Αρχική / Αξιολογήσεις / NIKE Zoom Pegasus Turbo 2

Μοιραστείτε αυτό το Άρθρο

Αξιολογήσεις / Επιλεγμένα

NIKE Zoom Pegasus Turbo 2

NIKE Zoom Pegasus Turbo 2

Κατηγορία: Trainer – Ουδέτερο πάτημα – Βάρος: 204γρ. – 10mm drop (28/18mm)

Το Turbo 1 ήταν ένα αρκετά αμφιλεγόμενο παπούτσι, τουλάχιστον σε σχέση με τις προσδοκίες που είχαν δημιουργηθεί. Από τη μία, το ως συνήθως “παραπλανητικό” marketing της Nike, το οποίο λίγο πολύ το χαρακτήριζε ως την προπονητική εκδοχή του Vaporfly 4%. Από την άλλη, για πρώτη φορά ο περίφημος ZoomX ήταν ευρέως διαθέσιμος στο κοινό, έστω και σε συνδυασμό με τον React (θυμίζουμε ότι το πρώτο Vaporfly κυκλοφόρησε στην αγορά σε αρκετά περιορισμένη ποσότητα και πολύ λίγοι ήταν τελικά αυτοί που το δοκίμασαν).

Για να μη μακρυγορούμε, το Turbo 1 δεν ήταν ένα καθαρόαιμο performance μοντέλο αλλά ένα πανάλαφρο προπονητικό που μπορούσε να πάει και πιο γρήγορα. Η σόλα του σαφώς και απείχε μακράν από αυτήν του Vaporfly, είχε όμως αρκετά μοναδικά χαρακτηριστικά λόγω της παρουσίας του ZoomX. Εν τέλει, επρόκειτο για ένα εξαιρετικό daily trainer αλλά με χαρακτηριστικά που του επέτρεπαν και μια πιο up tempo χρήση.

Πέραν της σόλας, δεν ήταν λίγοι αυτοί που είχαν κάποια θέματα με το επάνω μέρος, είτε όσον αφορά το toe box είτε την διαπνοή. Πιθανώς αυτός είναι κι ο λόγος που η εταιρεία άλλαξε εντελώς το upper, ενώ κράτησε την σόλα απαράλλακτη (τουλάχιστον στα χαρτιά).

Επάνω μέρος και εφαρμογή

Παρότι προσωπικά έβρισκα το επάνω μέρος του Turbo 1 αρκετά ευρύχωρο, αρκετοί παραπονέθηκαν ότι μπροστά στα δάχτυλα ήταν ρηχό και στριμωγμένο. Γεγονός είναι, όπως συμβαίνει και στις περισσότερες εταιρείες, ότι μπορεί να υπάρξουν κατασκευαστικές αποκλίσεις, αναλόγως του εργοστασίου που φτιάχνεται ένα μοντέλο. Γι αυτό και μερικές φορές βλέπουμε συγκεκριμένα χρώματα να διαφέρουν στην εφαρμογή από άλλα. Εν προκειμένω, το μαύρο Turbo ήταν όντως πιο στενό και πιθανώς το ίδιο να ίσχυε και για κάποια άλλα.

Όπως και να ‘χει, πλέον τα πράγματα έχουν αλλάξει πολύ. Το δύο στρώσεων upper με την “πλαστική” αίσθηση, έχει αντικατασταθεί από παραδοσιακό engineered mesh, αρκετά λεπτό, εύκαμπτο και με πυκνή ύφανση. Έχει περισσότερο ύψος και πλάτος, με τον προφυλακτήρα να είναι ακόμη πιο διακριτικός από πριν.

Το ύφασμα είναι εντελώς διαφορετικό από πριν.

Δομικά στοιχεία δεν υπάρχουν πουθενά, ενώ έχει καταργηθεί και το Flywire. Για ενίσχυση του midfoot, η Nike έχει παραλλάξει τον τρόπο δεσίματος, καθώς υπάρχουν εννέα τρύπες, συν την έξτρα. Δεν είναι στη σειρά αλλά διαγώνια, μοιράζοντας έτσι την πίεση αλλά και το εύρος της εφαρμογής τους.

Τα κορδόνια περνούν από εννέα τρύπες σε κάθε πλευρά, ενισχύοντας έτσι ελαφρώς την περιοχή.

Η γλώσσα δεν έχει καθόλου αφρώδες, θυμίζοντας αυτήν του Pegasus 36, ενώ είναι και ανεξάρτητη από τα πλαινά. Το ίδιο ισχύει και στο πίσω μέρος, όπου η περιοχή είναι σχεδόν γυμνή, με το κράτημα της φτέρνας γίνεται από δύο λεπτά εσωτερικά μαξιλαράκια και τίποτε άλλο. Το εύκαμπτο κολάρο έχει αλλάξει αρκετά, αφού έχει χαμηλώσει πολύ και χωρίς το χαρακτηριστικό γύρισμα προς τα έξω του προηγουμένου μοντέλου.

 

Η εφαρμογή του Turbo 1 μού ταίριαζε πολύ καλά. Ήταν αρκετά άνετο αλλά αν ήθελες να πας και πιο γρήγορα, μπορούσες να το σφίξεις παραπάνω, χωρίς να δημιουργούνται πουθενά σημεία πίεσης. Βοηθούσε το αφρώδες σε αυτό.

Το νέο μοντέλο είναι εμφανώς πιο ευρύχωρο. Το toe box δεν είναι πια μυτερό, ούτε και ρηχό στο τελείωμά του, οπότε ο διαθέσιμος χώρος για να απλώσουν τα δάχτυλα είναι περισσότερος. Ακόμη κι αν κάποιος έχει πολύ φαρδύ πόδι και “καργάρει” το εσωτερικό, το νέο, πιο ελαφρύ και εύκαμπτο ύφασμα έχει περιθώρια να δουλέψει μαζί του. Στο V1, οι δύο στρώσεις υλικού, με την εσωτερική να είναι αρκετά παχιά, περιόριζαν την κίνηση του πέλματος σε οριακές καταστάσεις. Πέραν αυτών, το minimal κολάρο επιτρέπει στο πόδι να τοποθετηθεί τέρμα πίσω, οπότε τα δάχτυλα απομακρύνονται από το άκρο του παπουτσιού. Αυτός είναι ίσως κι ο λόγος που κάποιοι βρίσκουν το νέο Turbo ελαφρώς πιο μακρύ.

Αντίστοιχα είναι τα πράγματα και στο μεσαίο τμήμα. Η bootie σχεδίαση, με την γλώσσα να ενώνεται με την εσωτερική επένδυση, δεν υφίσταται πλέον. Σε συνδυασμό με την απουσία του Flywire και του αφρώδους στην γλώσσα, η περιοχή αποσυμφορίζεται σε μεγάλο βαθμό και η εφαρμογή μοιάζει πολύ πιο “αεράτη”. Από την άλλη, απαιτείται περισσότερο σφίξιμο στα κορδόνια και είναι πιθανό η λεπτή γλώσσα να μην φιλτράρει εντελώς την πίεση στις τελευταίες τρύπες.

