Αρχική / Αξιολογήσεις / NIKE Zoom Pegasus Turbo

Μοιραστείτε αυτό το Άρθρο

Αξιολογήσεις / Επιλεγμένα

NIKE Zoom Pegasus Turbo

NIKE Zoom Pegasus Turbo

Κατηγορία: Trainer – Ουδέτερο πάτημα – Βάρος: 224γρ. – 10mm drop (28/18mm)

ZoomX: αφρός κατασκευασμένος από το ελαστομερές υλικό Pebax, ο οποίος χαρακτηρίζεται από κορυφαία επιστροφή ενέργειας, πολύ χαμηλό βάρος και είναι ιδιαίτερα μαλακός. Τον είδαμε για πρώτη φορά στο Vaporfly 4%, όπου σε συνδυασμό με μία ενσωματωμένη πλάκα από carbon, έδινε ένα απίστευτα απορροφητικό και γρήγορο πάτημα.

React: μία rubberized σύνθεση, φτιαγμένη στα εργαστήρια της Nike, η οποία αντικατέστησε τον παλιό Lunarlon. Eπίσης χαμηλό βάρος, γρήγορη αποσυμπίεση αλλά πιο σφιχτή ρύθμιση της πυκνότητας του αφρού. Έκανε το ντεμπούτο του με το Epic React Flyknit στις αρχές του έτους. Παρόλο που μάλλον αδικήθηκε από το υπερβολικό marketing της εταιρείας, ο νέος αφρός είναι πραγματικά πολύ καλός.

ZoomX + React = Pegasus Turbo

Oι προσδοκίες του κοινού για το Pegasus Turbo ήταν πολύ μεγάλες κι οι λόγοι γι’ αυτό, αρκετοί.
Κατ’ αρχάς, έκανε διαθέσιμο στο ευρύ κοινό τον ZoomX, το υλικό που αποτελούσε την σόλα του “μαγικού” Vaporfly, του οποίου όμως η διαθεσιμότητα ήταν πολύ περιορισμένη και η ζήτηση απείρως μεγαλύτερη από την προσφορά.
Επίσης, παρότι η εταιρεία δεν ανακοίνωσε εξ αρχής ότι η σόλα θα αποτελείται και από React, όταν αυτό έγινε τελικά γνωστό, πολλοί ήταν εκείνοι που ανυπομονούσαν να δουν πώς θα συνδυάζονταν τα δύο βαριά χαρτιά της Nike. Σίγουρα έμοιαζε πολλά υποσχόμενο.
Σε αυτά συνυπολογίστε και το hype που δημιούργησε η διαφήμιση γύρω από το Turbo (δεν είναι λίγο το να προπονείσαι με ό,τι κι ο Kipchoge), όπως και τις περιγραφές που μιλούσαν για ένα μοντέλο πολύ απορροφητικό αλλά και γρήγορο συγχρόνως. Τέλος, η ιδιαίτερη σχεδίαση του παπουτσιού το έκανε να ξεχωρίζει και εμφανισιακά από τα υπόλοιπα της αγοράς, δίνοντας μία ακόμη πινελιά διαφορετικότητας.
Έχοντας κάνει περισσότερα από 120 χιλιόμετρα με το Turbo, σε όλων των ειδών τις προπονήσεις, ας δούμε κατά πόσο τελικά δικαιολογεί τον θόρυβο που δημιουργήθηκε γύρω του.

Επάνω μέρος

Τόσο η σχεδίαση όσο και τα υλικά, δίνουν αναμφισβήτητα μια ξεχωριστή εμφάνιση στο νέο Nike. Μπορεί οι πρώτες φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν να ξένισαν αρχικά τους περισσοτέρους, η δύναμη της συνήθειας είναι μεγάλο πράγμα όμως και τελικά αυτό που μένει είναι πως το Turbo ξεχωρίζει από μακρυά.

Το upper λοιπόν αποτελείται από δύο διαφορετικές στρώσεις υλικού. Εσωτερικά, υπάρχει μία σχετικά παχιά επένδυση, σαν αυτή του Pegasus 35, η οποία περιβάλλει το πόδι και ενώνεται και με την γλώσσα. Έχει πολύ μαλακή αίσθηση και σχεδόν αποκλείει τις όποιες πιθανότητες τριβών κι ερεθισμών.
Πάνω από αυτήν και σε όλη την επιφάνεια του παπουτσιού, είναι τοποθετημένο ένα πάρα πολύ λεπτό και πυκνό υλικό, σα μεμβράνη. Μοιάζει με πλαστικό αλλά είναι απλά ένα διάτρητο και διαφανές mesh. Αν και  δεν έχει την παραμικρή ελαστικότητα, δεν περιορίζει καθόλου την κίνηση του ποδιού, καθώς δεν ενώνεται πουθενά με την εσωτερική επένδυση και μάλιστα υπάρχει και μεγάλο κενό μεταξύ τους. Τα δύο υλικά δουλεύουν εντελώς ανεξάρτητα. Ουσιαστικά προκειται για ένα εξωτερικό περίβλημα, ώστε να συγκρατείται το πόδι, αφού δομικά στοιχεία δεν υπάρχουν πουθενά. Ενδιάμεσα των δύο στρώσεων, έχει τοποθετηθεί το Flywire, ενώ η πρώτη σειρά των κορδονιών ξεκινάει αρκετά ψηλά, όπως και στο Pegasus 35.

Ένα πολύ λεπτό και άκαμπτο mesh, σαν φιλμ, περιβάλλει την εσωτερική επένδυση και συγκρατεί το πόδι. Προσέξτε πόσο ψηλά ξεκινούν τα κορδόνια.

Αντιστοίχως, η ίδια σχεδίαση ακολουθείται και στο επάνω μέρος του κολάρου, το οποίο ανοίγει προς τα έξω, έτσι ώστε να αποκλείεται η όποια ενόχληση ή ερεθισμός στον αχίλλειο τένοντα. Σε σχέση με το Pegasus 35, δείχνει να έχει περισσότερο χώρο για την φτέρνα.
Γύρω από αστράγαλο υπάρχει αρκετό αφρώδες, αν και δεν φτάνει μέχρι κάτω, η δε γλώσσα έχει λιγότερο αλλά απολύτως επαρκές.

Χαρακτηριστική η σχεδίαση του κολάρου, το οποίο είναι απομακρυσμένο από τον αχίλλειο. Αρκετό padding στην περιοχή και λιγότερο στην γλώσσα.

Φορώντας το Pegasus Turbo, νοιώθεις πως είναι ένα αρκετά ευρύχωρο παπούτσι. Ιδίως στο toe box είναι αρκετά φαρδύ και καθώς υπάρχει ο “αέρας” μεταξύ των δύο στρώσεων, αρχικά μπορεί να σου φανεί έως και μπόλικο. Στο μεσαίο τμήμα και την φτέρνα, η εφαρμογή κλείνει αλλά και πάλι παραμένει άνετη. Γενικότερα, δεν έχει καμμία σχέση με την στενή γραμμή του “μικρού” Pegasus.
Με το που αρχίσεις να τρέχεις όμως, διαπιστώνεις αμέσως πως το παπούτσι συγκρατεί το πόδι απόλυτα, χωρίς να απαιτείται καν σφιχτό δέσιμο. Το υλικό της φόδρας είναι πολύ απαλό ενώ κι η σχετικά άκαμπτη χρωματιστή ρίγα στο επάνω μέρος των δαχτύλων δεν γίνεται καν αντιληπτή. Επίσης, είναι η πρώτη φορά που το Flywire δεν με έχει ενοχλήσει, όσο κι αν έχω σφίξει τα κορδόνια, κάτι που βέβαια δεν ξέρω αν είναι απλά τυχαίο.

Το Flywire είναι τοποθετημένο ανάμεσα στα δύο υλικά του επάνω μέρους.

Αυτό που φοβόμουν αρχικά με το Turbo, ήταν η εφαρμογή στο πίσω μέρος. Στο Pegasus 35, όπου ο σχεδιασμός του κολάρου είναι ίδιος, ποτέ δεν κατάφερα να “κλειδώσω” την φτέρνα, όσο κι αν έσφιγγα το παπούτσι. Με το νέο μοντέλο δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα, ακόμη και με χαλαρό δέσιμο. Πιθανώς αυτό να οφείλεται στο περισσότερο αφρώδες γύρω από τον αστράγαλο, δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο.

