, κυρίως. Καλώς ή κακώς, δεν ταιριάζουν όλα σε όλους.
Επίσης, απορίας άξιον είναι πως το βάρος του παραμένει ίδιο με πριν. Ο React είναι ελαφρύτερος, το υλικό της πλάκας επίσης, οπότε θα περίμενε κανείς να έχει ελαφρύνει. Πιθανώς το Flyknit να ζυγίζει περισσότερο από το engineered mesh.

Η σόλα του ZF είναι απολύτως άκαμπτη, λόγω της εσωτερικής πλάκας.

Καταλήγοντας, μια αναφορά σχετικά με την ανθεκτικότητα της εξώσολας. Πολύ κουβέντα είχε γίνει γύρω από την πολύ πρόωρη φθορά στα σημεία όπου δεν υπήρχε λάστιχο. Μπορεί στην πορεία να αποδεικνύετο ότι τελικά πρόκειται απλά για “ξεφλούδισμα” της εξωτερικής επίστρωσης, χωρίς ο αφρός να επηρεάζεται, παρ’ όλα αυτά δημιουργούσε μια ανησυχία. Στο ZF2 τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά. Έχοντας κάνει περίπου 70 χιλιόμετρα, δεν υπάρχει η παραμικρή ένδειξη φθοράς στον εκτεθειμένο React και όλα δείχνουν ότι έχει αρκετή ζωή μπροστά του.

Συμπέρασμα

Η Nike συνηθίζει να κάνει ουσιαστικές αλλαγές στα μοντέλα της κάθε δύο εκδόσεις. Το νέο Zoom Fly Flyknit θα μπορούσε να είναι το ZF3, τόσο βελτιωμένο είναι από το προηγούμενο.
Η σόλα έγινε ακόμη πιο γρήγορη και άμεση, ενώ συγχρόνως απέκτησε και πιο μαλακή αίσθηση, κάνοντας το παπούτσι πιο ξεκούραστο. Έτσι απέκτησε και έναν λίγο πιο προπονητικό χαρακτήρα. Λίγο όμως…
Το νέο upper είναι πολύ πιο άνετο σαν αίσθηση, δεν θα προβληματίσει στα πολλά χιλιόμετρα, παρ’ όλα αυτά αν το πόδι σας είναι στενό, η εφαρμογή δεν θα είναι τόσο σταθερή όσο με το mesh.

Οι προπονήσεις που του ταιριάζουν ιδανικά, είναι σίγουρα αυτές σε tempo ρυθμό. Η σόλα δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα να πάει και πολύ πιο γρήγορα, το αντίθετο μάλιστα, απλά έχει να κάνει με το πώς θα ανταποκριθεί το Flyknit. Προσωπικά, το ZF1 το είχα βάλει πολλές φορές στον στίβο, σε μικρά γρήγορα κομμάτια. Το ZFF θα το επέλεγα μόνο σε μεγαλύτερα και πιο αργά.
Υπό συνθήκες, θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και ως daily trainer, απλά θεωρώ ότι υπάρχουν άλλα μοντέλα που θα έκαναν καλύτερα αυτή τη δουλειά. Τέλος, εννοείται πως είναι ιδανικό και για αγώνες έως και μαραθώνιο, αφού προσφέρει cushioning και ταχύτητα.

To Zoom Fly Flyknit είναι ένα ιδιαίτερο παπούτσι. Έχει χαρακτηριστικά που δεν συναντάς αλλού (προς το παρόν τουλάχιστον) και αν ταιριάξει στο στυλ σου, είναι μια εξαιρετική επιλογή.

 

 

Μοιραστείτε αυτό το Άρθρο

Ο Νίκος Πήλικας είναι ερασιτέχνης δρομέας. Επειδή όμως δεν είναι καλός στο τρέξιμο, ασχολείται και με τα παρελκόμενα αυτού (π.χ. παπούτσια). Απ' ό,τι λένε, είναι καλύτερος σε αυτά...

76 Σχόλια

  1. Thanks για το review Νίκο!

  2. Ευχαριστούμε πολύ Νίκο!

  3. Ένα σχόλιο: Γράφεις “Κατά τ’ άλλα, το transition γίνεται με τον ίδιο τρόπο όπως και στο ZF1. Προσγειώνεσαι, νοιώθεις ένα αρχικό βούλιαγμα μέσα στον αφρό, γρήγορα όμως πέφτεις επάνω στην πλάκα, η οποία σε σταθεροποιεί, «φορτίζεται» και σε στέλνει προς τα εμπρός γρήγορα και ανέξοδα.”

    Πώς στο καλό το καταλαβαίνεις αυτό στα 200-250ms που διαρκεί το πάτημα; Εγώ, αν νιώθω κάτι, είναι ότι κάτι σαν να διαφέρει σε σχέση με τα υπόλοιπα παπούτσια που έχω.