Ο εσωτερικός χώρος είναι πολύ πιο άνετος από πριν, αφού η bootie σχεδίαση δεν υπάρχει πια και το ύφασμα είναι μίας στρώσης.

Διαφορετική είναι πλέον και η εφαρμογή στην φτέρνα. Το περιορισμένο αφρώδες και το μαλακό κολάρο, ναι μεν δίνουν την αίσθηση ότι δεν υπάρχει σχεδόν τίποτα γύρω από το πόδι, το κράτημα όμως δεν είναι τόσο σταθερό όσο πριν. Όπως και στην περίπτωση του Vomero 14, η φτέρνα παραμένει στην θέση της αλλά δεν τη νοιώθεις κλειδωμένη όπως με τα παραδοσιακά κολάρα. Δεν θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα ποτέ, ούτε καν σε στροφές, απλά δεν εμπνέει σιγουριά όπως πριν.

Το νέο upper έχει σίγουρα βελτιωμένα υλικά και μια απλούστερη σχεδίαση. Το αν ισχύει το ίδιο και για την συνολική εφαρμογή, έχει να κάνει με τον όγκο του κάθε ποδιού αλλά και το είδος τρεξίματος. Αν κάποιος έχει πιο στενό πέλμα, πιθανώς να βρει το Turbo 2 χαλαρότερο απ’ όσο θα ήθελε, ενώ το να σφίξεις πολύ τα κορδόνια μπορεί να προκαλέσει σημεία πίεσης. Αντιθέτως, μεγαλύτερα πέλματα θα νοιώσουν ξεκάθαρα πιο άνετα μέσα στο παπούτσι και θα ρυθμιστεί ευκολότερα.

Σε αργά τρεξίματα η άνεση περισσεύει, αν όμως ανοίξεις ρυθμό, κατά την γνώμη μου το παλιό μοντέλο είχε πιο σταθερή και ασφαλή αίσθηση, κυρίως λόγω του πιο structured πίσω μέρους.

Το σημείο που το Turbo 2 υπερέχει ξεκάθαρα, είναι αυτό της διαπνοής. Το V1 ήταν ένα αρκετά “ζεστό” παπούτσι, με όλη αυτή την ποσότητα υλικών γύρω από το πόδι. Εδώ, παρά την φαινομενικά πυκνή ύφανση, ακόμη και τις πιο ζεστές ημέρες δεν θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα. Επιπλέον, το πιο ελεύθερο επάνω μέρος έχει χαμηλώσει ακόμη περισσότερο το βάρος του παπουτσιού.
Όσον αφορά το νούμερο, επιλέγετε το κανονικό σας. Μπορεί να σας φανεί αρχικά ελάχιστα πιο μακρύ, δεν δικαιολογεί όμως το να κατέβετε νούμερο.

Σόλα και πάτημα

Στα χαρτιά, η σόλα των δύο μοντέλων είναι πανομοιότυπη. Τίποτα δεν έχει αλλάξει, με τον συνδυασμό ZoomX και React να παραμένει, όπως και η αναλογία τους. Λίγο πολύ, πλέον οι περισσότεροι έχετε εξοικειωθεί με τα δύο υλικά. O ZoomX (ελαστομερές Pebax) αποτελεί ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί την στιγμή αυτή στην αγορά. Πολύ μαλακός, κορυφαία επιστροφή ενέργειας και εξαιρετικά ελαφρύς. Λόγω του μεγάλου softness όμως, δε μπορεί να σταθεί μόνος του σε μία σόλα και χρειάζεται ένα συμπληρωματικό υλικό για σταθερότητα. Στην περίπτωση του Vaporfly, τον ρόλο αυτό αναλαμβάνει η ενσωματωμένη πλάκα από ανθρακονήματα, ενώ στο Turbo ο ZoomX συνδυάζεται με τον React, o οποίος αποτελεί το κάτω μισό της σόλας (μην σας παραπλανεί ότι επάνω του αναγράφεται το ZoomX). O React, παρότι έχει κι αυτός μια “λαστιχένια” αίσθηση και μεγάλη απορροφητικότητα, είναι πολύ πιο συμπαγής και εξισορροπεί τα πράγματα.

Και οι δύο αφροί έχουν έχουν μεγάλη συμπίεση.

Η σχεδίαση από κάτω παραμένει επίσης ίδια, με λεπτό λάστιχο να καλύπτει την περιοχή στη φτέρνα και το forefoot, ενώ ενδιάμεσα ο React έρχεται σε απ’ ευθείας επαφή με το έδαφος. Έχοντας πλέον επαρκές feedback από τους χρήστες του Turbo 1, η εξωσόλα έχει αποδειχθεί ιδιαίτερα ανθεκτική. Ακόμη κι όταν λειανθούν τα πεντάγωνα από κάτω, η πρόσφυση παραμένει επαρκής και δεν επηρεάζεται η συμπεριφορά του παπουτσιού. Το ίδιο άλλωστε ισχύει και στην περίπτωση του Epic React, όπου εκεί ο εκτεθειμένος αφρός καλύπτει ακόμη μεγαλύτερη επιφάνεια.

Το πάτημα του Turbo 1 ήταν χαρακτηριστικό. Πολύ μαλακό και με αρκετή βύθιση, ιδίως αν προσγειωνόσουν πιο πίσω, αλλά με γρήγορη αποσυμπίεση. Είχε μια ελαστική συμπεριφορά που έκανε το παπούτσι κάθε άλλο παρά αργό και παρόλο το softness, σηκωνόταν πολύ άμεσα.

Το νέο μοντέλο δεν είναι τόσο μαλακό όσο πριν και η διαφορά είναι εμφανής. Ειλικρινά, δε μπόρεσα να καταλάβω πως προκύπτει αυτό, μιας και η σόλα παραμένει ίδια. Στο Solereview υποστηρίζουν ότι αυτό οφείλεται σε δύο πράγματα, την απουσία αφρώδους στο κολάρο και την αλλαγή του footbed. Στην πρώτη περίπτωση, το νέο κολάρο επιτρέπει στο πόδι να κάτσει πιο πίσω, τοποθετώντας το έτσι σε διαφορετικά σημεία από πριν, όπου και αλλάζει η αναλογία ZoomX/React. Ακόμη κι αν έχει βάση αυτό, θεωρώ ότι η διαφοροποίηση που προκύπτει είναι αμελητέα. Όσον αφορά το footbed, δηλαδή το ενδιάμεσο ύφασμα ακριβώς κάτω από τον εσωτερικό πάτο, πλέον δεν είναι διάτρητο όπως στο V1 και φιλτράρει περισσότερο την επαφή του πέλματος με τον ZoomX. Το βρίσκω υπερβολικό ως εξήγηση, καθώς πρόκειται απλά για μία υποτυπώδη στρώση υφάματος, η οποία δε μπορεί να δικαιολογήσει την διαφορά στο softness. Το μόνο που μένει, είναι πιθανώς να έχουμε μια πιο σφιχτή ρύθμιση σε κάποιο από τα δύο υλικά, ή και στα δύο, και τελικά να επέρχεται αυτό το αποτέλεσμα.