Σε οποιοδήποτε ρυθμό κι αν τρέξεις το Turbo, δεν θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα κρατήματος. Ακόμη και μέσα στον στίβο, σε μικρά, πολύ γρήγορα κομμάτια, το πόδι παραμένει σταθερό στην θέση του. Κι αυτό οφείλεται στο εξωτερικό υλικό, το οποίο δεν αφήνει το πέλμα να κινηθεί ανεξέλεγκτα. Το εντυπωσιακό όμως είναι ότι συγχρόνως το νοιώθεις και πολύ άνετο, ακόμη και σε μεγαλύτερα, αργά τρεξίματα. Πουθενά δεν θα σε πιέσει, πουθενά δεν θα το αισθανθείς χαλαρό. Με λίγα λόγια, άπαξ και το δέσεις, δεν ξανασχολείσαι με το παπούτσι. Μεγάλη υπόθεση αυτό…

Το εντελώς άκαμπτο εξωτερικό ύφασμα συγκρατεί πολύ καλά το πόδι, σε συνδυασμό και με το Flywire.

Το μοναδικό σημείο που θα μπορούσε να προβληματίσει κάποιους, είναι πολύ μπροστά επάνω από τα δάχτυλα, όπου το toe box είναι ελαφρώς ρηχό. Και πάλι όμως, μιλάμε για περιπτώσεις ποδιών με μεγάλο όγκο.
Πέραν αυτού, η εσωτερική επένδυση είναι σχετικά χοντρή, οπότε μην περιμένετε και την καλύτερη διαπνοή από το παπούτσι. Τις ημέρες με πολλή υγρασία, το πόδι μου μούσκευε.

To Turbo έχει κανονικό sizing. Ίσως να έχετε διαβάσει πως χρειάζεται να κατέβετε μισό νούμερο αλλά κάτι τέτοιο δεν ισχύει.

Σόλα και πάτημα

Όπως είπαμε και στην εισαγωγή, το promotion της Nike για το μοντέλο δεν ανέφερε τίποτα περί React. Άφηνε να εννοηθεί ότι η σόλα αποτελείται εξ ολοκλήρου από ZoomX. Όσοι όμως έχουν φορέσει το Vaporfly, γνωρίζουν ότι ο αφρός αυτός είναι διαίτερα μαλακός και χρειάζεται οπωσδήποτε ένα “συμπλήρωμα” για να εξισορροπηθεί το πολύ softness. Στην περίπτωση του 4%, την δουλειά αυτή αναλάμβανε η ενσωματωμένη πλάκα από carbon. Επειδή όμως εδώ δεν πρόκειται για racer αλλά για ένα προπονητικό μοντέλο με άλλα χαρακτηριστικά, θα έπρεπε να ακολουθηθεί διαφορετική οδός.

Στο επάνω μέρος της σόλας του Turbo λοιπόν, έχει τοποθετηθεί το Pebax υλικό και ακριβώς από κάτω ο React αφρός. Ο δεύτερος, αν και επίσης πολύ απορροφητικός, έχει σαφώς πιο σφιχτή ρύθμιση από τον ZoomX. Εδώ (μετά το 3:30) μπορείτε να δείτε πώς ακριβώς συνδυάζονται τα δύο υλικά. Προφανώς για λόγους marketing, ο React δεν αναφέρεται πουθενά στο παπούτσι.

Ο ZoomX είναι τοποθετημένος επάνω από τον React, παρόλο που αναγράφεται αντίθετα.

Από κάτω, στην φτέρνα και τα μετατάρσια υπάρχει πλήρης κάλυψη από λάστιχο, με το ενδιάμεσο κομμάτι να είναι σκέτος αφρός. Περιμετρικά της full contact εξώσολας, έχει τοποθετηθεί ένα χείλος επίσης από λάστιχο για μεγαλύτερη ανθεκτικότητα. Μέχρι στιγμής, η καλυμμένη περιοχή παρουσιάζει σχεδόν μηδενική φθορά, ενώ τα πεντάγωνα στο ακάλυπτο μέρος έχουν λειανθεί ελάχιστα.

Full contact εξώσολα και κάλυψη από λάστιχο εμπρός και πίσω. Το περιμετρικό χείλος προστατεύει τις ευαίσθητες ακμές του αφρού.

Η σόλα του Turbo έχει rocker σχεδίαση, σχεδόν τα 2/3 της είναι στον αέρα. Ιδίως στο πίσω μέρος, το σημείο επαφής με το έδαφος αρχίζει αρκετά μπροστά από την φτέρνα. Στα μετατάρσια δεν το αντιλαμβάνεσαι ιδιαίτερα, καθώς το παπούτσι είναι σχετικά εύκαμπτο και “κάθεται” υπό το βάρος του ποδιού. Δεν δουλεύει δηλαδή όπως σε μοντέλα με πολύ άκαμπτο forefoot, όπου ρολάρεις επάνω του. Θεωρώ ότι αυτό είναι καλό, αφού οι rocker σόλες δεν ταιριάζουν σε όλους και μπορεί να κουράσουν το πόδι και τον γαστροκνήμιο.
Όπως και στο Vaporfly, η σόλα του Turbo έχει ένα μυτερό τελείωμα και προεξέχει αρκετά από το upper. Φυσικά, κάτι τέτοιο δεν εξυπηρετεί λόγους αεροδυναμικής, απλά κάνει την εμφάνισή του ακόμη πιο ιδιαίτερη.

Η έντονα ανασηκωμένη φτέρνα, με την μυτερή κατάληξη, είναι χαρακτηριστική.

Περνώντας στην ουσία, να τονίσουμε αρχικά πως το Pegasus Turbo είναι ένα καθαρά προπονητικό μοντέλο. Αν κάποιοι περιμένουν κάτι κοντινό στο 4%, να ξέρουν πως δεν υπάρχει σχεδόν η παραμικρή ομοιότητα.

Σε αργά τρεξίματα έχει την συνήθη αίσθηση ενός κλασικού μαλακού trainer αλλά με χαμηλό βάρος. Σε πάει πολύ άνετα, νοιώθεις απόλυτα προστατευμένος και παρόλο που υπάρχει ένα σχετικό βούλιαγμα μέσα στον ZoomX, δεν είναι ενοχλητικό. Παρ’ όλα αυτά, δεν θα αντιληφθείς κάποια ιδιαίτερη διαφορά σε σχέση με άλλα μοντέλα της κατηγορίας του.
Αν ανοίξεις λίγο ρυθμό, τα πράγματα αλλάζουν προς το καλύτερο. Η συμπίεση του πρώτου αφρού είναι πιο γρήγορη, εμπλέκεται περισσότερο ο React και πλέον το “περιβόητο” bounce και των δύο υλικών, γίνεται ξεκάθαρα αντιληπτό. Ο ZoomX απορροφάει γλυκά τους κραδασμούς με μια άμεση βύθιση, “σβήνει” επάνω στον React και εξίσου γρήγορη είναι και η αποσυμπίεσή του. Αν ανεβάσεις περισσότερο, η διαδικασία είναι ακόμη πιο άμεση και το πάτημα πιο σβέλτο. Θεωρώ πως αυτό είναι και το εύρος ταχύτητας που δουλεύει καλύτερα το Turbo, μεταξύ steady run και tempo run δηλαδή. Εκεί είναι που γίνεται αισθητή η επιστροφή ενέργειας από την σόλα και το πάτημα αποκτάει άλλη ζωντάνια κι ελαστικότητα. Σύμμαχος και το πολύ χαμηλό βάρος για την κατηγορία του.
Η ευκαμψία μπροστά δεν είναι μεγάλη, υπάρχει όμως ένα μακρύ flex point που ξεκινάει μετά το midfoot και βοηθάει το παπούτσι να ρολάρει πολύ ομαλά. “Τσακίζει” σωστά, είτε σε προπονητική είτε σε πιο performance χρήση.

Το Turbo δεν είναι το πιο εύκαμπτο παπούτσι, έχει όμως ένα μακρύ flex point που αρχίζει από πίσω, κάνοντας τελικά αρκετά ομαλή την μετάβαση σε αργούς ρυθμούς.