  4. Πολύ ωραίο κ αναλυτικότατο review. Η αλήθεια είναι ότι περίμενα τη γνώμη σου για το ανανεωμένο Zoom Fly 2 και το πως συνδυάζεται ο react αφρός με την carbon plate. Χωρίς να έχω δοκιμάσει το προηγούμενο μοντέλο, ούτε τo epic react, θεωρείς πως μπορεί να αντικαταστήσει το Elite 9 στις διαλειμματικες στο στίβο σε ρυθμούς έως ελαφρά < 4' pace/km, tempo runs και σε αγώνες 5-10-hm?

  5. @sotiris_diamantopoulos Έλα ρε Σωτήρη, όλοι μπορούν να το καταλάβουν.
    Ναι μεν διαρκεί ελάχιστα αλλά είναι μια επαναλαμβανόμενη πληροφορία και το feedback μαζεύεται. Εύκολα αντιλαμβάνεσαι τα χαρακτηριστικά κάθε παπουτσιού, κυρίως συγκρινόμενα με άλλα.
    Εσύ δηλαδή δεν μπορείς να καταλάβεις πού διαφέρει; Ιδίως αυτό βγάζει μάτια..!

  6. Νίκο @echetlos, τι να πω, παίζει να είμαι ανάπηρος στα πέλματα 🙂 . Αισθάνομαι σίγουρα την ακαμψία του forefoot, και ότι υπάρχει κάποιο ικανοποιητικό cushioning εκεί, αλλά κάτι παραπάνω δύσκολα. Καταλαβαίνω τη διαφορά από παπούτσι σε παπούτσι, αλλά μάλλον όχι σ’ αυτή τη λεπτομέρεια.

    Σε σχέση με την ερώτηση του Γιώργου @george_vichos, χρησιμοποιήσα το Zoom Fly 1 στον τελευταίο ημιμαραθώνιο και ήταν όνειρο.

  7. Αναλυτικότατος όπως πάντα Νίκο! Μπράβο!

  8. Ευχαριστούμε Νικ!!!

  9. @george_vichos Ναι, φυσικά και μπορεί. Είναι εξίσου γρήγορο με το Elite, αν και με διαφορετικό τρόπο.
    Το ZF σε “βοηθάει” να πας πιο γρήγορα, το Elite σού “επιτρέπει” να πας πιο γρήγορα.
    Το πρώτο έχει αυτό το rebound που σου σηκώνει πιο εύκολα το πόδι κι είναι και πιο ξεκούραστο λόγω cushioning, το δεύτερο είναι πιο responsive, έχεις αίσθηση του εδάφους και στρίβει πολύ καλύτερα.
    Για σταθερότητα δεν το συζητάμε, πλέον το ZF είναι ξεκάθαρα πίσω, κυρίως λόγω Flyknit.

  10. @sotiris_diamantopoulos Α ρε Σωτήρη…τζάμπα σε σπουδάζαμε τόσα χρόνια… 😛

  11. Ενδιαφέρον φαίνεται!!! Υπέροχη παρουσίαση!!!! Με κάτι τέτοια , μόνο για χρωματολογιο μας μένει να μιλάμε!!

  12. @kalogeridis Η αλήθεια είναι πως γράφτηκε στο πόδι. Είμαι πολύ πηγμένος εδώ κι μια εβδομάδα.
    Φαίνεται άλλωστε, το κείμενο είναι αρκετά πρόχειρο και μου έχουν διαφύγει και αρκετά που θα μπορούσαν να γραφτούν ακόμη.

    Ευχαριστώ πάντως, παίδες. 🙂

  13. Συγκριτικά με το pegasus 35 έχει στενότερη εφαρμογή στο κουτεπιε?

  14. Σε μαγαζί που το δοκίμασα μου άρεσε το pop που δίνει σε αντιθεση με το προηγούμενο μοντέλο που είναι φλατ σε αίσθηση.
    @kalogeridis Για pegasus turbo σε βλέπω …

  15. @kalogeridis Δεν έχει εφαρμογή το παπούτσι στο σημείο που λες, απλά παίρνει το σχήμα του ποδιού σου, όποιο κι αν είναι αυτό
    (σχεδόν).

  16. Νίκο επειδή εγώ δεν αλλάζω την τριάδα πλέον pegasus,launch,kinvara (η nb1400), πότε θα έχουμε ανάλυση σε τίποτε “άλλο”;;
    Η….σαγιονάρα που έκανες για το καλοκαίρι πάντως είναι απίστευτη, έχω πάθει πλάκα!

  17. @giorgostatsis Καλημέρα Ζωρζ!.
    Ναι, κάτι σου έχω… εναλλακτικά σε Launch/1400, συγχρόνως μάλιστα. Reebok Run Fast.

    ΥΓ: έχεις πολλούς χαιρετισμούς από τον Παλογελη.

  18. @mashine ένα εκ των δύο μου κλείνει μάτι.. όχι στην τρέχουσα τιμή φυσικά. Βέβαια είμαι και σε αναμονή πτώσης τιμής του solarglide.

  19. Η μαύρη Παρασκευή είναι κοντά.