Εν πάση περιπτώσει, μικρή σημασία έχει το γιατί, γεγονός είναι ότι ισχύει. Για να μην δημιουργηθούν λανθασμένες εντυπώσεις, το Turbo 2 παραμένει ένα παπούτσι με πολύ cushioning και προστασία, ενώ και το rebound του είναι είναι στο ίδιο επίπεδο με πριν. Όπως φυσικά, στο ίδιο επίπεδο βρίσκεται και η κατάσταση που διατηρεί τα πόδια, τόσο κατά το τρέξιμο όσο και μετά. Αυτό είναι άλλωστε και το μεγάλο πλεονέκτημα του ZoomX, όπως αποδεικνύεται, ότι δηλαδή κρατάει τα πόδια σημαντικά πιο φρέσκα. Κι αυτό είναι κάτι που όλοι συμφωνούν.

Το Turbo μπορεί να δουλέψει εξίσου καλά ως daily trainer, σε long runs και φυσικά ως επιλογή για μαραθώνιο/ημιμαραθώνιο. Απορροφητικό, άνετο και πανάλαφρο, δεν θα κουράσει σε καμμία απόσταση. Μπορεί τα ύψη της σόλας να μοιάζουν “φτωχά” (ιδίως τώρα που όλα τα παπούτσια ψηλώνουν), τα υλικά της όμως είναι πολύ “πλούσια”. Πραγματικά ποτέ δεν θα μείνεις ξεκρέμαστος, όσο μεγάλη κι αν είναι η προπόνηση.

Υπάρχει όμως και δεύτερος χαρακτήρας στο Turbo, αυτός του up tempo μοντέλου. Όπως και στο προηγούμενο, η ενεργητικότητα του ZoomX, αλλά και του React, επιτρέπει να ανοίξεις ρυθμό πολύ εύκολα, είτε πρόκειται για progressive και fartlek τρεξίματα, είτε ακόμη και για αυτές καθαυτές tempo προπονήσεις. Μάλιστα, το νέο, πιο σφιχτό πάτημα κάνει το Turbo 2 ακόμη πιο σβέλτο από πριν. Φυσικά, σύμμαχος σε όλο αυτό είναι και το βάρος του, το οποίο είναι απίστευτα χαμηλό σε σχέση με την προστασία που σου παρέχει.

Το μοναδικό σημείο που θα μπορούσαμε να πούμε ότι ίσως υστερεί, είναι αυτό της σταθερότητας. Αφενός τα μαλακά υλικά, αφετέρου το χαρακτηριστικό “σκάψιμο” προς τα μέσα στην καμάρα, μειώνουν την στρεπτική ακαμψία καθ’ όλο το μήκος της σόλας, αν κάποιος προτιμάει μια σταθερότερη βάση. Ναι μεν πρόκειται για ουδέτερο παπούτσι, υπάρχουν όμως αντίστοιχα μοντέλα που συνδυάζουν και αυτό το χαρακτηριστικό.

Όπως και στα περισσότερα μοντέλα της εταιρείας, η σόλα στενεύει αρκετά στο μεσαίο τμήμα της.

Κλείνοντας, μία μικρή συμβουλή: μπορεί το μυτερό τελείωμα της σόλας να σας προκαλεί κάθε φορά να βγάλετε το ένα παπούτσι “κοντράροντάς” το με το άλλο, όμως μην το κάνετε. Είναι το σημείο που οι δύο αφροί ενώνονται και πιθανότατα θα τους ξεκολλήσετε.

Βολεύει αλλά αντισταθείτε στον πειρασμό!


Συμπέρασμα

Έβρισκα το πρώτο Turbo εξαιρετικό παπούτσι. Μοναδικός αστερίσκος ίσως, το πολύ μαλακό του πάτημα, παρόλο που τελικά δεν με ενοχλούσε και τόσο. Το νέο μοντέλο διορθώνει και αυτό το σημείο, κάνοντας την συνολική αίσθηση ακόμη πιο ισορροπημένη. Θέλετε προπονητικό; Το έχετε. Θέλετε responsiveness αλλά με μεγάλη προστασία; Το έχετε επίσης. Θέλετε φρέσκα πόδια; Κι αυτό το έχετε. Τι άλλο θέλετε;
Πέραν αυτού, η σόλα δείχνει να έχει και μεγάλη διάρκεια ζωής. Γνωρίζω αρκετές περιπτώσεις δρομέων που έφτασαν σε τετραψήφιο αριθμό χιλιομέτρων, πριν τα αποσύρουν.

Το επάνω μέρος αποτελεί συνολικά αναβάθμιση σε σχέση με το προηγούμενο. Όσοι δεν έχουν στενό πόδι, σίγουρα θα μείνουν περισσότερο ικανοποιημένοι από πριν. Οι άλλοι είναι πιθανό να προτιμούσαν λίγο πιο σφιχτή εφαρμογή, κυρίως για καλύτερο κράτημα της φτέρνας στις πιο γρήγορες προπονήσεις.

Το είχαμε πει και στην παρουσίαση του V1: το Turbo δεν είναι το “μικρό” Vaporfly σε καμμία περίπτωση. Φοράει όμως κι αυτό τον ZoomX, ζυγίζει πολύ λίγο κι έχει καλό upper. Όλα αυτά το κάνουν μία από τις κορυφαίες επιλογές.

 

Μοιραστείτε αυτό το Άρθρο

Ο Νίκος Πήλικας είναι ερασιτέχνης δρομέας. Επειδή όμως δεν είναι καλός στο τρέξιμο, ασχολείται και με τα παρελκόμενα αυτού (π.χ. παπούτσια). Απ' ό,τι λένε, είναι καλύτερος σε αυτά...

72 Σχόλια

  1. Ευχαριστούμε για ένα ακόμη super Review!!!
    Ασχετα από την τιμή ευκαιρίας που το βρήκα (115e) Θεωρώ πως έκανα καλή επιλογή. Το παπούτσι είναι πανάλαφρο πραγματικά, ενώ στο πόδι μου “δένει” μια χαρά! Πολύ καλή εφαρμογή, το νιώθω σταθερό και επειδή επέστρεψα στη Nike μετά από αρκετά χρόνια, η τεχνολογία ΖοοmX ίσως μου προκαλεί μεγαλύτερο ενθουσιασμό από ότι σε κάποιους που θα έχουν δοκιμάσει τα προηγούμενα μοντέλα.
    Μέχρι και το Zoom Fly 3 με εντυπωσίασε, ομως όχι σα το pegasus turbo II. Αυτό το παπούτσι το ερωτεύομαι μετά από κάθε χρήση!!!