Για να δώσουμε μια εικόνα της συμπεριφοράς της σόλας του Turbo, θα λέγαμε ότι μοιάζει κάπως σε αίσθηση με τις full-boost σόλες, είναι όμως αρκετά πιο κοντρολαρισμένη η συμπίεσή της. Δεν “απλώνει” όπως το υλικό της Adidas και είναι και πιο σταθερή. Δεν έχει σε καμμία περίπτωση το κάθετα κατευθυνόμενο bounce του DNA AMP της Brooks, απ’ την άλλη όμως είναι και πολύ πιο μαλακό.
Όσοι προσγειώνονται πολύ πίσω, ίσως να το βρουν λίγο ασταθές και περισσότερο μαλακό απ’ όσο θα ήθελαν. Βέβαια, η έντονα ανασηκωμένη φτέρνα σε ωθεί να προσγειωθείς πιο μπροστά αλλά και πάλι, τα 28mm των δύο μαλακών αφρών κάνουν το πάτημα στο σημείο εκείνο λίγο… γλυκανάλατο.
Για τους midfoot strikers ή όσους “γλείφουν” την φτέρνα αλλά ουσιαστικά φορτίζουν το μεσαίο τμήμα του παπουτσιού, το Turbo δουλεύει πολύ όμορφα και αποδοτικά. Έχεις πολύ cushioning, πολύ rebound και λόγω της φαρδιάς πλατφόρμας μπροστά, γρήγορη και σταθερή απογείωση. Είναι από τα λίγα μοντέλα που έχω τρέξει, όπου τα μαλακά υλικά δεν κάνουν το transition νωχελικό και flat. Αντιθέτως, η ενάλλαγη μεταξύ αργών και πιο γρήγορων ρυθμών είναι εύκολη και αβίαστη, χωρίς μάλιστα συμβιβασμούς σε κανέναν από τους δύο. Ήταν αρκετές οι φορές που πήγαινα γρηγορότερα απ’ όσο ήθελα, λόγω της ενεργητικότητας του παπουτσιού και του εύκολου ρολαρίσματος.

Είπαμε λοιπόν πως το παπούτσι πηγαίνει εύκολα στα αργά και είναι εξαιρετικό σε up tempo ρυθμούς. Τι κάνει όμως αν το βάλεις στον στίβο; Το φόρεσα τρεις φορές σε διαλειμματική προπόνηση, την μία μάλιστα σε εναλλαγές κομματιών από 1000 έως και 300 μέτρα. Δεν είχε κανένα απολύτως πρόβλημα. Σίγουρα δεν πήγαινε όπως ένα καθαρά performance/racer μοντέλο, ήταν όμως πολύ σταθερό, τόσο η σόλα όσο και το επάνω μέρος. Eλάχιστη ασάφεια από τον μαλακό ZoomX κι αυτό μόνο στα βιράζ και στα μικρά, πιο γρήγορα κομμάτια. Είναι πιθανό κάποιοι να το βρουν μαλακό για χρήση σε στίβο, αν όμως δεν εμπλέκεις την φτέρνα στο transition, δεν θα σε καθυστερήσει ιδιαίτερα. Περισσότερη εντύπωση πάντως, μου έκανε που το άνετο upper συγκρατούσε το πόδι και το ακολουθούσε παντού.

Μιλώντας για γρήγορους ρυθμούς, τους οποίους το Turbo τελικά τους έχει μάλλον άνετα, θα προτιμούσα λίγο λιγότερο bounce μπροστά. Ή περίπου 2mm λεπτότερη σόλα. Για όποιον αρέσκεται να έχει αίσθηση του εδάφους την στιγμή πριν την απογείωση και να καθορίζει την δύναμη που βάζει, η ελαστικότητα του ZoomX, αλλά και του React, θα νοιώσει ότι τον αποκόβουν. Αυτό το “γκελ” που προσφέρουν τα υλικά του Turbo και σίγουρα αποτελεί πλεονέκτημα στα easy και tempo runs, στις πιο γρήγορες προπονήσεις δεν είναι για όλους απαραίτητα καλοδεχούμενο. Κόβει από το responsiveness του πατήματος και κατά κάποιον τρόπο σού “φιλτράρει” την ταχύτητα.

Πολύ ωραίο το πάτημά του λοιπόν, αυτό όμως που τελικά μου μένει περισσότερο από το Turbo, είναι το πόσο ξεκούραστα αφήνει τα πόδια μετά την προπόνηση. Τον τελευταίο καιρό αύξησα σχετικά απότομα τον χιλιομετρικό μου όγκο, προερχόμενος από μία περίοδο με λίγα και μικρά αερόβια τρεξίματα. Το διάστημα αυτό, κατά το οποίο έτρεχα σχεδόν μόνο με το Nike, περίμενα ότι τα παραπάνω χιλιόμετρα θα επιφέρουν αναπόφευκτα κάποια κόπωση στα πόδια. Παρ’ όλα αυτά, τα πόδια μου κάθε φορά ήταν πιο φρέσκα από ποτέ, σα να είχα τρέξει την μισή απόσταση. Το ίδιο συνέβη και στις διαλειμματικές προπονήσεις. Έχω δοκιμάσει πολλά max cushioned μοντέλα και κανένα δεν άφηνε τέτοια αίσθηση, τόσο μετά την προπόνηση όσο και την επόμενη ημέρα. Μου φέρνει στο μυαλό αυτό που υποστηρίζουν για τα τελευταία χιλιόμετρα, όσοι έχουν τρέξει μαραθώνιο με τα Vaporfly.

Για να μην μπερδευτεί κανείς από την ονομασία του μοντέλου και νομίζει ότι το Turbo συγγενεύει με το Pegasus, να ξεκαθαρίσουμε ότι δεν υπάρχει η παραμικρή σχέση μεταξύ των δύο. Ούτε στα υλικά, ούτε στο πάτημα, ούτε στο upper ή την εφαρμογή. Εντελώς διαφορετικά μοντέλα και απορώ πως η εταιρεία τα συνέδεσε με αυτόν τον τρόπο.

Οι χαρακτηριστικές “ρυτίδες” του ZoomX είναι γνωστές από το Vaporfly. Παρ’ όλα αυτά, αντίστοιχες βλέπουμε και στον React. Σε καμμία περίπτωση δεν επηρεάζουν την συμπεριφορά της σόλας όμως.


Συμπέρασμα

Σε αντίθεση με την περίπτωση του Epic React, αυτή την φορά δεν την πάτησα με το Turbo και δεν είχα προσδοκίες για “μαγικά” πράγματα. Σίγουρα περίμενα ένα, τουλάχιστον, καλό παπούτσι, το οποίο τελικά απεδείχθη ακόμη καλύτερο. Οπότε το όλο hype δεν επηρέασε την κρίση μου. Το νέο Nike είναι εξαιρετικό, ένα από τα καλύτερα trainers που έχω δοκιμάσει.
Σύγχρονα υλικά, σωστά συνδυασμένα, πολύ χαμηλό βάρος και χωρίς τίποτα υπερβολικό επάνω του (πλην της τιμής, ίσως). Πολύ, μαλακό και “ενεργητικό” cushioning, το οποίο σφίγγει όταν ανοίξεις ρυθμό και μεγάλη επιστροφή ενέργειας από τους δύο αφρούς της σόλας. Το επάνω μέρος συνδυάζει ιδανικά άνεση και κράτημα, ενώ η εφαρμογή είναι universal και απευθύνεται στην πλειονότητα των δρομέων.

Μοναδικό μειονέκτημα κατ’ εμέ, η ικανότητα διαπνοής του επάνω μέρους. Επίσης, θα προτιμούσα λίγο περισσότερη “πληροφορία” από την σόλα στο εμπρόσθιο μέρος, αν και αυτό, αφενός είναι θέμα γούστου, αφετέρου μην ξεχνάμε ότι δεν πρόκειται για performance μοντέλο, παρόλο που μπορεί να λειτουργήσει και ως τέτοιο.

Η Nike διαθέτει αυτή την στιγμή δύο υλικά (ZoomX και React), τα οποία όπως φαίνεται, μπορούν να κάνουν πολλά πράγματα. Είτε μόνα τους είτε σε συνδυασμό μεταξύ τους. Προσθέστε σε αυτά και το full zoom, οπότε το οπλοστάσιο μεγαλώνει κι άλλο.

 

Μοιραστείτε αυτό το Άρθρο

Ο Νίκος Πήλικας είναι ερασιτέχνης δρομέας. Επειδή όμως δεν είναι καλός στο τρέξιμο, ασχολείται και με τα παρελκόμενα αυτού (π.χ. παπούτσια). Απ' ό,τι λένε, είναι καλύτερος σε αυτά...

88 Σχόλια

  1. Νικο,για αλλη μια φορα πολυ ωραια περιγραφη-δοκιμη.Σε ευχαριστουμε!
    Για μαραθωνιο πιο θα προτιμουσες αυτο,το ride 7 ή το Ultra road 2 [μεσο pace 5,30/χιλ]. Σε ευχαριστω.

  2. @geomaz Να ΄σαι καλά, Γιώργο.
    Μάλλον αυτό, κυρίως γιατί με έχει εντυπωσιάσει το πόσο φρέσκα κρατάει τα πόδια. Στην αρχή έλεγα ότι είναι απλά σύμπτωση αλλά πλέον το παπούτσι το έχω τρέξει 12 φορές, οπότε δεν μπορεί να είναι τυχαίο.
    Πάντως το πάτημά του μοιάζει με του Ride.