  20. Δυστυχώς εξαντλήθηκε το budget για φέτος, σίγουρα όμως θα το πάρω από την αρχή της νέας χρονιάς.
    Λογικά θα πέσουν και οι τιμές, όπως στο ZF1, που μετά απο λίγο καιρό το βρίσκαμε ακόμα και κάτω απο 100€.

    Το προηγούμενο μοντέλο ZF1 1000ρισε σε χλμ και το είχα και για προπονητικό από ενα σημείο και μετά, άρα αυτό που είναι και ακόμα πιο μαλακό και “δημοκρατικό” σίγουρα θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί καλύτερα και ως προπονητικό και θα βγάλει και αυτό πολλά χλμ.

    Κρίνοντας από τα 2 ξαδερφάκια του (PG Turbo και VF Flyknit) δέν αναμένω να μας απογοητεύσει. Το PG (και το ZF1) έχουν περισσότερο χώρο μπροστά, όπως φαίνεται και στην φωτογραφία κάτω (είναι ίδιο νούμερο και τα 2), και είναι πιο σταθερό το upper. Δέν έχω δοκμάσει το VF Flyknit στο βιράζ, ούτε κάτω από 3min/km, και δέν νομίζω να γίνει και ποτέ. Ελπίζω ότι το ZF2 θα είναι ιδανικό για αγώνες δρόμου και για εναλλαγή σε προπονήσεις με PG Turbo ή άλλα προπονητικά.

    Πάω να κάνω το πατενταρισμένο @sotiris_diamantopoulos Test, και να δώ αν θα στρίψω αριστερά, και πόσο

    [IMG]http://i67.tinypic.com/10eeuzl.jpg[/IMG]

  21. Εντάξει, η υγρασία ήταν τρομακτική σήμερα, δεν το συζητάμε…
    Γερό τεστ λοιπόν για την διαπνοή των ZF, τα οποία πήραν ένα ολοστρόγγυλο μηδέν!
    Το χοντρό και πυκνό πλεχτό κρατούσε όλη την υγρασία μέσα.

  22. @aristidi Σαφώς και δεν θα μπεις σε στίβο για πολύ γρήγορα κομμάτια με το ZF, απλά το παράδειγμα με το <3:00 το έγραψα για να δείξω ότι το upper του V1 κρατούσε άψογα, ακόμη και έτσι.
    Ξέρω αρκετούς που το χρησιμοποιούν σε intervals, οπότε είναι πιθανό να προορίζουν και το V2 για τέτοια χρήση. Δεν κάνει όμως.
    Αφού το έβαζες και ως trainer, λογικά θα ενθουσιαστείς με το καινούργιο.

  23. Ωραίος.
    Χτες το βράδυ, με 90% υγρασία περίπου (κάπου 85% στο σπίτι στις 20:00) τα gorun 6 ήταν στεγνά, έπειτα από 19άρι με κομμάτια 🙂

  24. 19:11, στην αρχή της προπόνησης, είχε 83%!!!

  25. Νομίζω πως το παπούτσι έχει αναβαθμηστεί και έχει σχεδιαστεί εξολοκλήρου από την αρχή! Πρόκειται για κάτι εντελώς διαφορετικό από το προηγούμενο μοντέλο, βλέπε upper, αφρούς και carbon plate.
    Προσωπικά θα περιμένω εάν πέσει η τιμή του να το χτυπήσω.
    Εάν όχι ίσως επιλέξω το vaporfly 4% . Αξίζει όμως τα περισσότερα χρήματα που απαιτούνται για την αγορά του VF;
    Και τώρα που το ZFF το έχει προσεγγίσει αρκετά πια;

  26. Στα 110 Ευρώ στο nike.com. Με δυσκολία συγκρατώ τον εαυτό μου αυτή τη στιγμή. Αλλά το Boston δεν λέει να παραδώσει πνεύμα (προχθές το φόρεσα και πηγαίναμε κι οι δυο σαν καινούριοι), το δε Zoom Fly v1 έχει μόλις 100χλμ, οπότε η λογική λέει ότι στη φάση αυτή μου είναι περιττό.

  27. Έλα, γιορτές είναι.. πολλά τα ΡΒ φέτος, το δικαιούσαι.

  28. Δεν θα διαφωνήσω με το ότι δικαιούμαι κάτι. Αλλά μέχρι το φθινόπωρο, οπότε και είναι πιθανόν να τρέξω τον επόμενο μου ημί (που αποτελεί και το προνομιακό πεδίο δράσης του παπουτσιού, αφού για στίβο δεν πολυκάνει), θα έχει βγει ο αντικαταστάτης του, και πού ξέρεις, μπορεί να είναι το ίδιο midsole με το upper του v1 🙂 . Για πιο μικρές αποστάσεις έχω, και προτιμώ να χρησιμοποιώ να σου πω την αλήθεια, τα δύο ζευγάρια Streak 6 σε άριστη κατάσταση. Άσε που πρέπει να χαλάσω και τίποτα μέχρι το καλοκαίρι ώστε απόλυτα δικαιολογημένα μετά να τσιμπήσω το Fuelcell Revel που βγαίνει τότε.