  2. Νικόλα νομιζω ξεχασες να αναφέρεις επιλογη μεγέθους ..

  3. Το αναφέρω στο τέλος του section “επάνω μέρος”, Γιώργο.

  4. εξαιρετικη παρουσιαση ακριβως οπως αυτα που εχω αποκομισει κλεινοντας 200χλμ με τα turbo ,απιστευτο παπουτσι το μονο μου αγχος πλεον να στοκαρω κ αλλο ζευγαρι …

  5. Όπως πάντα πολύ ωραίο review Νικο!
    Κι εμένα μου φαίνεται λιγότερο μαλακό από το 1ο.
    Εγώ τελικά κατέβηκα μισό νούμερο. Είναι το μοναδικό Nike που ήθελα μισό νούμερο κάτω.

  6. Να ‘στε καλά, συντρέχτες! ☺️

  7. Έχω διαβάσει 2-3 φορές το review.Καταλαβαίνεις τα + και – των παπουτσιών. Σε ευχαριστούμε. Μάλλον θα είναι το επόμενο παπούτσι που θα πάρω. Μου ταιριάζει σαν μέγεθος έχω μεγάλο πόδι σχετικά και θέλω (με βολεύει) το άνετο toebox. Ελπίζω να προλάβω να το πάρω πρίν τον Μαραθώνιο της Θεσσαλονίκης. Δυστυχώς στο μόνο που μου τα χαλάει είναι η τιμή του. Έχω βολευτεί με το nike epic react v.1 και θα είναι μάλλον λύση ανάγκης γιατί το βρίσκω με 75 ευρώ. Στο Epic React φοράω 47 και έχω βγάλει 28 χλμ. Long Run χωρίς πρόβλημα, σε αυτό μάλλον πρέπει να πάω στο 47 αν κατάλαβα καλά;

  8. @belial Εγώ φοράω σε Epic V1 και Turbo 2 το ίδιο νούμερο. Βασικά, σε όλα τα Nike το ίδιο νούμερο παίρνω (πλην Streak).
    Οπότε ναι, 47 θα σου πρότεινα.

  9. Άψογη παρουσίαση, μπράβο Νικ.
    Έχω να το τρέξω απ´ τον ΑΜΑ. Έχει βλαμμένο σύστημα δεσίματος κορδονιών (για να το λύσεις κ να το ξαναδέσεις μέσα στον αγώνα, νύχτωσες…) κ είναι λίγο μεγαλύτερο απ´ όσο θα θελα. Κατά τα άλλα, όπως τα λέει ο Νίκος

  10. και ειναι πανέμορφο…

  11. Το συγκεκριμενο χρωμα στο site της Nike με κωδικο JAN20 βγαινει στα 100 ευρω

  12. @roukounas ευχαριστούμε! Μου φαίνεται θα το χτυπήσω. Έτσι κι αλλιώς νύχτα τρέχω και δεν με νοιάζουν τα χρώματα

    @echetlos Νίκο, άψογο Review!!! Δεν υπάρχουν reviews αυτού του επιπέδου σε Ελληνικά sites, και δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από τα καλύτερα sites του εξωτερικού

    Είμαι σε δίλημμα μεταξύ του Turbo 2 και του NB Rebel.
    To Turbo 1 ήταν σκυλί. Το 1ο ζευγάρι έχει βγάλει > 1500km και το έχω ακόμα για καμια χαμαλοδουλία (τρέξιμο σε βροχή με λάσπες κτλ), ενώ το 2ο ζευγάρι έφτασε τα 1000km και ειναι ακόμα φρέσκο στα πόδια. Ακόμα και σε γρήγορες (για εμένα) προπονήσεις (π.χ. 1-2km < 3.40/km) το θεωρώ πιο γρήγορο και από το ZFF. Ή άν όχι πιο γρήγορο, ειναι εξίσου γρήγορο αλλά πιο ξεκούραστο, άρα η προπόνηση βγαίνει πιο εύκολα

  13. @aristidi Ευχαριστώ Αριστείδη, ό,τι μπορούμε κάνουμε! 🙂 😛

    Αρκετά διαφορετικό το Rebel.
    Πιο ελαφριά αίσθηση, κι ας είναι ίδιο βάρος, εφαρμογή – κάλτσα και σαφώς πιο performance πάτημα. Σου “λέει” να πας γρήγορα.
    Βέβαια, υστερεί σε προστασία του Turbo, οπότε είναι πιο περιορισμένης χρήσης, ανεβαίνοντας η απόσταση και πέφτοντας οι ρυθμοί.

  14. Ευτυχώς Νίκο @echetlos υπάρχεις και εσύ και βλέπουμε σοβαρά και αξιόλογα reviews. Μάλλον θα το παραγγείλω, αν και πρόσφατα πήρα το V1. Αν το βράδυ κοιμηθώ στον καναπέ, να ξέρεις θα φταις εσύ

  15. @tonykyr Χαχαχα…

    Αν το βράδυ κοιμηθώ στον καναπέ, να ξέρεις θα φταις εσύ

  16. Νίκο καλησπέρα, φοβερή κριτική όπως πάντα . Θα ήθελα να ρωτήσω συγκριτικά με το ultra boost 19 ποιο θεωρείς ότι έχει μεγαλύτερη προστασία και rebound? Ευχαριστώ.

  17. @chr777 Καλωσήρθες, Χρήστο! 🙂

    Το έχω το UB19 και το έχω τρέξει κιόλας 2 φορές. Καμμία σχέση με τα προηγούμενα UB, πολύ καλύτερο και σταθερό πάτημα.
    Δεν συγκρίνεται όμωςν επ’ ουδενί με το Turbo. Μεγάλο βάρος και μάλιστα όλο συγκεντρωμένο από κάτω. Δεν ανοίγει ρυθμό με τίποτα, οπότε ναι μεν έχει pop αλλά δεν θα το δεις ποτέ.

  18. Καλώς σας βρήκα!!! Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.

  19. Λαμβάνοντας πάντα υπόψιν ότι κάθε παπούτσι ΔΕΝ ταιριάζει σε κάθε πόδι, οπότε και το τι βολεύει το καθένα είναι σχετικό βάση και των αναγκών του η ιδιαιτεροτήτων του….θα μπορούσαμε παρόλα αυτά να πούμε ότι τα καλύτερα δρομικά παπούτσια είναι τα όσο δυνατον πιο ελαφριά πχ από 250gr και κάτω???