  3. Δε μπορούσε να έχει και το elite τέτοιο κολάρο;
    Κάνουμε 10αράκια; Φορτώνουμε σιγά σιγά βλέπω

  4. @big-blue Όπως φαίνεται, τέτοιο κολάρο θα έχουν τα περισσότερα Nike στο εξής.

    (Μόνο 10αράκια..;;;)

  5. Καλησπερα Νίκο , τρεχω με Adidas Ultra Boost St στα οποια φοράω 42 ενώ στα Pegasus 35 42.5 πιστεύεις οτι στα Turbo θέλει να πάω στο 42 ,όπως διάβασα και μια αξιοπιστη σελιδα απο εξωτερικό για να τα προμηθευτω γιατι Ελλάδα λογικα θα αργησουν να ερθουν μιας και τα θέλω για το Μαραθώνιο της Αθήνας;

  6. @alexandros12 Καλησπέρα, Αλέξανδρε και καλωσήρθες! 🙂

    99% πας σε 42.5. Στο Runners World το διάβασες, σωστά; Μου κάνει εντύπωση που γράφουν κάτι τέτοιο, ίσως να είχαν δοκιμάσει κάποια πρωτότυπα. Θεωρώ το Turbo εντελώς true to size.

    Πέραν αυτού, μπορείς να τα παραγγείλεις από το nike.com. Δωρεάν θα σου έρθουν, τα δοκιμάζεις κι αν διπιστώσεις ότι θες άλλο νούμερο, δωρεάν τα επιστρέφεις και επίσης δωρεάν σου ξαναέρχονται.

  7. Ευχαριστώ αν και γράφτηκα τώρα σας διαβάζω καιρο ,οπότε τα παραγγέλνω και βλέπω.

  8. Είναι μόνο προπονητικό; Το σκέφτομαι πολύ σοβαρά για τον κλασικό μαραθώνιο. Έχω και τα boston 6 αλλά σκέφτομαι για κάτι πιο μαλακό μιας και θα είναι ο πρώτος μου μαραθώνιος.

  9. @karakatsanisg7 Οι χαρακτηρισμοί “αγωνιστικό-προπονητικό”, δεν έχουν και τόσο μεγάλη σημασία όταν μιλάμε για ερασιτέχνες και μαραθώνιο. Οι περισσότεροι τρέχουν τα 42Κ με προπονητικά μοντέλα. Άλλωστε, σχεδόν σε ρυθμό προπόνησης τρέχεται ο αγώνας από τους μέσους δρομείς.

    Κάνει και παρακάνει για μαραθώνιο το Turbo, εκτός αν πηγαίνεις για <2:50.
    Είναι απορροφητικό, μαλακό, άνετη γραμμή, πολύ ελαφρύ και κυρίως, το βρήκα ιδιαίτερα ξεκούραστο.

  10. Διαλειμματική σήμερα, σχετικά μεγαλή για τα δεδομένα μου (~8Κ τα κομμάτια συνολικά). Από 1600m μέχρι 300m.
    Πολλή υγρασία, η οποία αφυδατώνει τους μύες.
    Τα πόδια μου ήταν, τόσο κατά την προπόνηση όσο και τώρα, εντελώς φρέσκα. Ακόμη και στο τέλος, ένοιωθα ότι μπορούσα να ανοίξω ρυθμό για πλάκα. Δεν μου έχει ξανασυμβεί τέτοιο πράγμα με άλλο παπούτσι. Υποθέτω ότι ο ZoomX θα έχει ανάλογη συμπεριφορά και στα 42.

  11. Νίκο, για να καταλάβω καλύτερα, πού θα περίμενες να νιώθεις ενοχλήσεις με κάποιο άλλο παπούτσι; Εγώ πχ μετά από κομμάτια, νιώθω ότι κούρασα γάμπες και πιθανόν hamstrings.

  12. @sotiris_diamantopoulos Το ίδιο, Σωτήρη, γάμπες και οπισθίους μηριαίους, κυρίως. Αλλά κι η γενικότερη αίσθηση των ποδιών όμως.
    Στα κομμάτια, λες και το καθένα βγήκε 30″/Km πιο αργά. Ιδίως στα πιο μικρά, σα να μην κοπανήθηκα. Κι είμαι και 47, έτσι;
    Και στα ελεύθερα όμως, σε σκληρό τσιμέντο μάλιστα, απλά δεν υπάρχει κόπωση. Ούτε στα τελευταία χλμ, ούτε αμέσως μετά, ούτε την άλλη ημέρα. Μου κάνει μεγάλη εντύπωση.
    Αν τρέχει και κάποιος άλλος με το Turbo, ας μας πει την γνώμη του.

  13. Ευχαριστώ για την απάντηση Νίκο. Πολύ ενδιαφέρον αυτό που λες.

  14. @echetlos Από το Πάσχα και μετά φοράω σε προπονήσεις και αγώνες το NIKE EPIC REACT και κάθε φορά μου αρέσει και περισσότερο. Σκέφτομαι να δοκιμάσω το PEGASUS TURBO σε κάποιους αγώνες και σίγουρα στο Μαραθώνιο της Αθήνας

  15. @steven_tsok Και μένα αυτή είναι η γνώμη μου, το Turbo να φορέσεις.
    Αφού τσεκάρεις πως σου ταιριάζει, βέβαια. Εγώ μπορεί να λέω διάφορα, είναι όμως απλά η αποψή μου…

  16. @echetlos χωρίς να έχω αλλάξει πολλά πράγματα στην προπόνηση φέτος, η βελτίωση σε χρόνους είναι εντυπωσιακή. Χωρίς υπερβολές το epic μου έχει ταιριάξει πάρα πολύ… Μόνο στη Χίο δεν το φόρεσα κ δεν έκανα ρεκόρ!!!!!

  17. Χρωστούσα μια ευχαριστία στον @echetlos για το άψογο review, αλλά είπα να τα δοκιμάσω πρώτα ώστε να έχω να γράψω κάτι επί της ουσίας.

    Τα παρήγγειλα, ήρθαν, και αντικατέστησαν τα Zoom Fly (1 ζευγάρι που είχε φτάσει 1000km, που μετά από κάποιους αγώνες και προπονήσεις είχε μαλακώσει η πλάκα και ο αφρός, και το χρησιμοποιούσα καθαρά σαν προπονητικό).
    Στη φωτογραφία εδώ, φαίνονται και τα 2
    oi68.tinypic.com/5macdd.jpg

    Η πρώτη αίσθηση μετά από 3 μέρες συνεχόμενων προπονήσεων με σύνολο 50km (20Κ steady, 20Κ με 9Κ Tempo ενδιάμεσα, 10Κ steady), είναι όλα αυτά που λέει ο Νίκος:

    #1. ΔΕΝ είναι pegasus. Δέν έχω το 35, αλλά με το 34 (που εχω γράψει 820km) δεν εχει καμία σχέση. Το Pegasus είναι βαρύ, νωχελικό, ενώ το Turbo πανάλαφρο, ρολάρει πολύ πιο γρήγορα και αβίαστα. Αν και προπονητικό άνετα μπορεί να φορεθεί αγωνιστικά σε Μαραθώνιο και ΗμιΜαραθώνιο (από εμάς τους ερασιτέχνες και τις ταχύτητές μας). Είναι πιο κοντά στο Zoom Fly, απότι στο Pegasus, άν και δέν έχει την πλάκα του ZF. Στο Tempo Run ήταν στο στοιχείο του!
    #2. Αφήνει τα πόδια πιο ξεκούραστα απότι τα Pegasus και ZF, ίσως έχει πετύχει την ιδανική αναλογία cushion – βάρους – επιστροφής ενέργειας

    Επίσης, νοίωθω να έχουν καλύτερο grip από τα Peg34 και ZF (σε άσφαλτο στεγνή/βρεγμένη και χώμα). Ειδικά το ZF σε βρεγμένη άσφαλτο και ανηφόρα, έκανε πατινάζ ακόμα και καινούργιο. Θα τα δοκιμάσω και σε μεγάλα LR για να δώ άν τελικά θα τρέξω με αυτά στο Μαραθώνιο ή με το 2ο ζευγάρι ZF που έχω (εκτός κι αν τύχει κανα jackpot VF xaxaxaa)

  18. Ειχα τα zoom fly για προπονησεις αλλα για τον μαραθωνιο φοραω τα Hoka Clifton 4 Τωρα ειμαι μεταξυ του epic react του pegasus turbo για τον επομενο μαραθωνιο της Αθηνας Ποια η γνωμη σας? Ειμαι ενας σχετικα μετριος δρομεας, ελαφρυς(74 κιλα) με καλυτερο χρονο σε μαραθωνιο 3΄50 Ποια να προτιμησω Σημειωταιο οτι στης προπονησεις χρησιμοπειω τα asics nimbus19 αλλα δεν εχω μεινει ευχαριστημενος και για τις μεγαλες αποστασεις τα clifton Ποια απο τα 2 προτεινεται? Τα epic react η τα pegasus turbo? Ευχαριστω

  19. @skandi Είναι πάρα πολύ καλά παπούτσια και τα δύο και φυσικά κάνουν για τα 42Κ.
    Προσωπικά θα επέλεγα το Turbo, αφού όπως καταλαβαίνω, σου αρέσει το μαλακό πάτημα. Πέραν αυτού όμως, θα επαναλάβω το πόσο ξεκούραστα αφήνουν τα πόδια μου σε όλα τα είδη των προπονήσεων.
    Συν το πιο άνετο upper.