  29. Μόλις παρέλαβα τα εργαλεία!!

  30. Και ήρθε η ώρα για το τεστ που όλοι περίμεναν με αγωνία αλλά αρνείται πεισματικά ο Νίκος @echetlos να συμπεριλάβει στα reviews του…
    Zoom Fly vs Zoom Fly Flyknit head-on test
     photo 46259798314_83c0564598_z_zpsqbq5ffcj.jpg
    Αποτέλεσμα: x

    Στα δικά μου, σήμερα παρέλαβα δύο ζευγάρια Zoom Fly Flyknit παρακαλώ, κανένα εκ των οποίων δεν ήταν δικό μου. Παραγγελίες για φίλους…

  31. χαχαχαχαχαχα ρε σαρδανάπαλε @echetlos, γιατί πειράζεις τα posts μου;;;

  32. Χαχαχα…λάθος φωτο μπήκε, την έφτιαξα.
    Για κάποιον λόγο, εικόνες από το Flickr δεν τις εμφανίζει στα σχόλια (άρθρα), παρά μόνο ως link, ενώ δουλεύουν κανονικά στις απαντήσεις (φόρουμ). Οπότε στην έβαλα με άλλο image hosting, να μην παιδεύεσαι.

  33. Ε, μα λέω κι εγώ, dumbest post ever! (να πω και του στραβού το δίκιο, δεν θα απείχε και πολύ από την αλήθεια)
    Thanks Νίκο, το είχα παρατηρήσει κι εγώ το θέμα με το flickr.

  34. Χαχαχαχα…

    Ε, μα λέω κι εγώ, dumbest post ever! (να πω και του στραβού το δίκιο, δεν θα απείχε και πολύ από την αλήθεια)

  35. Καλά χλμ!
    Περιμένουμε εντυπώσεις…

  36. Ευχαριστώ Νικόλα, Βεβαίως και θα σας μεταφέρω τις εντυπώσεις μου…. πάντως σαν μια πρώτη εντύπωση που τα περπάτησα λίγο, είναι πιο μαλακά από τα zoom fly 1 και θυμίζουν υπερυψωμένο pegasus 35 με πιο άκαμπτο forefoot….περισσότερα μόλις τα τρέξω!

  37. Το παπούτσι μου έχει έρθει από τις 3 του Ιούνη όπως ακριβώς με είχε ενημερώσει η Nike. Πράγματι άψογη ( η Nike)κι η πληρωμή αντικαταβολή χωρίς επιπλέον επιβάρυνση.
    Το παπούτσι δεν το έχω τρέξει ακόμα, το περπατάω στη δουλειά. Σχετικά με την εφαρμογή του στη φτέρνα είναι όπως το έχει περιγράψει ο Νίκος, προβληματίζει λίγο. Θα το δω και στο τρέξιμο βέβαια. Του έχω βγάλει το πάτο γιατί μου φάνηκε ότι γλίστραγε κι έχω δοκιμάσει και διάφορες κάλτσες. Έχω βρει τις x- code ότι μου ταιριάζουν καλύτερα.
    Κάποια στιγμή θα περάσω κι από το cosmos sport να δοκιμάσω το μικρότερο νούμερο για να μου φύγει η ιδέα.

  38. Καλησπερα Μανωλη καλοριζικα τα zoom fly επειδη κι εγω ψηνομαι γι αυτα εχω και το προηγουμενο μοντελο στα χασομερεια ποσο τα βρηκες κι αν εβαλες κανενα εκπτωτικο κωδικο

  39. nikos19@ Το παπούτσι το πήρα από Nike.com gr στα 110 ευρώ, χωρίς επιπλέον κάποια έκπτωση από την τιμή του καταλόγου αλλά και χωρίς κάποια επιπλέον επιβάρυνση σε μεταφορικά ή αντικαταβολή. Υπάρχει μία επιπλέον επιβάρυνση 15€ αν θες να σου έρθει πιο γρήγορα και καλά, αλλά κατά τη γνώμη μου δεν αξίζει γιατί ο παραπάνω χρόνος παραλαβείς είναι ελάχιστος.
    Από ότι βλέπω τώρα στο μπλε το έχει στα 95 ευρώ. Το μπλε το έχω δει από κοντά κι είναι ωραιότερο από το μαύρο που πήρα, αλλά εγώ το ήθελα να το φοράω και στη δουλειά 🙂

  40. Ευχαριστω Μανωλη θα παραγγειλω το μπλε αν και δεν με απασχολει το χρωμα στα αθλητικα παπουτσια ,για την εργασια σου και λογω της ακαμψιας της πλακας δεν ειναι λιγο κουραστικο;

  41. nikos19@ Όχι δεν είναι κουραστικά στο περπάτημα και την Ορθοστασία. Ίσα ίσα που είναι σταθερά. Σε σύγκριση με τα go run 7 της skechers που έχω πολύ καλύτερα γιατί βουλιάζεις λιγότερο με το fly. Τελικά στο περπάτημα θέλεις διαφορετικό παπούτσι από ότι στο τζόκινγκ. Η απορρόφηση των κραδασμών που σου κάνει ένα παπούτσι κατασκευασμένο για τρέξιμο σε φρενάρει όταν το περπατάς.
    Να ρωτήσω για όποιον ξέρει η Nike κάνει και προσωπικές εκπτώσεις σε πελάτες ή την όποια παραπάνω έκπτωση την αποκτάς μέσω πιστωτικής κάρτας.