  20. @periklis1987 το παρακατω αρθρο επιχειρει να δωσει απαντησεις στο ερωτημα: https://www.podiumrunner.com/racing-shoes-the-simplest-route-to-speed_177833
    Φυσικά “ταχύτερο” δεν σημαίνει και “καλύτερο”, για να βελτιώσει ωστόσο κάποιος δρομέας το χρόνο του στο πεντάρι κατα 20 δευτερόλεπτα μόνο με προπόνηση θα απαιτηθεί να χύσει αρκετό ιδρώτα…ενώ πιθανώς (σύμφωνα με το άρθρο) να έχει το ίδιο αποτέλεσμα τρέχοντας με ελαφρύτερο υπόδημα.
    Προφανώς δεν βολεύονται όλοι οι δρομείς με παναλαφρα racing flats (αλλες αναγκες εχει ενας δρομεας των 60 κιλων που τρεχει δεκαρια και αλλες ενας των 85 που προπονειται για μαραθωνιο) και, οπως απεδειξε η Nike με το VaporFly, υπαρχουν και αλλοι τροποι να προσεγγισεις την ταχυτητα περα απο το χαμηλο βαρος κατα τη σχεδιαση ενος “γρηγορου” παπουτσιου.

  21. @dkoukou έτσι είναι. Μα το βλέπω κι εγώ ότι με ελαφρύτερο παπούτσι η απόδοση ειναι καλυτερη. Από τότε που αφησα τα ultraboost και πήγα στο boston έχω ρίξει το χρόνο μου σε κάθε διαδρομή που έκανα πριν και νιώθω τα πόδια πιο αεράτα και άνετα!
    Με το turbo2 πάλι, αυτό το “μαλακότερο” πάτημα που προσφέρουν είναι αισθητό και στα long run που κάνω νιώθω τους κραδασμούς στα γόνατα λιγότερο να με κουράζουν από πριν. Είναι εντυπωσιακά.
    Τελικα, αναρωτιέμαι το εξής. Aυτές οι τεχνολογίες βοηθάνε περισσότερο εναν δρομέα μέτριου επιπέδου η χαμηλού στο να τρέξουν μεγάλες απόστάσεις η μικρές πιο ανετα ή τους υψηλού επιπέδου υπερ-αθλητες να κάνουν ακομη καλύτερους χρόνους;
    Οκ, και τις δυο περιπτώσεις βοηθούν. Ομως κρίνοντας από τις δικές μου εμπειρίες, όσο πιο καλό είναι το παπούτσι, σε ενθαρρύνει να τρέξεις και ετσι ακολουθως να βελτιωθείς. Για αυτό και πλέον μπορώ να πω ότι με ενδιαφέρουν πολύ τα παπούτσια σε σχεση με προηγ χρόνια που δεν εδινα τοσο βάση.

    Ευχαριστώ για το link (αρθρο)..!

  22. Ήρθαν και τα δικά μου σήμερα με 99.98€ στο μώβ χρώμα, από τη γνωστή προσφορά. Σε αυτή την τιμή δέν υπάρχει κάτι καλύτερο σε αυτό το στυλ προπονητικού.
    Τα έβαλα στο πρώτο δοκιμαστικό τρέξιμο, και έχοντας τρέξει συνολικά περίπου 3.000km με 2 ζευγάρια Turbo 1, επιβεβαιώνω πως ένοιωσα αυτά που περιγράφονται στο άρθρο.
    Turbo 1 vs Turbo 2:
    – Η σόλα όντως ένα κλικ πιο σκληρή στο τρέξιμο. Νομίζω πως η σύνθεση του React ειναι λίγο διαφορετική. Αυτή την αίσθηση μου δίνει τόσο από πλευράς υφής, όσο και πιέζοντάς την. Έχει λίγο πιο σφιχτό “στήσιμο” ευνοώντας πιο γρήγορους ρυθμούς, άρα είναι λιγο υποκειμενικό το ποιο θεωρείς καλύτερο, ανάλογα με τη χρήση που θές. Προσωπικά τον μεγαλύτερο όγκο τον είχα για αργό συνεχές και LR, άρα προτιμώ την σόλα του Turbo 1, και δίνω εκεί τον πόντο. Προφανώς αν κάποιος το είχε για Tempo θα τον έδινε ανάποδα.
    – Στο upper γίνεται αμέσως αισθητό το πιο μαλακό ύφασμα και το μειωμένο του βάρος. Ξεκάθαρα ο πόντος πάει στο Turbo 2, παρόλο που “χάθηκε” η μπροστινή ρίγα που ήταν το σήμα κατατεθέν του
    – Στην εφαρμογή, μπροστά είναι πολύ πιο ευρύχωρο. Με το Turbo 1, ειδικά στα Long, τα δάχτυλα τριβόταν στο πάνω μέρος κάνοντας και φουσκάλες κάποιες φορές, ειδικά χωρίς πολύ λεπτή κάλτσα. Τώρα είναι άνετα. Στο πίσω μέρος όμως η εφαρμογή δεν είναι τόσο σφιχτή όσο πριν. Ήταν τόσο χαλαρό, που νόμιζα ότι έχουν λυθεί τα κορδόνια. Θα το ξαναδοκιμάσω με λίγο διαφορετικό δέσιμο. Όπως και να έχει όμως, ο πόντος πάει στο Turbo 2.

  23. @aristidi Χαίρομαι που με επιβεβαιώνει κάποιος που το έχει λειώσει το παπούτσι.

  24. Προσπαθω να αποκρυπτογραφίσω αυτο το ενα κλικ πιο σκληρο και την επιπτωση του σε ενα μαραθωνιο για εναν νεο δρομεα σαν εμενα που λογικα εχει αναγκη και το τελευταιο κλικ.

  25. @pseiras Δεν είναι ένα κλικ πιο σκληρό, είναι ένα κλικ λιγότερο μαλακό.
    Το παπούτσι έχει πολύ cushioning έτσι κι αλλιώς, απλά ρυθμίστηκε λίγο διαφορετικά το softness.
    Ούτε και μια σόλα – βούτυρο είναι κατάλληλη για πολύωρο τρέξιμο, παίζουν κι άλλα πράγματα ρόλο.

  26. To πιασα και σε ευχαριστω πολυ!!!!

  27. Εγώ να πω εδώ πως νιώθω πως στα 300κ έχει τελειώσει το παπούτσι. Το νιώθω κούτσουρο και έχει μια βδομάδα που γύρισα στο vomerακι μου με τα 800κ. (Δεν είχα το Turbo 1 για να συγκρίνω)
    @echetlos

  28. @chousidisieremias Εντύπωση μού κάνει αυτό, Ιερεμία. Όλο και περισσότερους ακούω που φτάνουν σε μεγάλο αριθμό χιλιομέτρων με το v1 ή v2. Τι να σου πω…

  29. @pseiras Μπορεί να είναι λιγότερο μαλακό από το V1 αλλά και πάλι έχει πολύ cushioning, μην το φοβάσαι.
    Συν το ότι η σόλα του “κάθεται” πολύ λιγότερο σε σχέση με την EVA του Ghost, όσο περνάει η ώρα.

    Εχθες πηρα το Turbo και το ετρεξα για πρωτη φορα και μπροστα στα brooks ghost , ειναι μεν παντου καλυτερο παπουτσι αλλα για long ή μαραθώνιο δεν ξερω , μου μπηκαν αμφιβολιες και ειμαι μπερδεμενος ποιο θα προτιμουσα.
    Βεβαια μιλαμε για πρωτη εντυπωση και με ενα παπουτσι εντελως αστρωτο.