  20. Ευχαριστω πολυ @echetlos για την απαντηση Η γνωμη σου μετραει πολυ για μενα και πιστευω και για πολλους εδω στο forum Θα παρω τα turbo

  21. @skandi Να ΄σαι καλά, φίλε μου! 🙂

  22. @echetlos Στο EPIC REACT φοράω 46 νούμερο…. Πιστεύεις ότι και στο PEGASUS TURBO θα χρειάζομαι το ίδιο νούμερο;;;; Δυστυχώς εδώ που μένω δε θα τα φέρουν σε κάποιο κατάστημα για να τα δοκιμάσω και θα στείλω μία φίλη μου να τ’ αγοράσει….

  23. @steven_tsok Εγώ και στα δύο το ίδιο φοράω.
    Βέβαια, έχουν εντελως άλλη εφαρμογή μεταξύ τους.

  24. @echetlos μόλις τα παρέλαβα με παραγγελία από το εξωτερικό γιατί εδώ δεν υπήρχαν ούτε για δείγμα….. Το 46 νούμερο μου είναι αρκετά άνετο μπροστά αλλά θα το αφήσω όπως έχει…… Μακάρι να βγουν καλύτερα από το μεγάλο μου έρωτα που ακούει στ΄ όνομα NIKE EPIC REACT!!!!!! Πρώτη δοκιμή την Κυριακή στον Ημιμαραθώνιο της Λιβαδειάς….

  25. @echetlos Για τον ΗΜΙΜΑΡΑΘΩΝΙΟ ΤΗΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ αύριο δίνει πολύ βροχή…. Έχεις δοκιμάσει τα PEGASUS TURBO σε συνθήκες με πολύ νερό; πιστεύεις ότι θα έχουν θέμα;;;

  26. @steven_tsok Δεν ξέρω για θέμα κρατήματος αλλά είναι πιθανό η εξωτερική, πυκνή στρώση υφάσματος να μην αφήνει το νέρο να βγει.
    Λέω εγώ τώρα…

  27. @echetlos Φίλε το παπούτσι πρέπει να είναι απίθανο…. Από 1.26.00 που είχα από πέρσυ το Δεκέμβριο, χθες έγραψε 1.20.45 και μάλιστα μέσα σε πλημμύρα….. Στα κρατήματα δεν είχε κανένα θέμα, αλλά όσον αφορά το κατά πόσο αφήνει το νερό να βγει δε μπορώ να εκφράσω άποψη γιατί απλά χθες το νερό ήταν ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ….

  28. @steven_tsok Χαχαχα… μάλλον εσύ είσαι απίθανος που κατέβασες 6′ τον ημί σου, όχι το παπούτσι!
    Συγχαρητήρια.

  29. @echetlos Γενικά φέτος είμαι σε πολύ καλύτερη κατάσταση σε σχέση με πέρσυ και μακάρι να κρατήσει άλλες 6 εβδομάδες να φτάσουμε σε top φόρμα στον Μαραθώνιο…. 5λεπτά όμως ρεκόρ στον ημιμαραθώνιο και ειδικά αυτή την εποχή που υποτίθεται τα πόδια είναι ακόμα βαριά, είναι κάτι που με απασχολεί….

  30. @steven_tsok Εννοείς να έχεις φορμαριστεί πρόωρα;

  31. @echetlos περνάει και αυτό από το μυαλό μου…. Βέβαια δεν έχω κόψει σε όγκο χλμ, τις διαλ/κές και τα ΤΕΜΠΟ τ’ ανεβάζω σταδιακά κάθε εβδομάδα, αλλά οι επιδόσεις είναι πολύ υψηλές για τα δικά μου δεδομένα τώρα….

  32. Καλημέρα σας,

    Αν θέλαμε να τα συγκρίνουμε με τα sketchers – ride 7 πως είναι το πάτημα τους;

    Ευχαριστώ πολύ,
    Γιάννης

  33. @cranfield Καλησπέρα, Γιάννη. Δύσκολη ερώτηση…
    Στα αργά, το Turbo είναι πιο μαλακό, αρκετά πιο mushy. Αργεί να σταθεροποιηθεί ο αφρός σε σχέση με το Skechers, το οποίο είναι και πιο σταθερό. Έχει περισσότερο βούλιαγμα, να το πούμε έτσι.
    Στα πιο γρήγορα, το Nike ρολάρει πιο εύκολα, λόγω του πολύ bounce, το Ride όμως είναι αρκετά πιο responsive και με “πληροφορία”.
    Το πρώτο θα σε πάει πιο εύκολα, το δεύτερο θα το πας πιο εύκολα. Εξαρτάται τι προτιμάει κανείς.
    Παρ’ όλα αυτά, αν κάποιος προσγειώνεται στο μέσο, το πάτημα τους έρχεται αρκετά πιο κοντά.
    Εξαιρετικά μοντέλα και τα δύο και με το ίδιο εύρος χρήσης.
    Δεν ξέρω αν βοήθησα, δεν είναι πάντα εύκολο να περιγράψεις…

  34. Νίκο σε ευχαριστώ πολύ!!!

    Υπέθετα την απάντηση από ότι είχα διαβάσει στα review που έχεις κάνει και βέβαια το ride είναι περισσότερο τίμιο οικονομικά σε σύγκριση με το nike.

    txs

  35. Καλημέρα Νίκο,από supernova glide boost 8 θέλω να κάνω μια αλλαγή σε κάτι πιο ελαφρύ αλλά με την ίδια ή και καλύτερη απορροφητικότητα.Είναι το συγκεκριμένο ενδεδειγμένο;Προτείνεις κάτι άλλο;

  36. @stavrosz Ναι, δεν το συζητάω. Προστατευτικό, μαλακό, bouncy και πολύ ελαφρύτερο, Σταύρο.
    Και θα δεις ότι πάει και γρήγορα.

  37. Ευχαριστώ,κάτι τελευταίο καλύτερο θεωρείς και από το brooks glycerin;

  38. Δεν το έχω φορέσει το Glycerin, δεν ξέρω.

  39. Είδες που σου έλεγα @echetlos ότι το παπούτσι είναι απίθανο…. Από 3.10.15 πέρσυ στην Κλασσική, φέτος 2.58.22!!!!!!!!

  40. @steven_tsok Χαχαχα… μάλλον το περιεχόμενο των παπουτσιών ήταν απίθανο, Σταύρο!

  41. Η καινούργια τεχνολογία του zoomx και react, το απίστευτα χαμηλό τους βάρος των 224γρ , η αίσθηση μαλακότητας που μου αρέσει όπως το δοκίμασα στο κατάστημα και στα γραφόμενα αυτών που το έτρεξαν , το δυνατό marketing της Nike που με επιρρεασε κατά πολύ, το γεγονός ότι το έβλεπα σε πολλούς δρομείς να το φοράνε στον Μαραθώνιο του Δουβλίνου ,και τέλος το -30% που το έβγαλε το sports shoes σε δύο νούμερα και για καλή μου τύχη το ένα ήταν το δικό μου, με ώθησαν εν τέλει να προβώ στην αγορά του, η οποία ήταν η πιο ακριβή όσον αφορά παπούτσια την τελευταία πενταετία! Τα Nike Zoom PegasusTurbo ελπίζω να με βοηθήσουν να ξεπεράσω τον εαυτό μου!

    Καλά Χριστούγεννα χρόνια πολλά σε όλους με υγεία!

  42. @petransfhp Καλοφόρετα!
    Σίγουρα θα σε βοηθήσουν τόσο σε αγώνες όσο και σε προπονήσεις.