  42. Μόλις τα είδα στο side της Nike 95€…. πως να κρατηθώ;;; τα zoom fly 1 που έχω έχουν μόνο 450kms…

  43. Αυτή την εβδομάδα έτρεξα το ZFF. Άργησα να το πάρω γιατί δεν το χρειαζόμουν, οπότε ήρθε και φθηνά
    Όντως είναι πιο μαλακό από το ZF. Θα προτιμούσα όμως το Turbo, είτε σε προπόνηση, είτε σε αγώνα.

    Ειδα ξεκίνησαν να πούλανε και το ZF3, αν και το ελληνικό site της Nike δέν το έχει ακόμα
    https://www.misterrunning.com/it/nike-zoom-fly-3-scarpe-da-running-uomo-racer-blue-white-at8240-400.html

    263gr το πήγαν από 248gr του ZFF (τουλάχιστον αυτές τις τιμές δίνει το συγκεκριμένο site)
    Το κάτω μέρος φαίνεται ανασχεδιασμένο, λογικά θα έχει μικρότερη φθορά από τα km και λογικά καλύτερο grip. Τα προηγούμενα έπασχαν σε βρεγμένο δρόμο και σε χωμάτινα τμήματα.

    Να περιμένουμε review Νίκο κάποια στιγμή? Η τιμή καταλόγου απότι βλέπω είναι ίδια με το ZFF, και λογικά μετά από λίγο καιρό θα το βρίσκουμε κοντά στο 100ρικο

  44. @aristidi Πιθανώς το 263γρ του ZF3 να είναι βάσει των specs της Nike, η οποία ζυγίζει σε US10, αντί US9 όπως οι υπόλοιποι.

    Σίγουρα θα υπάρξει παρουσίαση, το V2 δεν κατάφερα να το τρέξω και να ευχαριστηθώ την σόλα του, αφού η φτέρνα μου ηταν πολύ ασταθής. Ίσως βέβαια να έπρεπε να του δώσω λίγο παραπάνω χρόνο, μιας και το VFF που αρχικά είχε το ίδιο θέμα, μετά από 3-4 τρεξίματα σα να πήρε το σχήμα του ποδιού και πλέον δεν έχω κανένα πρόβλημα, ακόμη και σε στίβο.

  45. Μια αναφορά-διαπίστωση θέλω να κάνω!!!
    Εχω τα zf1 και μου κάνουν τρελό υπερπρυνισμό,όπως επίσης πιο παλιά και τα free 5…επίσης δοκίμασα
    Και τα τούρμπο,το ίδιο πράγμα…σε ultra boost και lunarepic δεν ειχα τόσο μεγάλο θέμα οπτικά τουλάχιστον!! Τα μοντέλα της nike νομίζω το εχουν αυτό ή μονο. Εγω το παρατηρώ;;

  46. @tse89 τα αγωνιστικά μοντέλα της Nike συχνά έχουν στενό midfoot και επομένως είναι πιθανόν να επιτρέπουν μεγαλύτερες κλίσεις κατά τον πρηνισμό. Έχω την απορία όμως, πώς διαπίστωσες ότι πρηνίζεις περισσότερο με τα συγκεκριμένα παπούτσια;

  47. Δεν μπορώ να πιστέψω οτι πέφτεις τόσο πολύ μέσα στα reviews. Κάτοχος zoom fly Flyknit και epic react Flyknit, πραγματικα εχω εντυπωσιαστεί.
    Συγχαρητήρια πραγματικά.

  48. @sotiris_diamantopoulos και το βλέπω οπτικά με το ιδιο μου το μάτι και εχω τραβήξει και βίντεο για να δω πως πατάω κλπ και στο καρέ καρέ φαίνεται επακριβώς…

  49. @dimitris_papagiannopoulos Να ‘σαι καλά, Δημήτρη. 🙂
    Χαίρομαι όταν οι παρουσιάσεις βοηθούν κάποιους στην επιλογή τους.

  50. @tse89 ωραίος, αυτό ήθελα να ακούσω. Απλά να έχουμε υπόψη (και το λέω και σε μένα, γιατί το ίδιο κάνω) ότι άλλη η κλίση που παίρνει το παπούτσι, άλλη η κλίση που παίρνει το πόδι μέσα στο παπούτσι, κι άλλη η κλίση που παίρνει εσωτερικά το κόκκαλο και ο τένοντας μέσα στο πόδι.