  30. Ας πούμε και κάτι, εκτός κορονοϊού. Έχοντας βγάλει σχεδόν όλη την προετοιμασία για το μαραθώνιο Ναυπλίου με τα turbo 1 και 2, μετά από καιρό φόρεσα τις προάλλες τα reebok energy και τα πόδια μου την ψιλοάκουσαν. Μάλλον καλόμαθαν με τη nike και τώρα τα άλλα μου φαίνονται σκληρά (το boston δε το συζητάμε, κούτσουρο, αν και έχει 700 χλμ). Τώρα αυτό είναι καλό ή όχι ; Παρεμπιπτόντως, το turbo 1 σκυλί, μετά από 650 χλμ ακόμα φρέσκα. Το 2 είναι πιο άνετο στο χώρο των δακτύλων, και ο πάτος, αν και ελαφρά σκληρότερος μου αρέσει καλύτερα. Αν είχε λίγο αφρώδες στο κολάρο για να κλειδώνει καλύτερα η φτέρνα, θα ήταν τέλειο.

  31. Πολύ κατατοπιστικος Νίκο,ευχαριστούμε! Έχω τα turbo 1 όπως και τα ZF2. Μου προτείνεις να πάω σ ένα παπούτσι όπως το turbo 2; Θα δω μια διαφορά προς το καλύτερο; Γιατί με τα ZF2 έχω ένα πρόβλημα στον αχιλλειο που και που και νομίζω πως ευθύνονται αυτά λόγω υψηλού drop

  32. @kostasgio7 Καλωσήρθες στο goRUN, Κώστα.

    Το θεματάκι σου δεν έχει να κάνει με το drop, το ίδιο είναι (10mm) σε ZF και Turbo. Στο δεύτερο μάλιστα, το δυναμικό drop είναι και χαμηλότερο, λόγω πιο μαλακής φτέρνας.
    Πιθανώς η ακαμψία της σόλας δεν αρέσει στον γαστροκνήμιό σου (τον νοιώθεις καθόλου σφιχτό;) και στρεσάρει τον αχίλλειο.

    Μπορείς να πας στο Τ2, σαν πάτημα είναι το ίδιο, απλά λίγο πιο σφιχτό, λίγο μικρότερη συμπίεση η σόλα από του Τ1.
    Η εφαρμογή είναι σαφώς πιο άνετη/χαλαρή.

    @tonykyr Λογικό Αντώνη, έχουν αρκετά περισσότερο cushioning τα Turbo. Σε καλομαθαίνουν…

  33. Όχι,δεν έχω σφιξιμο στο γαστροκνημιο. Πάντως όσον αφορά το συγκεκριμένο θέμα στον αχιλλειο,το έχω ακούσει και από άλλους δρομείς απ τα παπούτσια της σειράς ZF. Για τα tempo runs τι πιστεύεις,είναι καλύτερα τα turbo ή τα ZF;

  34. @kostasgio7 Το ZF έχει μια γεωμετρία, μαζί με την πλάκα, που είναι μεν αποδοτική αλλά η πλήρης ακαμψία στην μεταταρσοφαλαγγική άρθρωση δεν ταιριάζει σε όλων την βιομηχανική. Όντως, δεν είναι λίγοι αυτοί που το σύστημα “γαστροκνήμιος-υποκνημίδιος- αχίλλειος” κουράζεται από την αδυναμία της σόλας να “τσακίσει” στα δάχτυλα και την περιορισμένη κίνηση της ποδοκνημικής.
    Για να μη μακρυγορώ, αφού σε κουράζει, δεν υπάρχει λόγος να επιμένεις. Το Turbo μια xαρά δουλεύει σε ρυθμούς tempo (προσωπικά προτιμω το ZF αλλά αυτό δεν λέει κάτι) και μάλιστα αφήνει και πιο ξεκούραστα τα πόδια.
    Εδώ ο @chousidisieremias τα πήγαινε tempo στο 3:30…

  35. @echetlos στο 3:30;
    Και η προσωπική σου επιλογή για ημι – μαραθώνιο;( Για ρυθμό λίγο κάτω από 4:30)

  36. @kostasgio7 Αν εξαιρέσουμε το Vaporfly;
    Προσωπικά θα επέλεγα το Razor 3 αλλά το Turbo είναι ίσως η πιο safe επιλογή, με δεδομένο ότι ο ZoomX σού κρατάει τα πόδια πολύ φρέσκα.

  37. @echetlos σ ευχαριστώ πολύ Νίκο για τις πολύτιμες συμβουλές σου! Καλά τρεξιματα,έστω και εν μέσω κορονοϊού!

  38. Να ‘σαι καλά Κων/νε, επίσης! 🙂

  39. Μπα που λύσαξες με τα razor! Και μου έχει γυαλίσει μια οθόνη 27´´ curved!

  40. @big-blue
    Σορρυ για το οφτοπικ αλλα με τετοια συμπτωση δεν κρατηθηκα ……….και τα δικα μου παπουτσια 27″ Samsung curved εγιναν!! 🙂
    Τα hoka πανε για το επομενο μηνα και θα βολευτω με αυτα που εχω μεχρι τοτε.

  41. Πολύ καλή ανάλυση. Έχω το Turbo 1 1600 χιλ και το παπούτσι ακόμα σε αρκετά καλή κατάσταση τα φοράω και το ευχαριστιεμαι. Πήρα και τα turbo 2 και δε με βόλεψε η φόρμα τους και η σκληρότητα που έχουν σε σχέση με τα 1… Οπότε έψαξα και ξαναπήρα τα 1. Το ότι το έκαναν πιο ελαφρύ δε σημαίνει ότι είναι πάντα καλό.

  42. PiKapa …μετα απο καποια χλμ το turbo 2 μεταμορφωνεται ,θελει το στρωσιμο του…

  43. Καλησπερα σας,

    Θα ηθελα την δικη σας εμπειρια με το turbo 2 καθως μετα απο περιπου 300 χιλιομετρα δεν μπορω να συνηθισω οτι η φτερνα ειναι αρκετα ρηχη. Νοιωθω οτι δεν ειναι αρκετα καλα δεν κλειδωνει οπως σε αλλα παπουτσια. Το ιδιο θεμα εχω και με τα nike pegasus trail. Αλλαξα πατους με λεπτους απο τα ride αλλα δυστυχως κατι με ενοχλει.

    Καμμια ιδεα η ειναι το ποδι μου…

    Ευχαριστω,
    Γιαννης

  44. @cranfield Δεν είναι το πόδι σου, Γιάννη. Οι περισσότεροι που ξέρω δεν καταφέρνουν να το κλειδώσουν πίσω, μεταξύ αυτών κι εγώ.
    Δεν είναι θέμα ρηχότητας, απλά τα μαξιλαράκια και το εύκαμπτο κολάρο δεν απέδωσαν σαν σχεδίαση σε όλους.