    Updated info για θέμα αντοχής: Μετά απο΄630+km η μόνη φθορά που έχουν ειναι ότι απο κάτω, στο μέσο του πατήματος της φτέρνας, έχουν λιώσει τα μαύρα πεντάγωνα και έχουν γίνει flat. Τα βλέπω να 1000ρίζουν άνετα

  43. Αποτι φαινεται εκει στο solereview, δεν τους καθονται και τοσο καλα τα nike. Βασικα της εχει αλλαξει τα φωτα της nike!!
    Μετα το ”ταπωμα” των vomero 14 , ηρθε και η σειρα των turbo με την πολυυυυυ μετρια/κατω του μεσου ορου βαθμολογια του 79% !!!
    https://www.solereview.com/nike-zoom-pegasus-35-turbo-review/

    Μου κανει εντυπωση βεβαια πως γινεται παπουτσια οπως κατι αμπιμπας τυπου solar glide ,solar drive ,solarπουστ, που δινει σε ολα υψιλοτερη βαθμολογια, σε σχεση με το turbo. Ειναι τελικα ολα θεμα υποκειμενικοτητας;

  44. Μόλις το διάβασα.
    Εντάξει, δεν το θάβει ακριβώς. Απλά, αναφέρει κάποια cons τα οποία είναι μάλλον υποκειμενικά αλλά ρίχνουν την συνολική βαθμολογία, εν τέλει.
    Π.χ. το toebox. Εξακολουθώ να το βρίσκω πολύ άνετο, σε σημείο που θα το προτιμούσα μια ιδέα στενότερο.
    Βέβαια, εδώ να σημειώσω ότι, όσο κι αν φαίνεται περίεργο, η εφαρμογή από χρωματισμό σε χρωματισμό, αρκετές φορές διαφέρει. Συνήθως έχει να κάνει με το εργοστάσιο παραγωγής που φτιάχνεται το κάθε χρώμα και τα discrepancies. Μου έχει τύχει κάποιες φορές στο παρελθόν (Brooks PureCadence κόκκινο και λευκό, ήταν η μέρα με τη νύχτα. Επίσης, Boston 5 κόκκινο και μπλε/μωβ), εν προκειμένω όμως, αυτοί που κυρίως έχουν βρει στενό το Turbo, είχαν το μαύρο χρώμα. Εν πάση περιπτώσει, απλά το καταγράφω.

    Όσον αφορά την ευκαμψία του μεσαίου μέρους της σόλας, υποκειμενικό είναι κι αυτό. Σ’ άλλους αρέσει, σ’ άλλους όχι. Το ίδιο ισχύει για τα Kinvara, Beacon, κτλ. Παίζει ρόλο και πώς πατάς, φυσικά. Προσωπικά, παρόλο που ο πρηνισμός μου θα έπρεπε να δυσανασχετεί με το χαρακτηριστικό αυτό, δεν είχα το παραμικρό θέμα. Ούτε και με κούρασε ποτέ η ευκαμψία του, εξακολουθεί να αφήνει τα πόδια μου πιο φρέσκα απ’ οτιδήποτε άλλο (VF aside).

    Η δε τιμή του και το αν είναι “γρήγορο” παπούτσι, όπως λανσαρίστηκε, έχει να κάνει με την εταιρεία και μόνο. Αργό δεν είναι πάντως.

  45. Νικο εσυ που εχεις φορεσει και τα δυο αναμεσα σε beacon και turbo, υπαρχει αισθητη διαφορα στην ανεση/cushion;
    Τα θεωρεις εξισου γρηγορα παπουτσια; Οσον αφορα το βαρος κυμαινονται στα ιδια επιπεδα πανω κατω αν δεν κανω λαθος. Στο θεμα toebox, παντως με οσα εχω διαβασει το beacon πρεπει να ειναι πολυ πιο ανετο, σωστα; Υπαρχει καποια αλλη ουσιαστικη διαφορα που εντοπιζεις μεταξυ των δυο μοντελων; Τελικα πιο σου εχει αφησει τις καλυτερες εντυπωσεις;

  46. @geomaz Γιώργο, το Beacon είναι ένα semi-soft μοντέλο, στην κατηγορία του Kinvara π.χ. Το cushioning είναι παραπάνω από επαρκές, απλά δεν υπάρχει το γνωστό βούλιαγμα., παρά τα σχετικά μεγάλα ύψη της σόλας (26/20mm). Εκτός αν πατάς τέρμα πίσω.
    Το Turbo είναι πολύ μαλακό, ακόμη και με τον React που μετριάζει την συμπίεση του ZoomX. Απλά, η σόλα έχει κορυφαίο rebound, γι’ αυτό και δεν σου σπαταλάει ενέργεια, όπως θα γινόταν με άλλες, επίσης μαλακές σόλες.
    Το ΝΒ είναι πιο ελαφρύ, τόσο στα χαρτιά όσο και την αίσθηση. Προσωπικά, χωρίς να ξέρω τον λόγο, ο διασκελισμός μου ταιριάζει γάντι με όλα τα 6άρια της ΝΒ που έχω φορέσει (Zante, 1500, VP, Beacon) και με το συγκεκριμένο ακόμη περισσότερο. Οπότε, είναι υποκειμενικό.
    Πιθανώς, καθώς είσαι συνηθισμένος σε πολύ μαλακούς αφρούς, να το βρεις σφιχτό. Για μένα πάντως, είναι ΙΔΑΝΙΚΟ το συγκεκριμένο tuning του Fresh Foam. Επίσης, είναι σαφώς πιο γρήγορο το Beacon.
    Σχετικά με το toe box, εγώ επιμένω. Το original Turbo (λευκό/κόκκινο) είναι άνετο μπροστά. Το ΝΒ όμως είναι αρκετά περισσότερο.

  47. Σε ευχαριστω Νικ!

  48. Καλημέρα και απο έμενα! Ειμαι νέος κάτοχος των nike turbo. Εχω κάνει τα πρώτα 30χμ. Πραγματικά απίστευτο παπούτσι τόσο σε εμφάνιση όσο και σε αισθηση/πάτημα. Αυτο που με προβληματίζει σε σχόλια κριτικές χρηστών εξωτερικού κυρίως ειναι η δυσαρέσκεια στην αντοχη. Παραπονιούνται οτι ξεκολλάει η σόλα..κρίμα αν αληθεύει γιατί είναι και πανακριβο!

  49. @thanos-s το δικό μου κοντεύει 1200km και δέν έχει ξεκολήσει τίποτα! Έχουν λιώσει τα μαύρα εξάγωνα που έχει στη περιοχή της φτέρνας και φαίνεται πλέον ο άσπρος react αφρός. Λογικό μετά από τόσα km, αλλά εξακολουθώ και το χρησιμοποιώ χωρίς πρόβλημα. Ελπίζω να το πήρες με έκπτωση και να μήν έσκασες τα 180 που ειναι η τιμή καταλόγου.

  50. Δυστυχως δεν ειχε εκπτωση και ηθελα οπωσδηποτε παπουτσι. Μετα απο πολυ ψαξιμο κατεληξα σ αυτα. Ειδομεν…

  51. @thanos-s Καλωσήρθες, Θάνο.

    Αυτό που έχεις διαβάσει είναι το εξής: κάποιοι πήγαν να βγάλουν το ένα παπούτσι “κοντράροντας” την μύτη πίσω με το άλλο. Όχι ότι δικαιολογείται να ξεκολλήσει ο ZoomX από τον React (γι’ αυτό κι η εταιρεία τα αντικατέστησε), προφανώς υπήρχε ελάττωμα, απλά δεν έγινε με συνηθισμένη χρήση.

  52. Καλως σας βρήκα Νικο! Ευχαριστω πολυ για την απαντηση. Η αληθεια είναι οτι η μυτη πισω σε προκαλεί να τα βγαλεις ετσι

  53. Αυτό είναι αλήθεια! 😀

  54. Καλησπερα Echetlos.Πολυ καλη η ανάλυσή σου για το turbo.
    Τρεχω με nimbus στον μαραθωνιο κ στον ημι κ θα ηθελα να δοκιμασω το turbo.Το απλο pegasus ειναι αρκετα καλο στην καθημερινη προπονηση για μενα αλλα οχι τοσο για τα long run.Το νούμερό μου ειναι 42-θεωρεις ότι χρειαζομαι το ιδιο κ στο turbo;Εχω χαμηλο βαρος κ κατω απο 3.30 στον μαραθωνιο
    Σε ευχαριστω

  55. Y.Γ.Το θεωρεις ισαξιο του nimbus;Θα ανταποκριθει λες αντιστοιχα?

  56. Ρίτα για το νούμερο πας στο Cosmos sport και το προβάρεις. Η γνώμη μου είναι ότι θα χρειαστείς μικρότερο νούμερο, αλλά αυτό θα το δεις εσύ. Αν πας πρόβαρε και το zoom fly flyknit, είναι φανταστικό παπούτσι.