    Τα δύο αγωνιστικά nike που έχω έχουν στενή γραμμή (όπως και το turbo και το Zoom Fly), αλλά το πρόβλημα μη ικανοποιητικής στήριξης το εντοπίζω όταν πηγαίνω σε αργό pace. Εκεί, το ground contact διαρκεί αρκετό χρόνο και πιθανόν είναι τέτοιο το πάτημά μου, που νιώθω το πόδι μου να πρηνίζει περισσότερο (για την ακρίβεια καταλαβαίνω ότι δεν έχω υποστήριξη στο σημείο εκείνο). Σε γρήγορα paces όμως, η αίσθηση αυτή εξαφανίζεται, καθώς από τη στιγμή που προσγειώνομαι στο midfoot, πολύ γρήγορα περνάω στο forefoot για toe-off.

  51. Συμφωνώ απόλυτα με το τελευταίο σχόλιο του @tse89 συμβαίνει ακριβώς το ίδιο με εμένα μόλις όμως ο ρυθμός αυξηθεί είναι super.

  52. @sotiris_diamantopoulos αυτό ακριβώς που γράφεις!! Σε γρήγορα paces όλα
    Καλά(σχετικά)

  53. Πάντως, σε σχέση με την υποστήριξη που (δεν) προσφέρει το Zoom Fly Flyknit, έχω να μεταφέρω το review γρήγορου δρομέα (του οποίου οι επιδόσεις από τα 3k ως τον Ημί τον φέρνουν στις πρώτες θέσεις σε πανελλαδικό επίπεδο στο ηλικιακό του group) που το παπούτσι δεν του έκατσε καθόλου καλά και του προκάλεσε ενόχληση εξαιτίας της αστάθειας. Σημειωτέον ότι ο συγκεκριμένος δεν τρέχει με stability παπούτσια αλλά με κλασικά adios boost, boston κλπ. Προφανώς δρομέας από δρομέα διαφέρει και πιθανόν στους περισσότερους να μην υπάρχει κανένα θέμα. Απλά είναι σημαντικό να δοκιμάζουμε ένα παπούτσι και να μην το “παντρευόμαστε” ντε και καλά, επειδή το πήραμε.

  54. Είναι ιδιαίτερο παπούτσι το ZF. Αν σου κάτσει, πετάει, αλλιώς μπορεί να σε κουράσει.
    Κι είναι κι αυτό που λέει ο Σωτήρης… αν η επαφή με το έδαφος είναι μεγάλη και ξεκινάει και από τέρμα πίσω, η γεωμετρία της σόλας δεν συμφωνεί.
    Όσον αφορά το Flyknit, με έχει μπερδέψει. Τα τρεξίματα μου με το ZFF ήταν προβληματικά, ενώ οι δύο φορές σε στίβο σκέτος εφιάλτης. Αντιθέτως, με το VFF δεν έχω πρόβλημα. Δεν είναι σίγουρα κλειδωμένη 100% η φτέρνα αλλά σε ρυθμούς tempo (και σε στίβο) δεν με ενοχλεί καθόλου. Όπως και να ‘χει, για καλό είναι που μας αποχαιρετά…

  55. Σήμερα έκανα τα πρώτα χλμ με τα zff. Συγκεκριμένα 15 με 4:56/χλμ και τα πόδια μου τα νιώθω ξεκούραστα. Στις στροφές βέβαια νόμιζα ότι θα μου βγει το παπούτσι, αλλά μετά τις πρώτες στροφές τα συνήθισα.

  56. @karakasis-nick Έβαλα σήμερα για πρώτη φορά ένα δεύτερο ζευγάρι Vaporfly. Όσο κι αν προσπάθησα, το πόδι μου δεν κρατιόταν σωστά.
    Με το πρώτο ζευγάρι VF είμαι πλέον μια χαρά (στην αρχή δεν ήμουν), οπότε καταλήγω πως το Flyknit μάλλον θέλει κάποια τρεξίματα για να πάρει το σχήμα του ποδιού.
    Συνεπώς, δωσ’ του λίγο χρόνο Νίκο και πιθανώς θα στρώσει.

  57. Σ’ευχαριστώ Νίκο. Μαθαίνω σιγά σιγά. Πιστεύω ότι θα με βολέψουν στον ΑΜΑ

  58. @echetlos Η αίσθηση της αστάθειας μεγαλώνει όσο πιο πίσω πατάς, όσο πιο απότομη είναι η στροφή και προφανώς και όσο πιο γρήγορα τρέχεις. Σε 400ρη στίβο δέν προβληματίζουν ιδιαίτερα. Αν όμως τρέχεις σε δρόμο, με στροφές σε 90 μοίρες, ανεβοκατεβαίνεις πεζοδρόμια, κάνεις zig-zag, τότε αρχίζουν τα προβλήματα. Το πιό ακραίο παράδειγμα: Αγώνας 10χλμ σε δρόμο με ανηφοροκατηφόρες και πολλές στροφές, πηγαίνεις σκοτωμένος στην κατηφόρα που στο τέλος της έχει στροφή σε ορθή γωνία. Αν κάνεις το λάθος και βάλεις φτέρνα για να φρενάρεις λίγο, δέν υπάρχει περίπτωση να πάρεις τη στροφή σωστά και γρήγορα. Θες 2 λωρίδες για να στρίψεις.