  45. Μετά από 900 χιλιόμετρα στο turbo 1 έχω να πω ότι για tempo προπονήσεις και long run είναι κορυφαίο παπούτσι μου έκανε εντύπωση ότι δεν είχα ουδέποτε καμία ενόχληση παρότι έχω θέματα με την μέση . με το turbo 2 δεν είμαι το ίδιο ενθουσιασμένος αν και είναι αρχή (50κμ) ίσως να θέλει στρώσιμο .

  46. @echetlos ευχαριστω πολυ Νικο. Δυστυχως με ενοχλει αυτη η αισθηση που βεβαια δεν ειναι ιδια αν ανεβασω ρυθμους.

    Ευχαριστω πολυ!!!

  47. μικρο ατυχηματακι με turbo 2 (δικια μου υπαιτιοτητα ) …αμεση αντικατασταση με καινουριο απο την nike !!!

  48. Με πιο χοντρη καλτσα , στα δικα μου ποδια , γινεται βραχος το πισω μερος.
    Δεν το προτιμω ομως γιατι πρωτον ειμαι αργος και δεν εχω τοση αναγκη για κλειδωμενη φτερνα και δευτερον αρχιζει και με ζοριζει το μπροστα μερος που ειναι οριακα στενο , παντα για τα δικα μου ποδια.

  49. Καλησπέρα σε όλους. Μετα από κοντά 1000 χλμ με τα turbo 1 και την απόκτηση των turbo 2 έχω να πω τα εξής. Η αίσθηση που είχαν το 1 όταν τα πρωτοφορεσα δεν θα την ξεχάσω, ελαφρύ , με εκπληκτική απορρόφηση και rebound. Έτσι συνέχισαν για μερικούς μήνες. Η αίσθηση αυτή δεν κράτησε πάνω από έξι μήνες αφού μετά καταλάβαινα ότι το παπούτσι είχε αρχίσει να μην αποδίδει το ίδιο, όμως ήταν αρκετά ικανοποιητικό .Να σημειώσω ότι στους τρεις μήνες η φθορά στα εσωτερικά μαξιλαράκια του αστραγάλου είχαν φθαρεί εμφανώς ενώ στο εξάμηνο ειχα ανοίξει δραματικά. Τα 2,είναι σαφώς άλλο παπούτσι. Σίγουρα πιο σκληρό με αυτή την ασάφεια στην συγκράτηση του αγχειλιου. Αλλά θα συμφωνησω ότι τα 2 θέλουν στρώσιμο…δλδ μετά τα 50 πρώτα χλμ αλλάζει. Γίνεται πιο μαλακό με καλύτερη απορρόφηση και επαναφορά . Πιστεύω ότι η συμπεριφορά των συγκεκριμένων δύο παπουτσιων επιρεαζεται πολύ από το βάρος του αθλητή, οπως φυσικά τα περισσότερα παπούτσια αλλά ίσως εδώ πιο πολύ.

  50. @andreasarchohtakis Η αλήθεια είναι πως αν κάποιος πατάει τέρμα πίσω, το V1 ήταν πολύ μαλακό. Και όπως σωστά λες, στον βαρύ δρομέα αυτό φαίνεται ακόμη περισσότερο.
    Γεγονός είναι πάντως πως παρότι οι περισσότεροι “ειδικοί” δεν ήταν και πολύ θετικοί όταν πρωτοεμφανίστηκε το παπούτσι, αποδεικνύεται από τα πιο πετυχημένα μοντέλα ever.

  51. @andreasarchohtakis Μετά απο πόσα χλμ άλλαξε η αίσθηση όπως λες των turbo 1;

  52. https://www.nike.com/gr/t/%CE%B1%CE%BD%CE%B4%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%85%CF%84%CF%83%CE%B9-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CF%81%CE%B5%CE%BE%CE%B9%CE%BC%CE%BF-zoom-pegasus-35-turbo-nFqFXZ/AJ4114-001
    πήρα αλλο ένα για καβαντζα για τις δύσκολες μέρες ,κάτω απο 100 ευρώ ειναι πολύ καλο deal. Για μενα προσωπικά το καλύτερο παπούτσι που έχω φορέσει για tempo run

  53. Μολις ειδα το σχολιο…πηρα κι εγω ενα!!! Αφου δν κλειδωνε καλα ο αχιλλειος στο 2 στην δοκιμη που εκανα δν κρατηθηκα και το παρηγγειλα αμεσως!!!

  54. To Pegasus turbo shield, είναι η αδιάβροχη εκδοχή του η του Pegasus turbo 1;

  55. @allex Ναι. Αλλά αν δε μιλάμε για πραγματικά χαμηλές θερμοκρασίες, θα γίνει λούτσα από τον ιδρώτα το πόδι σου.

  56. Το έβαλα σήμερα σε ένα δεκάρι. Ίδρωσα αρκετά αλλά όχι αυτό που παθαίνω με το Skechers maxroad 4. Σίγουρα για χειμώνα θα είναι ιδανικά.
    Εκεί που θέλω να σταθώ, είναι ότι είναι φοβερό παπούτσι.
    Πανάλαφρο ,εκπληκτική επαναφορά,δε γλιστράει πουθενά, δεν με κούρασε καθόλου,μαλακό πάτημα χωρίς να βουλιάζει.
    Ειλικρινά έχω μείνει έκπληκτος.
    Επειδή τα έχεις δοκιμάσει και τα 2, τι διάφορες έχει με το vaporfly?

  57. Καμμία σχέση, Αλέξη (ή Αλέξανδρε;).
    Το VF είναι σε άλλη, δική του κατηγορία. Σκέψου ότι η επαναφορά που σε ενθουσίασε στο Turbo, προέρχεται από μία σόλα που αποτελείται κατά ~60% από ZoomX, στα 28mm του συνόλου της. Στο Next% έχεις 40mm από το υλικό αυτό. Συν την πλάκα από ανθρακονήματα. Συν το πολύ χαμηλότερο βάρος. Συν το rocker.
    Εκεί μιλάμε για pure magic…

  58. Μιάς και το “ξεθάψατε” αυτό το topic, ήθελα και εγώ να προσθέσω ότι μετά από 1500km με τις versions 1 και 2, το 1 για εμένα κερδίζει κατά κράτος και στη σόλα και στο upper.

    Στο V1 η σόλα ειναι πιο μαλακή και συμπεριφέρεται καλύτερα, το είχαμε παρατηρήσει από την αρχή. Προσθέτω ότι ακόμα και μετά από πολλά km συμπεριφέρεται καλύτερα (έτρεξα με ένα παπούτσι V1 και ένα V2 που είχαν 1300 km έκαστο για να σιγουρευτώ).