  57. @rita Καλησπέρα, Ρίτα.
    Προσωπικά, το Nimbus δεν το θεωρώ καθόλου καλή επιλογή γενικότερα. Αυτή βέβαια είναι η άποψή μου και μόνο.
    Πιστεύω ότι υπάρχουν πολύ καλύτερα παπούτσια στην κατηγορία του και μάλλον βάζω το Turbo στην κορυφή όλων αυτών.
    Θα σου το συνιστούσα ανεπιφύλακτα.
    Σχετικά με το νούμερο, θα σου έλεγα να πάρεις το κανονικό σου, μια δοκιμή όμως είναι πάντα το πιο σωστό.

  58. Echetlos ευχαριστω για την αμεση απαντηση.Θα τα δοκιμασω λοιπον!Μανωλη σε ευχαριστω επισης

  59. @echetlos Κορυφαίο το turbo έπρεπε να το ειχα πάρει…

  60. @mashine Και γιατί δεν το παίρνεις τώρα; Workhorse απ’ τα λίγα…

  61. Workhorse, αυτό ακριβώς:

    Pegasus 35 Turbo
    102 Activities Since 10 Sep 2018
    1.455,7 km Total Distance

    Χθες τα είχα σε 25ρι LR, και παρά τα 1400+km τους είναι το πιό άνετο και γρήγορο παπούτσι (σε σχέση με Peg, Epic, ZF, ZFF, VFF, και SP)
    Φροντίστε να πετύχετε σε έκπτωση, γιατί υπάρχουν αρκετές

  62. Καλημέρα υπάρχει review και για το Turbo 2 που δε μπορώ να βρω;; Αυτή τη στιγμή βρίσκω το 1 σ τα 120€ και το 2 στα 180€, αξίζει καθόλου η διαφορά στη τιμή ή να πάω στο πρώτο μοντέλο; Για γρήγορα κομμάτια τώρα χρησιμοποιώ τ Zoom Fly Flyknit και για πιο αργά τα Pegasus 35 τα οποία όμως τα έχουν φάει τα ψωμιά τους. Επίσης αν κάποιος τα έχει βρει κάπου έγκυρα και φτηνότερα (από Ελλάδα προτιμότερο) θα το εκτιμούσα !Στο νούμερο, επειδή τα δοκίμασα στο κατάστημα, είμαι ακριβώς στο ίδιο με το Pegasus. Επίσης ξέρετε αν έχει διαφορά το αντρικό νούμερο από το ίδιο γυναικείο;

  63. @melpi Καλησπέρα, συντρέχτισσα.
    Όχι, δεν υπάρχει review για το Turbo 2 (προς το παρόν, ελπίζω).
    Η σόλα είναι ολόιδια, αλλάζει μόνο το upper, το οποίο, ακόμη κι αν είναι πολύ καλύτερο, του V1 ήταν ήδη καλό.
    Οπότε, δεν είμαι βέβαιος ότι αξίζουν τα 60€ διαφορά. Απ’ την άλλη, θα μπορούσες να δοκιμάσεις και τα δύο και να δεις.

  64. @melpi αν βρίσκεις τα Turbo στα 120€ σίγουρα είναι πολύ καλή αγορά, και μήν το σκέφτεσαι και πολύ. Θα σε βολέψουν και για τα γρήγορα και για τα αργά κομμάτια και έχουν και μεγάλη αντοχή (τα δικά μου έχουν 1500km και ειναι σε πολύ καλή κατάσταση). Αυτή τη στιγμή δύσκολο να βρείς Turbo 2 σε ανταγωνιστική τίμη, οπότε άν βιάζεσαι για αγορά πήγενε στα T1 με 120€. Αν δεν βιάζεσαι και μπορείς να περιμένεις για μετά το καλοκαίρι λογικά θα μπορέσεις να βρείς τα Τ2 και σε πιό ανταγωνστικές τιμές.

  65. Θέλω να βρω μαγαζί με διάδρομο να τα δοκιμάσω γιατί μόνο με τη δοκιμή στο πόδι δεν καταλαβαίνω και πολλά. Δεν έχει και ποικιλία χρωμάτων στο turbo 2 που τουλάχιστον για εμένα που δεν μου αρέσει το κίτρινο που έχει βγάλει, δηλ δε θα το φορούσα για μια βόλτα, δεν θα έδινα τόσα χρήματα. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, μάλλον θα πάρω τα 1 για να βγάλω μέρος της προετοιμασίας και τον μαραθώνιο της Αθήνας και όσο τραβήξουν μετά. Τα pegasus 35 μου έχουν βγάλει 1500km χωρίς εξωτερική φθορά απλά η αίσθηση υποστήριξης είναι σίγουρα μειωμένη αρκετά από ότι το πρώτο διάστημα, μετά από κάποια χιλιόμετρα με κουράζει.

  66. @melpi Στο Outrun πιθανώς να υπάρχουν και τα δύο. Κι έχει και διάδρομο.
    Νομίζω μάλιστα πως το συγκεκριμένο μαγαζί φέρνει το V2 και σε κόκκινο.
    O @iwannhs-vafeiadhs ίσως μας διαφωτίσει.

  67. Υπάρχουν καο τα δύο και υπάρχουν και νούμερα.
    Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία μπορείτε να καλέσετε και στο κατάστημα.
    2110122824

  68. Melpi παρηγγειλα το ροζ το 1 απο το intersport-ειναι πανεμορφο κ το δοκιμασα στον διαδρομο εκει.Τιμη 125

  69. Το νουμερο ειναι ακριβως το ιδιο με pegasus 35 και nimbus.
    Echetlos ειχες δικιο.

  70. Αυτή΄η τιμή απλά δέν υπάρχει… και μάλιστα από Ελλάδα.
    Πήρα το Turbo 1 σε ανδρικό, τελευταιό νούμερο 44, στα 89,90€… Έμειναν 41, 42 και 43.
    Έκλεισα από παπούτσια για τις προπονήσεις του ΑΜΑ

    https://www.outletcenter.gr/index.php?route=product/product&path=444&product_id=96908&mfp=46-%5B%CE%A5%CF%80%CF%8C%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%B1%5D%2C47-%5B%CE%A3%CF%84%CE%AF%CE%B2%CE%BF%CF%82Lw%3D%3D%CE%A4%CF%81%CE%AD%CE%BE%CE%B9%CE%BC%CE%BF%2CTrainingLw%3D%3DCrossfit%5D%2Cdiscounts%5B47%2C48%2C49%2C50%2C51%2C52%2C53%2C54%5D%2Cstock_status%5B7%5D&sort=pd.name&order=ASC

  71. aristidis@ πράγματι πολύ δελεαστική τιμή, με Γειά και καλοφόρετα. 🙂

    Στη γλώσσα σε βολεύει; σαν να κατεβαίνει πολύ χαμηλά και νομίζεις ότι φοράς παντόφλες και τα κορδόνια σαν να σφίγγουν λιγότερο κι από το zff που έχω. Αυτή την αίσθηση μου είχαν αφήσει όταν τα πρόβαρα στο cosmopolitan.

  72. aristidis@ πράγματι πολύ δελεαστική τιμή, με Γειά και καλοφόρετα. 🙂

    Στη γλώσσα σε βολεύει; σαν να κατεβαίνει πολύ χαμηλά και νομίζεις ότι φοράς παντόφλες και τα κορδόνια σαν να σφίγγουν λιγότερο κι από το zff που έχω. Αυτή την αίσθηση μου είχαν αφήσει όταν τα πρόβαρα στο cosmosport.

  73. Φιλε aRiSTiDiS, χαρη στην ενημερωση σου αγορασα και εγω το ενα 43 αρι turbo.
    Οντως απιστευτη τιμη -να εισαι καλα φιλε!

  74. @nikman Μανώλη είναι το 2ο ζευγάρι μου, Turbo 1, και την έχω δοκιμάσει εκτεταμένα τη γλώσσα και το παπούτσι γενικότερα. Χρησιμοποιώ τις 2 extra τρύπες για να είναι καλύτερη η εφαρμογή του παπουτσιού. Επίσης, επειδή η γλώσσα ειναι αφρώδης, και ανεβαίνει σχετικα ψηλά, φοράω κάλτσες που να φτάνουν τουλάχιστον ως εκείνο το σημείο του ποδιού ώστε να μήν προκαλεί ερεθισμούς στα LR. Στο ZFF η γλώσσα ειναι πολύ λεπτή και “ένα” με το παπούτσι, οπότε λογικό να σου δίνει άλλη αίσθηση. Σε αυτή την τιμή πάντως κερδίζει το Peg35, το Peg36, και το ZFF κατά τη γνώμη μου, το οποίο μοιάζει με “φτιαγμένο” Punto σε σχέση με την άνεση της Mercedes του Turbo 1. Άν έπερνα ένα μονο παπούτσι από αυτά, θα ήταν το Turbo. Αν έπερνα και 2ο, για να τα εναλλάσσω στις προπονήσεις, θα έπερνα και το ZFF (το μπλέ με 80 ευρώ). Με 90+80 ευρώ καθάρισα για τις προπονήσεις του ΑΜΑ, δύσκολο να βρείς τόσο καλό και φθηνό συνδυασμό.