    @karakasis-nick καλη επιτυχία στον ΑΜΑ, αφού σε βόλεψαν σε προπόνηση σίγουρα θα σε βολέψουν και στον αγώνα. Τα χαρακτηριστικά του ΑΜΑ ταιρείαζουν στο συγκεκριμένο παπούτσι, εφόσον ήδη το παπούτσι ταίρειαξε σε εσένα

    @sotiris_diamantopoulos Σωτήρη τα adios και τα boston έχουν στο πίσω μέρος τον μισό αφρό σε σχέση με το ZF. Ενδιαφέρουσα παρατήρηση πάντως, γιατί θεωρητικά αυτό το παπούτσι είναι σχεδιασμένο για γρήγορους δρομείς. Πάντως ισχύει και αυτό που έγραψα και στο Νίκο… άν το έτρεχε σε αγώνες δρόμου με κοφτές στροφές ειναι ταλαιπωρία

  59. @aristidi Αριστείδη καλά τα λες. Να συμπληρώσω στα use-cases που πιθανόν να δημιουργούν πρόβλημα αυτό της περίπτωσης του γνωστού μου, που το χρησιμοποίησε σε ένα tempo run σε επαρχιακό δρόμο (όχι αγώνα). Πιθανότατα εξαιτίας του camber του δρόμου στα άκρα του (δεδομένου ότι δεν έτρεχε στο κέντρο) να δημιουργούσε μια κλίση στο παπούτσι, κι ενώ σε πιο τυπικά παπούτσια δεν υπήρχε θέμα σταθερότητας, στο ZFF το upper δεν κρατούσε το πόδι με ασφάλεια στη θέση του.

  60. @aristidi Πόσα χλμ έχεις κάνει με το ZFF και το VF, Αριστείδη;

  61. @echetlos Νίκο τα ZFF είναι του κουτίου. Αναλυτικά:

    Nike Vaporfly 4% Flyknit, 6 Activities Since 28 Oct 2018 (μόνο σε αγώνες)
    Total Distance 116,1 km
    Nike Zoom Fly Flyknit, 2 Activities Since 4 Jul 2019
    Total Distance 20,8 km

    Από μοντέλα της ίδιας σειράς:
    Nike Zoom Fly (Cyan), 85 Activities Since 20 Aug 2017 (αποσύρθηκαν)
    Total Distance 1.074 km
    Nike Zoom Fly (Blue), 42 Activities Since 27 Oct 2017 (τα βάζω σε Tempo Runs)
    Total Distance 461,6 km
    Zoom FLY SP (Green), 3 Activities Since 11 Mar 2018 (μετά τα έδωσα στον αδερφό μου. που του ταίρειαζαν καλύτερα στο μέγεθος)
    Total Distance: 34,1 km

  62. καλησπέρα σας,

    Μετά την πρώτη έκδοση τους με την οποία και είμαι πολύ ευχαριστημένος αποφάσιασα και πήρα την Fly Flyknit, που ήταν σε προσφορα, όμως πιστεύω ότι έγινε αρκετά μαλακότερο το πάτημα του σε βαθμό που δεν βοηθάει και δεν σε προκαλεί να πάς γρήγορα. Εγινε λιγάκι τεμπέλικο βέβαια πάει άνετα σε ήρεμους ρυθμούς όμως έχω την εντύπωση ότι κάπου χάλεσε κάτι στο πάτημα του. Πιθανόν να μην είναι και του δικού μου γούστου καθώς προτιμώ λιγάκι σκληρότερη αίσθηση στο πάτημα. Τολμάω να πω ότι μου αρέσει προς το παρών καλύτερα το πάτημα του Floatride της Reebok.

  63. Πάντως η περιγραφή ταιριάζει γάντι σε σχέση με αυτό που δοκίμασα σήμερα. Με προβλημάτισε όμως η μη διαπνοή που ανάφερες. Αλλά κ αυτό είναι κουλό: είδα εδώ, πως είχα αναφέρει σε μέρα (νύχτα για μένα) με σούπερ υγρασία, το go run 6 μου, ήταν στεγνό. Ε, φέτος, έχει γίνει 2-3 φορές, σαν τρύπια γαλότσα σε πότισμα. Ίσως φταίνε οι κάλτσες…

  64. παπουτσι ονειρο ,μετα απο ενα 20αρι τοσο ξεκουραστα ποδια ποτε δεν ενιωσα ,Νικ σ ευχαριστουμε …

  65. @big-blue Είναι χοντρό το πλεχτό, Ηλία. Φυσικά παίζει ρόλο και πόσο ιδρώνει ο καθένας αλλά μπορεί να μουσκέψει και να κρατήσει, όχι μόνο από το ιδρώτα του ποδιού αλλά και από του κορμού ή νερό που χύθηκε πάνω του.
    Θα σου αρέσει πάντως, παρ’ το. Συν ότι έχεις αρκετούς μήνες μπροστά σου μέχρι να σε απασχολήσει η διαπνοή του.