    Το upper του V2 είναι πιο λεπτό μεν, δίνει παραπάνω χώρο, αλλά ειναι πιο σκληρό σαν υλικό και με ταλαιπωρεί σε μεγάλες αποστάσεις (>=30km). Στο V1 με λεπτή κάλτσα αν είμαι ΟΚ. Στο V2 ανεξαρτήτως κάλτσας το νυχι στο 3ο και 4ο δάχτυλο μαυρίζουν από την τριβή (όχι μπροστά, αλλά πάνω, που ειναι σκληρότερο).

    Φυσικά και τα 2 είναι καταπληκτικά παπούτσια, αναμένουμε το V3

  59. Καλημερα σας,

    Μαλλον θα ειμαι απο τους λιγους που βρισκω το συγκεκριμενο παπουτσι οχι του γουστου μου και καπως ρηχο στην φτερνα μου. Για εμενα τα turbo ειναι καλα για διαλλειματικη προπονηση και τα fly για τα μεγαλα η ημι @ μαραθωνιο.

  60. Καλησπέρα στο φόρουμ, βρήκα το παπούτσι στη τιμή των 69€ με χρήση προσωπικής έκπτωσης που είχα και το πήρα. Για ρυθμούς γύρω στο 5:00 με 5:30 (διαλείμματικες στη παρούσα φάση δεν κάνω) πιστεύετε θα με βολέψει; τώρα τρέχω με τα zoom fly flyknit και τα vaporfly 4, με τα δεύτερα ημουν σαφώς πιο ευχαριστημένη αλλά είναι δυσεύρετα πλέον και δε θέλω να ξανά δώσω τόσα χρήματα.

  61. @maria32 Φυσικά και θα σε βολέψει. Σχεδόν για τα πάντα κάνει το Turbo, από τα πιο versatile μοντέλα που υπάρχουν.

  62. Να πω κι εγώ δυο λόγια για το turbo 2. Tο έχω εδώ και δύο μήνες και μου έχει αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις. Καταρχάς μπορείς να κάνεις τα πάντα με αυτό το παπούτσι, από tempo και intervals μέχρι easy και long runs. Από προπονητικό μέχρι μαραθώνιο. Κορυφαίο πάτημα, μαλακό αλλά όχι βούλιαγμα, ελαφρύ σαν πούπουλο , δεν νιώθεις οτι το φοράς και το κυριότερο πόσο ξεκούραστο σε αφήνει! Πόσο δίκιο έχεις Echetlos όταν λες για φρέσκα πόδια !
    Από τότε που τα πήρα έπαψα να ψάχνω και να ασχολούμαι άλλο με παπούτσια και επικεντρώνομαι στην προπόνηση. Το μόνο αρνητικό που βρίσκω είναι η χαλαρή αίσθηση του upper ειδικά πίσω στην φτέρνα νομίζεις οτι δέν έχει κλειδώσει και θα σου βγει . Βέβαια κάτι τέτοιο δεν
    συμβαίνει μόλις αρχίσεις να τρέχεις.
    Η μόνη μου έννοια τώρα είναι πάρω δεύτερο ζευγάρι σε προσφορά γιατί φοβάμαι οτι δεν θα υπάρξει turbo 3. Στο black friday θα είμαι κολλημένος με το τουφέκι στο site της Nike!

  63. Ο πιο εύκολος/δύσκολος τρόπος να εκτιμήσεις τα turb(a) 1&2 είναι να μην τα τρέξεις για μια εβδομάδα!!! Έχουν κάνει καταπληκτική δουλειά και πραγματικά πλέον δεν μπορώ να διαλέξω πιο από τις δυο εκδόσεις μου αρέσει περισσότερο. Έχω 4 turbo 1 και 4 turbo 2. Το ένα 2(ροζ) είναι κλειστό και το φυλάω σαν ότι πιο πολύτιμο έχω!!!

  64. Xm roz, endiaferon 🙂

  65. Ναι αυτό λέω!! Βέβαια είχα και το πρώτο μωβ/ροζ που έχει κανει και ο Νίκος το review!

  66. Εγώ από τη μέρα που το έβαλα δε θελω να ξαναβάλω άλλο παπουτσι στο τρέξιμο ειδικά οταν τρέχω αποστάσεις μεγαλύτερες των 10Κ.
    Eίναι αέρινα, πανάλαφρα και μαλακά στο πάτημα χωρίς να χάνουν σε ταχύτητα. Είναι εξαιρετικό παπούτσι και ποιοτικά το καταλαβαίνεις αμέσως μόλις το πιάσεις στα χέρια σου, αλλά και όταν το φορέσεις. Ειχα διαβάσει καλά σχόλια και το έβαλα στοχο να το αγοράσω, πάντα με την πιθανότητα να μη μου ταιριάζει η να μη με βολέψει για τον α’ η β’ λόγο. Η αγωνία μεγάλη ώσπου το παρέλαβα νοέμβριο 2019 (παραγγελία από sportshoes.com στα 110e – εκεινη την εποχή δε το έβρισκες κάτω από 150-180) και στη πρώτη χρήση είπα “μα καλά τόσο καιρό πως έτρεχα; ” .
    Συμπέρασμα (oπως λέει και ο κ.Νίκος 😀 ) Πάρτε το με κλειστά μάτια αν σας ενδιαφέρουν τα long run σε άσφαλτο.

  67. Ήρθε η ώρα να αποσύρω τα Turbo 1 και έχω ένα προβληματισμό για το μέγεθος του Turbo 2. Σε όλα τα Nike, και το Turbo 1, φοράω EU44.5/UK9.5/28.5cm. Πάω στο ίδιο νούμερο και στο Turbo 2; Ρωτάω γιατί κάποιοι λένε ότι το 2 είναι αρκετά ευρύχωρο και το συνηθισμένο νούμερο τους πέφτει μεγάλο. Επίσης αν έχει κάνει κάποιος σχετική ερευνά αγοράς πρόσφατα είναι ευπρόσδεκτα τα αποτελέσματα! Ευχαριστώ.

  68. Κι εγω σε οά τα nike φοραω 44.5 στο turbo2 κατεβηκα μισο νουμερο επςιδη ειχα δοκιμασει 44 και 44.5 και πιστευω το2 ειναι λιγο μακρυτερο και χρειαζεται μισο κατω ειδικα αν τρεχεις σε στιβο ελπιζω να σε βοηθησα.

  69. @yannis_pantos Ενώ η εφαρμογή του μου ήταν μπόλικη, δε νομίζω ότι το μικρότερο θα ήταν εντάξει σε μήκος.
    Αν τα παραγγείλεις από nike.com, πάρε και τα δύο και δοκίμασέ τα.

  70. Δεν ξέρω αν βοηθά αλλά κι εγώ στα turbo 2 είμαι στο ίδιο νούμερο με τα υπόλοιπα nike και ταιριάζει μια χαρά.

  71. Ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια, αρκεί να τα βρω τώρα στο νούμερο μου και σε καλή τιμή!

Αφήστε μια απάντηση