    @geomaz χαίρομαι που κατάφερες να το πάρεις! Και εγώ στην αρχή δεν το πίστευα, νόμιζα ότι ήταν fake, και για να είμαι σίγουρος έβαλα “παραλαβή από κατάστημα”. Οταν το πήρα στα χέρια μου και είδα ότι ήταν 100% τίμιο site το πόσταρα και εδώ. Πάντως θα ήταν καλή ιδέα σε συνεννόηση και με τον @echetlos να φτίαξουμε μια κατηγορία με “προσφορές” και όταν κάποιος βρίσκει μια πολύ καλή τιμή να ποστάρει και να επωφελούμαστε όλοι. π.χ. πρόσφατα είχα βρεί το μπλέ VFF στα 180ευρω, οπότε άν κάποιος είχε σκόπό να δώσει τα 240 (και δεδομένου ότι σπάνια βρίσκεις σοβαρή έκπτωση σε αυτό) θα ήταν κρίμα να μήν το είχε δεί.

  75. Αφού δεν έχουμε για το 2, γράφω εδώ:
    Έχω τρέξει το turbo 2, τρεις φορες.
    Ένα δεκάρι και δυο 15άρια με γρήγορα κομμάτια μέσα.
    Στα δυο τελευταια, φορώντας καλες κάλτσες (feetures δυο διαφορετικά ζευγάρια), μου έκαναν φουσκάλες κάτω απ´ το μετατάρσιο, στο αριστερό πόδι.
    Σκέφτομαι, μήπως σφίγγω πολύ τα κορδόνια στις μπροστινές τρύπες; Γιατί εκεί νιώθω να διπλώνει το ποδι, να μαζεύει και να αφήνει χώρο στην κάλτσα να τρίβεται…
    Σήμερα, ακόμα και με gewol, πήγε να μου την κάνει, προχτες έσπαγα φουσκαλα, πρώτο τρέξιμο μετά από 10 μέρες λόγω τραυματισμού:) με πάει καρότσι φέτος.
    Σημειώνω πως έβαλα αυτές τις κάλτσες που είναι κάπως χοντρές, γιατί νιώθω το παπούτσι καπως περισσότερο μακρύ σε σχέση με τα άλλα Nike που έχω, Pegasus 34 k elite 9!
    Θα το δοκιμάσω και με τις ultra light Nike που έχω και θα αποφασίσω. Δυστυχώς δεν πρόλαβα να το βάλω σε 2,5ωρο…
    Υγ1. Σήμερα με 86%υγρασία, το upper δεν την πάλεψε, μούσκεμα είναι. Όχι πλατσα πλούτσα βέβαια, αλλά μούσκεμα.
    Υγ2. Ρε Nike, βάλτε ρε λιγούρια πάτους της προκοπής που βάζετε χοντρούς και σφουγγάρια! Με βλέπω να βάζω του elite ή του go run 6

  76. @big-blue Εννοείται πως δοκιμάζεις πάτους από άλλο μοντέλο.
    Του Skechers είναι καλοί.

  77. @big-blue Ειναι μακρύ!Το είχα δοκιμάσει μισό νούμερο κάτω και ήταν οκ.

  78. Αυτό με τις φουσκάλες πως το βλέπεις; Σήμερα, μόλις σταμάτησα λίγο κ μετά ξανά ξεκίνησα, ένιωσα ερεθισμό. 1-2χλμ μετά είχε κοκκινίσει…
    Μήπως θέλει πιο χαλαρά τα κορδόνια μπροστά;

  79. Πάνο, τώρα το πήρα. Έχω κάνει και 30K κ δεν είμαι σίγουρος αν το μισό νούμερο κάτω θα είναι το σωστό…

  80. Είναι ένα τικ μακρύτερο αλλά κατ’ εμέ, όχι τόσο ώστε να κατέβεις νούμερο. Προσωπικά δεν το αντιλαμβάνομαι καν όταν τρέχω.
    Για τον ερεθισμό είναι πιθανό να φταίει ο συνδυασμός σπογγώδους πάτου και μουσκέματος από την υγρασία. Τι να πω…

  81. Μετα από 100χλμ με τα turbo 1 νιώθω τη αισθηση της ζεστης στις πατουσες ειδικα στο αριστερο ποδι.Ακομα και με διαφορετικες καλτσες, χοντρες ψιλες και κατι compressport με κατι εξογκώματα παλι το ιδιο.
    Σαν οατημα είναι φοβερο και ξεκουραστο σιγουρα.
    Μου ξεκολλάει πισω η σολα στο δεξι παπουτσι.Ναι τα εχω βγαλει 2-3 φορες πατωντας την.

  82. Ποτέ δεν ειχα καλή άποψη για τη Nike. Παντα τη θεωρούσα καλή σε τεχνολογίες παπουτσιών αλλά κακή σε ποιότητα κατασκευής. Οσες φορές φόρεσα nike παπουτσι χάλαγε εύκολα.
    Ομως τα χρονια περνανε, αυτά αλλάζουν.
    Το Pegasus turbo δεν το εχω φορέσει, δε το εχω τρεξει. Ειμαι πολύ περίεργος ομως να το δοκιμάσω γιατί σε ενα κατάστημα που απλά δοκίμασα το PEGASUS TURBO No2 επαθα πλάκα με το που το φόρεσα!
    Πολύ ελαφρύ, πολύ ωραία αισθηση στο πάτημα, νομίζω ότι μου αρεσει περισσότερο από τη τεχνολογία BOOST της adidas που εως σήμερα τη λάτρευα.
    Για αυτό και αναρωτιέμαι…αν το pegasus turbo 2 ειναι τοοοσο καλό, ΠΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ το ZoomX vaporfly NEXT(?) !!!
    Νομίζω πως το επόμενο παπουτσι που θα τιμήσω, μετά τα υπέροχα-καταπληκτικά Βoston 7, θα είναι Nike και θα είναι είτε τα pegasus turbo 2 είτε κάτι παρόμοιο……..καιρός για αλλαγή!!!

  83. Γράφω εδώ, που ειναι το πιό σχετικό που μπόρεσα να βρώ.

    Εχει δοκιμάσει κάνεις το Pegasus Turbo Shield? (που υποτίθεται είναι αδιάβροχο, αλλά το βλέπω να ανεβαίνει αρκετά ψηλά στον αστράγαλο, και ίσως δίνει την αίσθηση ότι τρέχεις με παπούτσια του μπάσκετ)

  84. Μετά απο 700χλμ η σόλα του!! Απο εναν ξεκάθαρο heel striker!! Ο αφρός δεν νιωθω να έχει καποια διαφορά είναι το πιο άνετο προπονητικό εως τώρα!! https://www.flickr.com/photos/188679167@N05/shares/B4Sm0F

  85. Χθες χάζευα τις σόλες του δικού μου με 780 χιλιόμετρα όπου είναι ακόμα σε πολύ καλό σημείο ως προς τη φθορά τους. Η δε συμπεριφορά του παπουτσιού ως προς την απορρόφηση, το ριμπάουντ κλπ είναι ακόμα χωρίς υπερβολή σαν καινούργια.

  86. Με ποιό θα το αντικαταστήσετε όταν φτάσει η ώρα? Καμιά ιδέα?
    Στα 650 ειμαι και εγω περίπου και ενω κρατάει καλά ακόμη , αρχίζω να προβληματιζομαι ποιό θα μπορούσε να πάρει την θέση του και πραγματικά δεν βρίσκω. ( με εχει βολεψει το βαρος του , το drop του , ότι παει αργά/γρηγορα και αφήνει τα πόδια ξεκούραστα , για να μην πω οτι βλέπω και λιγο χαμηλότερους παλμούς όταν το τρέχω).

  87. pseiras μακάρι να βγεί κατι αντίστοιχο να σου κρατάει τα πόδια ξεκούραστα …

  88. Piedras# ίσα που προλαβαίνεις να παραγγείλεις ένα σήμερα από τη Nike σε καλή τιμή;)

Αφήστε μια απάντηση