    @phill Μεγειά, συντρέχτη!

  66. Τελικά θα μου σπάσει τα νεύρα αυτό το παπούτσι. Με το άρχισα να το τρέχω καλύτερα μου αρχίζει πόνο στα μετατάρσια πρός την έξω πλευρά και μετά απο περίπου 15χλμ. Ειχα παρόμοια θεματάκια και τα Skethers Ride 7 αλλά μετά την άσκηση. Με τα πρώτα fly δεν έχω απολύτως κανένα τέτοιο θέμα. Δεν ξέρω αν έχετε καμμία ιδέα για το που να οφείλετε (δεν ξέρω αν το ότι έγιναν μαλακότερα μήπως άλλαξε κάτι στην γεωμετρία τους…).

    Γιάνννης

  67. @cranfield Πολλές φορές ένα παπούτσι δεν μας κάθεται, για ανεξήγητο λόγο.
    Μπορεί να έχει να κάνει με την στενή γραμμή του, να μην πατάει σωστά το πόδι σου στην βάση.

  68. @echetlos Καλησπέρα. Ενδιαφέρομαι για την αγορά του ZFF μιας και η τιμή του έχει πέσει αρκετά. Το παπούτσι το χρειάζομαι για την κλασική. Μέχρι τώρα έχω τρέξει όλες τις κλασικές (PB 3:15:22) με Lunar Tempo το οποίο δυστυχώς δεν το βρίσκω πλέον. Σαν κύρια προπονητικά χρησιμοποιώ τα Pegasus και τα Kinvara για uptempo προπονήσεις. Στα Pegasus 35 φοράω το 10 US (44 EU). Πιστεύετε ότι πρέπει να αγοράσω το ίδιο νούμερο στο ZFF;

  69. Το πήρα και εγώ μιας και η τιμή του έπεσε στα 79.50 για την προετοιμασία του επόμενου ανοιξιάτικου μαραθωνιου. Μαζι με τα Κινβαρα 10 και τα ρεεμποκ για τα γρήγορα νομιζω οτι ειμαι οκ.

  70. @TAKISSS Για γρήγορo pace είναι και τα zff.
    Η τιμή από ότι διαβάζω έχει πέσει στα 64€, γιατί τα πήρες 79,50€

  71. Στο νούμερό μου το έβγαζε στα 79.50. Λες να έκανα πατάτα? Τελος παντων. Τώρα τα πήρα. Θα τα έχω για εκτός σταδίου και μια τον μαραθώνιο. Για τα γρήγορα μεσα σε στίβο έχω τα Kinvara 10 και τα Reebok.

  72. Μανωλη που τα ειδες 64? Εγω στο skroutz το έβαλα.

  73. Καλησπέρα σας,

    Πραγματικά είναιι πολύ ενδιαφέρον αυτό που συμβαίνει με τα συγκεκριμένα παπούτσια έχω κάνει 1200χλμ και ακόμα η σόλα τους είναι άψογη δεν μπορώ να το καταλάω αυτό είναι παράλογο… (173 & 71kgr) η διαφορά που έχω να παρατηρήσω είναι ο αφρός που πλέον έχει αρχίσει να είναι πολύ μαλακός. Επειδή πρέπει να τα αλλάξω αν ήθελα κάτι παρόμοιο που πάω?

    Ευχαριστώ,
    Γιάννης

  74. Το συγκεκριμένο χρώμα θυμάμαι ήταν το πρώτο που πήρα στα 135€ και με αυτό έτρεξα και ημί. Μετά αγόρασα άλλα 3 σε διαφορετικά χρώματα. Το καθένα έχει σήμερα πάνω από 509 χλμ χωρίς εμφανείς φθορές. Πρόβλημα αστάθειας δεν είχα και τρέχω σχεδόν αποκλειστικά σε στίβο. Καταλαβαίνω όμως ότι λόγω κατασκευής πολλοί μπορεί να έχουν.

  75. Το συγκεκριμένο χρώμα θυμάμαι ήταν το πρώτο που πήρα στα 135€ και με αυτό έτρεξα και ημί. Μετά αγόρασα άλλα 3 σε διαφορετικά χρώματα. Το καθένα έχει σήμερα πάνω από 500 χλμ χωρίς εμφανείς φθορές. Πρόβλημα αστάθειας δεν είχα και τρέχω σχεδόν αποκλειστικά σε στίβο. Καταλαβαίνω όμως ότι λόγω κατασκευής πολλοί μπορεί να έχουν.

Αφήστε μια απάντηση